En dat zij en Isaak haar erin aan het luizen zijn.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 16:22 schreef Rhosyn het volgende:
Wendy en Sasha op kantoor. Ze hebben het over Mirthe. Dat het niet klopt wat ze zegt.
Isaac verkondigt leugens. En door Wendy haar verraad vertrouwen ze elkaar onderling niet meer en geloven de leugens van Isaac waardoor ze elkaar nog minder vertrouwen.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 16:22 schreef mootie het volgende:
Ik snap er officieel geen ruk meer van.
terwijl sasha alles wat mirthe zei ook bevestigde....quote:Op woensdag 9 augustus 2023 16:22 schreef tonja het volgende:
[..]
En dat zij en Isaak haar erin aan het luizen zijn.
ja joh primaquote:Op woensdag 9 augustus 2023 16:22 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik zag dat jij de laatste was en heb precies 2 minuten gewacht.
Ook Mirthe laat zich in de loeren leggen!!quote:Op woensdag 9 augustus 2023 16:25 schreef Rhosyn het volgende:
Ik geloof Wendy en Sasha meer dan Mirthe.
Niet dat Mirthe bewust liegt maar ze wil bij alle twee de groepjes. Maar dat kan niet.
Hoempa's zijn er misschien nog wel idd... De pot zullen ze toch nooit aanbreken.. Nu worden er allerlei restant potjes van vertrokken/geëlimineerde deelnemers tevoorschijn getoverd... En ICE heeft nog genoeg in zn eigen pot ...quote:Op woensdag 9 augustus 2023 16:24 schreef spapaars het volgende:
Nu nog even een verdienopdracht, en dan is het een mooie dag vandaag.
Slim !!quote:Op woensdag 9 augustus 2023 16:27 schreef Ash het volgende:
Als het groepje van Sas nou slim genoeg is, dan moeten ze zorgen, dat ze Rupi aan hun kant krijgen (via Wendy bijv met het roken) en als de volgende eli een duel is dat ze 3-3 op Ice en Marciano moeten gaan.
Ik ook niet... maar nu op kantoor wordt wel het een en ander duidelijk..quote:Op woensdag 9 augustus 2023 16:22 schreef mootie het volgende:
Ik snap er officieel geen ruk meer van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |