En dat zij en Isaak haar erin aan het luizen zijn.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 16:22 schreef Rhosyn het volgende:
Wendy en Sasha op kantoor. Ze hebben het over Mirthe. Dat het niet klopt wat ze zegt.
Isaac verkondigt leugens. En door Wendy haar verraad vertrouwen ze elkaar onderling niet meer en geloven de leugens van Isaac waardoor ze elkaar nog minder vertrouwen.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 16:22 schreef mootie het volgende:
Ik snap er officieel geen ruk meer van.
terwijl sasha alles wat mirthe zei ook bevestigde....quote:Op woensdag 9 augustus 2023 16:22 schreef tonja het volgende:
[..]
En dat zij en Isaak haar erin aan het luizen zijn.
ja joh primaquote:Op woensdag 9 augustus 2023 16:22 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik zag dat jij de laatste was en heb precies 2 minuten gewacht.
Ook Mirthe laat zich in de loeren leggen!!quote:Op woensdag 9 augustus 2023 16:25 schreef Rhosyn het volgende:
Ik geloof Wendy en Sasha meer dan Mirthe.
Niet dat Mirthe bewust liegt maar ze wil bij alle twee de groepjes. Maar dat kan niet.
Hoempa's zijn er misschien nog wel idd... De pot zullen ze toch nooit aanbreken.. Nu worden er allerlei restant potjes van vertrokken/geëlimineerde deelnemers tevoorschijn getoverd... En ICE heeft nog genoeg in zn eigen pot ...quote:Op woensdag 9 augustus 2023 16:24 schreef spapaars het volgende:
Nu nog even een verdienopdracht, en dan is het een mooie dag vandaag.
Slim !!quote:Op woensdag 9 augustus 2023 16:27 schreef Ash het volgende:
Als het groepje van Sas nou slim genoeg is, dan moeten ze zorgen, dat ze Rupi aan hun kant krijgen (via Wendy bijv met het roken) en als de volgende eli een duel is dat ze 3-3 op Ice en Marciano moeten gaan.
Ik ook niet... maar nu op kantoor wordt wel het een en ander duidelijk..quote:Op woensdag 9 augustus 2023 16:22 schreef mootie het volgende:
Ik snap er officieel geen ruk meer van.
Erik heeft nog ¤600, maar die sterft liever de hongerdood dan één euro uit te geven als het niet echt niodig isquote:Op woensdag 9 augustus 2023 16:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoempa's zijn er misschien nog wel idd... De pot zullen ze toch nooit aanbreken.. Nu worden er allerlei restant potjes van vertrokken/geëlimineerde deelnemers tevoorschijn getoverd... En ICE heeft nog genoeg in zn eigen pot ...
Mag hij daar eten van kopen dan?quote:Op woensdag 9 augustus 2023 16:30 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Erik heeft nog ¤600, maar die sterft liever de hongerdood dan één euro uit te geven als het niet echt niodig is
Ja sas lult weer alles door aan wendy, en wendy stemt vrolijk weer mee met isaac de volgende keer.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 16:29 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik ook niet... maar nu op kantoor wordt wel het een en ander duidelijk..
Was, tot zij zich aansloot bij het andere groepje door het gezeik met Babs..quote:Op woensdag 9 augustus 2023 16:29 schreef realkijkers het volgende:
toch is dit ook vaag.
Wendy stemt ALTIJD tegen groepje Sas
ze stemde vandaag nog tegen erik..quote:Op woensdag 9 augustus 2023 16:33 schreef engine het volgende:
En dat allemaal omdat Wendy van kant veranderde.
Had ik ook al zitten bedenken ... maar ja dat zal wel weer niet mogen ...quote:Op woensdag 9 augustus 2023 16:27 schreef Ash het volgende:
Als het groepje van Sas nou slim genoeg is, dan moeten ze zorgen, dat ze Rupi aan hun kant krijgen (via Wendy bijv met het roken) en als de volgende eli een duel is dat ze 3-3 op Ice en Marciano moeten gaan.
Het is zijn "eigen" geld opgespaard door potten en pannen uit te likken , ik ga er vanuit dat het nog steeds vrij besteedbaar isquote:
Zo sneuquote:Op woensdag 9 augustus 2023 16:35 schreef engine het volgende:
Wendy wil naar achter. Ze klinkt overstuur.
Volgens mij is het Zalando en Bol geld niet geschikt voor voedsel (1 op 1)quote:Op woensdag 9 augustus 2023 16:35 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het is zijn "eigen" geld opgespaard door potten en pannen uit te likken , ik ga er vanuit dat het nog steeds vrij besteedbaar is
Wendy is veel te lief voor dit soort dingen, die heeft dat gemene niet in haarquote:Op woensdag 9 augustus 2023 16:36 schreef juul. het volgende:
Wendy op kantoor, ze wil een gesprek aanvragen met achter
Als daar geen euro zakgeld bij zit moet ie het binnen 2 weken opmaken, er mag niets uit de Pot de deur uitquote:Op woensdag 9 augustus 2023 16:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij is het Zalando en Bol geld niet geschikt voor voedsel (1 op 1)
Komt iemand van een andere planeet hierquote:Op woensdag 9 augustus 2023 16:39 schreef realkijkers het volgende:
Sasha en Mirthe trappen ook in het zielig doen van Wendy.
Ondertussen stemt ze steeds tegen hun.
Ik denk dat Wendy één van de meest oprechte personen is in de loods, zij is niet gemaakt voor dit spelquote:Op woensdag 9 augustus 2023 16:39 schreef realkijkers het volgende:
Sasha en Mirthe trappen ook in het zielig doen van Wendy.
Ondertussen stemt Wendy steeds tegen hun.
Waar stemde Wendy op?quote:Op woensdag 9 augustus 2023 16:40 schreef Sasoema het volgende:
[..]
Komt iemand van een andere planeet hier
ard is het zeker voor haar. Maar hoop dat ze nog steeds als winnaar naar huis gaatquote:Op woensdag 9 augustus 2023 16:40 schreef Wibehh het volgende:
Wendy ga naar huis aub. Dit spel is te hard voor jou
Heb je ook de situatie gezien/gehoord waarin dit gebeurde?quote:Op woensdag 9 augustus 2023 16:40 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Waar stemde Wendy op?
Er zijn hier mensen die in dat zielig doen trappen.
Respect voor Sacha want als die Mirthe een keer iets in haar kop heeftquote:Op woensdag 9 augustus 2023 16:39 schreef Rhosyn het volgende:
Ah Sasha verdedigt Wendy echt.
Zij zegt nu dat Wendy al het hele programma er last van heeft dat zij iemand probeert te redden en dan de zwarte piet krijgt toegespeeld.
Mirtje ging daar weer tegen in met: ja maar zij is overgelopen naar hun.
En Sasha weer Mirthe uitleggen hoe dat is gegaan.
Wendy is overruled door Isaac.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 16:40 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Waar stemde Wendy op?
Er zijn hier mensen die in dat zielig doen trappen.
dat gaat niet gebeuren. ze is mentaal en fysiek niet sterk. misschien een van de minste nu in de loodsquote:Op woensdag 9 augustus 2023 16:41 schreef Sasoema het volgende:
Te h
[..]
ard is het zeker voor haar. Maar hoop dat ze nog steeds als winnaar naar huis gaat
quote:Op woensdag 9 augustus 2023 16:41 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Wendy is overruled door Isaac.
Dat mensen dat niet snappen word ik gek van
quote:Op woensdag 9 augustus 2023 16:41 schreef Judiwi het volgende:
Gisteren, zei Jasper dat hij weinig zin had in het afscheidsgesprek. Toen stelde Bern, voor aan Jasper dat hij gebruik kon maken van de achterdeur vd slaapkamer. Echt een droeftoeter zonder ballen.
Dat mensen vervolgens niet snappen dat Mirthe daardoor twijfelt word ik op mijn beurt gek vanquote:Op woensdag 9 augustus 2023 16:41 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Wendy is overruled door Isaac.
Dat mensen dat niet snappen word ik gek van
Ja geen idee, want al het materiële verdwijnt langzaam met de bewoners die vertrekken ... vuilniszakken vol gaan mee de poort uit... Erik is strak denk ik trots dat alles nog in zn koffer pastquote:Op woensdag 9 augustus 2023 16:39 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Als daar geen euro zakgeld bij zit moet ie het binnen 2 weken opmaken, er mag niets uit de Pot de deur uit
Eens...quote:Op woensdag 9 augustus 2023 16:43 schreef humpty het volgende:
Mirthe zorgt altijd en overal voor chaos...bewust of onbewust
dat moet ieder maar voor zich zelf invullen
Mirthe krijgt vlinders voor de jongens. Dat is een sterke motivatie.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 16:43 schreef juul. het volgende:
Sas krijgt Mirthe niet overtuigd, helaas
Ja dan snap ik Erik nog niet, ligt trots te vertellen dat 'ie nog ¤601, nogwat heeft aan geld, en dat is wat nou de deur niet uit mag, en Erik koopt nooit wat want dat is zondequote:Op woensdag 9 augustus 2023 16:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja geen idee, want al het materiële verdwijnt langzaam met de bewoners die vertrekken ... vuilniszakken vol gaan mee de poort uit... Erik is strak denk ik trots dat alles nog in zn koffer past
Geile vlindersquote:Op woensdag 9 augustus 2023 16:45 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Mirthe krijgt vlinders voor de jongens. Dat is een sterke motivatie.
Ik ben van alles maar absoluut niet gevoelig voor zielig gedoe.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 16:43 schreef realkijkers het volgende:
[..]![]()
ze komt gewoon steeds dichter bij de 800.000
Kan ook zijn dat jij gevoelig bent voor haar zielig zijn act.
Ze is volwassen en stemde gewoon bij volle verstand en eigen zeggenschap voor Erik.
Niemand die Wendy dwong.
Ze heeft bij het vlaggengebeuren toch op Ima gestemd en niet op Jasper.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 16:46 schreef realkijkers het volgende:
Alsof Wendy onder curatele staat.
Zo wordt er over haar gepraat.
Moet nog zien wanneer ze niet tegen groep sas stemt.
Ik geloof niet eens dat dat haar opzet is.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 16:48 schreef Sasoema het volgende:
Mirthe is een gehaaide tante, speelt iedereen tegen elkaar uit
en ik kom ook van planet earthquote:Op woensdag 9 augustus 2023 16:47 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik ben van alles maar absoluut niet gevoelig voor zielig gedoe.
Mirthe is echt dom. Die snapt totaal het spel niet.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 16:39 schreef Rhosyn het volgende:
Ah Sasha verdedigt Wendy echt.
Zij zegt nu dat Wendy al het hele programma er last van heeft dat zij iemand probeert te redden en dan de zwarte piet krijgt toegespeeld.
Mirtje ging daar weer tegen in met: ja maar zij is overgelopen naar hun.
En Sasha weer Mirthe uitleggen hoe dat is gegaan.
Dat is naïefquote:Op woensdag 9 augustus 2023 16:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik geloof niet eens dat dat haar opzet is.
Zo eens, Sas kan praten als brugman tegen haar, het gaat geen klap helpen, sterker nog , vanavond weten de Bro's alles weerquote:Op woensdag 9 augustus 2023 16:48 schreef xsaskiax het volgende:
Isaac en ook Marciano weten precies hoe ze Mirthe aan moeten pakken, flirten, vleien, meedoen met haar 'gevlinder' en alles leuk vinden van/aan haar..... ze trapt er al een tijdje met 2 voeten in en we hebben al veel eerder gezien dat als Mirthe iets in haar hoofd heeft, ze het nergens anders heeft.
Denkbeelden over JW en anderen bleven in haar hoofd vastzitten en kwamen naar voren als ze ze nodig had, verder liep ze rustig met die personen te knuffelen, maar wee oh wee.....
Sorry ik vertrouw haar al maanden niet, ik houd niet van dergelijke mensen (quasi warrelig en intussen overal tussendoor wurmen en heel onschuldig doen als iemand ze ergens op betrapt)
Isaac speelt het goed inderdaad.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 16:51 schreef engine het volgende:
Zelfs de COS trapt in de val van Isaac.
BROOSSSSS op de stipquote:Op woensdag 9 augustus 2023 16:35 schreef humpty het volgende:
Heb het hele spektakel gemist maar zou mooi zijn als de mensen die
nog nooit op de stip hebben gestaan er nu eens op kwamen
heeft myrthe dan 11 maanden onder een steen gelegenquote:Op woensdag 9 augustus 2023 16:54 schreef juul. het volgende:
Mirthe heel verbaasd doen als Sas haar vertelt dat de bro's dit al het hele jaar door doen
Bah wat is zij nasty nuquote:Op woensdag 9 augustus 2023 16:54 schreef juul. het volgende:
Mirthe heel verbaasd doen als Sas haar vertelt dat de bro's dit al het hele jaar door doen
Mirthe weet vast nog wel hoe sas haar info doorlulde aan marciano, 5 weken geleden. mirthe vertrouwd sas ook niet.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 16:54 schreef juul. het volgende:
vertrouwt myrthe zichzelf welquote:Op woensdag 9 augustus 2023 16:54 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Mirthe weet vast nog wel hoe sas haar info doorlulde aan marciano, 5 weken geleden. mirthe vertrouwd sas ook niet.
NALV gesprekken met Erik hier over.
en het is allemaal 'doen alsof' van Mirthe, om zelf buiten schot te blijven, want ach, zij is immers chaotisch, warrelig en iedereen vindt haar toch lief??? (wil ze doen geloven, misschien gelooft ze het zelf ook)quote:Op woensdag 9 augustus 2023 16:54 schreef cinsan het volgende:
[..]
heeft myrthe dan 11 maanden onder een steen gelegen
Ja zo is Erikquote:Op woensdag 9 augustus 2023 16:46 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja dan snap ik Erik nog niet, ligt trots te vertellen dat 'ie nog ¤601, nogwat heeft aan geld, en dat is wat nou de deur niet uit mag, en Erik koopt nooit wat want dat is zonde
vrees ik voor die trapt met beide voeten in de val van de bro squote:Op woensdag 9 augustus 2023 16:55 schreef Frummelie het volgende:
Ik hoop dat Mirthe opslaat wat Sasha zegt... en zich niet meer laat uithoren door de bro's
IJdele hoop ben ik bang Frum, zodra Isaac weer breeduit naar haar lacht en met haar loopt te dollen vertelt ze hem alles en gooit ze iedereen weer voor de busquote:Op woensdag 9 augustus 2023 16:55 schreef Frummelie het volgende:
Ik hoop dat Mirthe opslaat wat Sasha zegt... en zich niet meer laat uithoren door de bro's
tsja mirthe weet ook wel dat sas en bern niet mirthe matties zijn.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 16:59 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
IJdele hoop ben ik bang Frum, zodra Isaac weer breeduit naar haar lacht en met haar loopt te dollen vertelt ze hem alles en gooit ze iedereen weer voor de bus
Dat kan ik toch een stuk beter verdragen dan dat geBabsel. Tering wat ben ik nog steeds blij dat ze eruit is.quote:
Zeker, en nu maar hopen dat het landt bij haar..quote:Op woensdag 9 augustus 2023 16:59 schreef engine het volgende:
Goed dat Sasha even wat realiteit in Mirthe praat.
ben bang dat het niet helpt...het is een vreemd ding hoor die Mirthequote:Op woensdag 9 augustus 2023 16:59 schreef engine het volgende:
Goed dat Sasha even wat realiteit in Mirthe praat.
zo wat een rustquote:Op woensdag 9 augustus 2023 17:00 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat kan ik toch een stuk beter verdragen dan dat geBabsel. Tering wat ben ik nog steeds blij dat ze eruit is.
Goed he, ze wordt steeds meer een strategische speler.quote:
Ik hoop dat het vertrouwen tussen Wendy en Mirthe terug komt.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 17:00 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Zeker, en nu maar hopen dat het landt bij haar..
Ja inderdaad en altijd dat verontwaardigde van... huh, nee, echt waar, ooh ja, ooooo enz..quote:Op woensdag 9 augustus 2023 16:56 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
en het is allemaal 'doen alsof' van Mirthe, om zelf buiten schot te blijven, want ach, zij is immers chaotisch, warrelig en iedereen vindt haar toch lief??? (wil ze doen geloven, misschien gelooft ze het zelf ook)
En ze heeft de Bro's helemaal door en probeert op deze manier te voorkomen dat Mirthe overloopt naar de Bro's.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 17:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Goed he, ze wordt steeds meer een strategische speler.
Zekerquote:Op woensdag 9 augustus 2023 17:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Goed he, ze wordt steeds meer een strategische speler.
Waarschijnlijk heb je gelijk..quote:Op woensdag 9 augustus 2023 16:59 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
IJdele hoop ben ik bang Frum, zodra Isaac weer breeduit naar haar lacht en met haar loopt te dollen vertelt ze hem alles en gooit ze iedereen weer voor de bus
Sasha probeert uit alle macht haar groepje bij elkaar te houden, incl. Wendy.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 17:06 schreef engine het volgende:
[..]
Zeker
Maar het kwam ook wel goedbedoeld over van Sasha.
quote:Op woensdag 9 augustus 2023 17:05 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja inderdaad en altijd dat verontwaardigde van... huh, nee, echt waar, ooh ja, ooooo enz..
Nou Jasper, Bern en Sasha wilde als eerste Eunice en daarna Sasha eruit.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 16:55 schreef Frummelie het volgende:
Het feit dat ze op Eric is gegaan na een gesprekje met Izaak zal haar niet ten goede komen.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 16:58 schreef realkijkers het volgende:
Vraag me toch af waarom wordt gezegd dat wendy overgelopen zou zijn.
Ze stemt niet anders en lult gewoon alles door aan isaac.
Spel technisch is ze niet overgelopen.
Wat maakt het uit met wie ze een potje kaart.
Het lijkt me sterk dat Bern en Sasha Sasha eruit wil hebbenquote:Op woensdag 9 augustus 2023 17:07 schreef Judiwi het volgende:
[..]
Nou Jasper, Bern en Sasha wilde als eerste Eunice en daarna Sasha eruit.
Waarom zou je zelf op de stip gaan staan, als je er een ander op kan zetten? Het was zij of iemand anders uit de groep, dan had ik ook Erik er op gezet. Ze heeft gewoon haar eigen ass gesaved, niet meer en niet minderquote:Op woensdag 9 augustus 2023 16:46 schreef realkijkers het volgende:
Alsof Wendy onder curatele staat.
Zo wordt er over haar gepraat.
Moet nog zien wanneer ze niet tegen groep sas stemt.
Bedoel Mirthe.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 17:07 schreef Judiwi het volgende:
[..]
Go Frummeliequote:Op woensdag 9 augustus 2023 17:08 schreef Frummelie het volgende:
Ik zit vanaf nu boven op Mirthe, ik hou haar in de gaten 24/7..
Ze kon ook op isaac, marci, imma of rupi stemmen. koos ze niet voor.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 17:08 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Waarom zou je zelf op de stip gaan staan, als je er een ander op kan zetten? Het was zij of iemand anders uit de groep, dan had ik ook Erik er op gezet. Ze heeft gewoon haar eigen ass gesaved, niet meer en niet minder
Wendy heeft zich door Isaac voor de gek laten houden en daarom deze hele chaos. Ze had nooit met hem moeten gaan praten.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 17:08 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Waarom zou je zelf op de stip gaan staan, als je er een ander op kan zetten? Het was zij of iemand anders uit de groep, dan had ik ook Erik er op gezet. Ze heeft gewoon haar eigen ass gesaved, niet meer en niet minder
Jij bent een beetje eigenwijs hequote:Op woensdag 9 augustus 2023 17:11 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Ze kon ook op isaac, marci, imma of rupi stemmen. koos ze niet voor.
Absoluut mag ze overal voor kiezen wat ze wil. En dat doet ze ook.
Dat is eigenlijk ook mijn punt.
oh ja, wendy het slachtoffer, vergeet dat steedsquote:Op woensdag 9 augustus 2023 17:12 schreef engine het volgende:
[..]
Wendy heeft zich door Isaac voor de gek laten houden en daarom deze hele chaos. Ze had nooit met hem moeten gaan praten.
Misschien snap ik het niet goed, maar ik vind ook dat Wendy dan ook voor de bro's en de plakstrips had kunnen kiezen.quote:
Ik wens je heel veel sterktequote:Op woensdag 9 augustus 2023 17:08 schreef Frummelie het volgende:
Ik zit vanaf nu boven op Mirthe, ik hou haar in de gaten 24/7..
Nee had ze lekker op de stip kumnen gaan staan. Misschien tegen Idaac.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 17:12 schreef engine het volgende:
[..]
Wendy heeft zich door Isaac voor de gek laten houden en daarom deze hele chaos. Ze had nooit met hem moeten gaan praten.
Eens, het ging mij meer om dat realkijkers het met alles oneens is wat betreft Wendyquote:Op woensdag 9 augustus 2023 17:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien snap ik het niet goed, maar ik vind ook dat Wendy dan ook voor de bro's en de plakstrips had kunnen kiezen.
De Bro's wilden op Wendy, waarop Wendy naar Isaac is gestapt en gezegd heeft, prima, maar dan wil ik tegen jou.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 17:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien snap ik het niet goed, maar ik vind ook dat Wendy dan ook voor de bro's en de plakstrips had kunnen kiezen.
Oh nee absoluut niet. Ik heb niets tegen Wendy.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 17:19 schreef juul. het volgende:
[..]
Eens, het ging mij meer om dat realkijkers het met alles oneens is wat betreft Wendy
Als er iemand is die echt nog nooit iets gedeeld heeft met de groep is het Wendy zelfquote:Op woensdag 9 augustus 2023 16:18 schreef realkijkers het volgende:
Wendy stemde op erik omdat hij gierig zou zijn. Nu lult wendy tegen erik dat ze allerlei info kreeg en niet wist wat te doen.
nu zegt ze sorry.
vindt dat ook maar vaag gelul.
Okay nou het zal ook allemaal wel. Ik hoop dat Mirthe en Wendy elkaar weer gaan vertrouwen want het is zonde als dit allemaal nog in het voordeel van Isaac werkt ook.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 17:20 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
De Bro's wilden op Wendy, waarop Wendy naar Isaac is gestapt en gezegd heeft, prima, maar dan wil ik tegen jou.
Isaac schoot in de stress en deed het voorstel dan op Erik te gaan en als zij met hun mee zou stemmen, zouden ze dus niet op haar stemmen.
Maar dan was Wendy er (mogelijk) zelf uit geweest.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 17:12 schreef engine het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 augustus 2023 17:20 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Oh nee absoluut niet. Ik heb niets tegen Wendy.
Voor de duidelijkheid. Het maakt mij niet uit wie er wint ik vind het gewoon leuke tv.
whahaha , jasper , bern en sasha wilden na eunice sasha eruit ,( -knip- niet zo aanvallende aub) moeost sas op zichzelf stemmen dan , bern en jasper zouden nooit op sas stemmenquote:Op woensdag 9 augustus 2023 17:07 schreef Judiwi het volgende:
[..]
Kloptquote:Op woensdag 9 augustus 2023 17:24 schreef Harry het volgende:
[..]
Maar dan was Wendy er (mogelijk) zelf uit geweest.
Was niet omdat ze het niet wou.....alles was altijd opquote:Op woensdag 9 augustus 2023 17:21 schreef lojanda het volgende:
[..]
Als er iemand is die echt nog nooit iets gedeeld heeft met de groep is het Wendy zelf
is al gecorrigeerd in een andere post, dat ze niet Sas bedoelde, maar Mirthe! Fout kan iedereen overkomen toch?quote:Op woensdag 9 augustus 2023 17:24 schreef cinsan het volgende:
[..]
whahaha , jasper , bern en sasha wilden na eunice sasha eruit ,( -knip- niet zo aanvallende aub) , moeost sas op zichzelf stemmen dan , bern en jasper zouden nooit op sas stemmen![]()
![]()
![]()
Als ze tegen Isaac had gespeeld was ze er toch ook (mogelijk) uit geweest? Daarin zit geen verschil. Wendy heeft het niet duidelijk kunnen communiceren blijkbaar want het heeft wel chaos veroorzaakt.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 17:24 schreef Harry het volgende:
[..]
Maar dan was Wendy er (mogelijk) zelf uit geweest.
Dat is het idd maar het gaat dan ook om een dikke 800.000quote:Op woensdag 9 augustus 2023 16:30 schreef xdiashalizx het volgende:
Ik zou daar echt niet willen zijn, wat een verschrikkelijke slangenkuil..
Oh ja dat was ik weer even vergeten, pffff wat een streamdag jongensquote:Op woensdag 9 augustus 2023 17:20 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
De Bro's wilden op Wendy, waarop Wendy naar Isaac is gestapt en gezegd heeft, prima, maar dan wil ik tegen jou.
Isaac schoot in de stress en deed het voorstel dan op Erik te gaan en als zij met hun mee zou stemmen, zouden ze dus niet op haar stemmen.
gewoon een typefoutje tochquote:Op woensdag 9 augustus 2023 17:24 schreef cinsan het volgende:
[..]
whahaha , jasper , bern en sasha wilden na eunice sasha eruit , ( -knip- niet zo aanvallende aub) , moeost sas op zichzelf stemmen dan , bern en jasper zouden nooit op sas stemmen![]()
![]()
![]()
Hoi Dees.quote:
tuurlijk mijn reacktie is al wegquote:Op woensdag 9 augustus 2023 17:25 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
is al gecorrigeerd in een andere post, dat ze niet Sas bedoelde, maar Mirthe! Fout kan iedereen overkomen toch?
k durf bijna te wedden dat die twee een deal hebben om elkaar naar de finale te helpen.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 17:32 schreef xsaskiax het volgende:
En telkens moet ik er toch even aan denken dat we het met zijn allen over Isaac hebben.... dat is degene met de meeste babbels, maar een veel grotere rat (sorry voor de benaming) vind ik Marciano, die heel veilig achter de rug van Isaac meehobbelt..... die loopt te stoken, te draaien, mensen gebruikt... dat vind ik eigenlijk nog kwalijker, dus wat mij betreft gaat hij eerst op de stip en daarna naar huis![]()
Mirthe fladdert overal heen en denkt het ene moment dit en het andere moment dat. Wat dat betreft heel beïnvloedbaar. Voor haar is het goed dat Erik er nog is want die houdt haar nog enigszins bij de les en met beiden voeten op de grond.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 16:48 schreef xsaskiax het volgende:
Isaac en ook Marciano weten precies hoe ze Mirthe aan moeten pakken, flirten, vleien, meedoen met haar 'gevlinder' en alles leuk vinden van/aan haar..... ze trapt er al een tijdje met 2 voeten in en we hebben al veel eerder gezien dat als Mirthe iets in haar hoofd heeft, ze het nergens anders heeft.
Denkbeelden over JW en anderen bleven in haar hoofd vastzitten en kwamen naar voren als ze ze nodig had, verder liep ze rustig met die personen te knuffelen, maar wee oh wee.....
Sorry ik vertrouw haar al maanden niet, ik houd niet van dergelijke mensen (quasi warrelig en intussen overal tussendoor wurmen en heel onschuldig doen als iemand ze ergens op betrapt)
Deze is mooi.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 17:36 schreef lojanda het volgende:
[..]
Mirthe fladdert overal heen en denkt het ene moment dit en het andere moment dat. Wat dat betreft heel beïnvloedbaar. Voor haar is het goed dat Erik er nog is want die houdt haar nog enigszins bij de les en met beiden voeten op de grond.
Hey nog iemand die ziet dat wendy altijd met isaac mee stemtquote:Op woensdag 9 augustus 2023 17:37 schreef Judiwi het volgende:
Dom van team Isaac om op Wendy te gaan. Met Wendy is het 4 - 4.
Heel dom. Snap niet dat ze zo dom zijn.
Dat is het plan van groep sasha, die willen eerst rupi eruit en dam de Bro's tegen elkaar zetten.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 17:23 schreef humpty het volgende:
Volgende eliminatie Isaac tegen Marciano...lijkt mij geweldig
Ze heeft gister op IMi gestemd en niet op Jasper, was dat mee stemmen met Isaac?quote:Op woensdag 9 augustus 2023 17:39 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Hey nog iemand die ziet dat wendy altijd met isaac mee stemt
Welkom bij team RK
Dit is wat Babette dus al maanden riep maar niemand geloofde dat en had commentaar want Babette was gewoon weer gewoon aan het roddelen en zou wel gewoon jaloers zijn.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 16:56 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
en het is allemaal 'doen alsof' van Mirthe, om zelf buiten schot te blijven, want ach, zij is immers chaotisch, warrelig en iedereen vindt haar toch lief??? (wil ze doen geloven, misschien gelooft ze het zelf ook)
quote:Op woensdag 9 augustus 2023 17:40 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze heeft gister op IMi gestemd en niet op Jasper, was dat mee stemmen met Isaac?![]()
![]()
En 1 x met de andere groep meestemmen om jezelf van de stip te houden, maakt je geen overloperquote:Op woensdag 9 augustus 2023 17:41 schreef realkijkers het volgende:
[..]nee.
maar 1 sneeuwbui maakt nog geen winter.
Momentje.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 17:41 schreef realkijkers het volgende:
[..]nee.
maar 1 sneeuwbui maakt nog geen winter.
quote:Op woensdag 9 augustus 2023 17:44 schreef xsaskiax het volgende:
Volgens Erik is Een nije dei een nummer van Twarres (sorry voor schrijffouten)
Ik denk dat ze misschien hebberig bedoelde.. en idd de dingen die ze had was altijd drank en shag en dat was dezelfde avond al op.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 17:25 schreef engine het volgende:
[..]
Was niet omdat ze het niet wou.....alles was altijd op
Erik had wel gelijk vond ik. Hij somde een hele lijst op met dingen die hij gekocht/gedeeld het voor/met de groep en Wendy kon daar weinig tegenover zetten maar noemt hem gierig.
Fout Erikquote:Op woensdag 9 augustus 2023 17:44 schreef xsaskiax het volgende:
Volgens Erik is Een nije dei een nummer van Twarres (sorry voor schrijffouten)
Dat is van De Kast.quote:
Allebei prachtige nummers, Erik wil dus 2 in 1quote:
Miriam heeft wel vaak met Syb gezongen.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 17:50 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Allebei prachtige nummers, Erik wil dus 2 in 1
en dan maar ¤15 verdienenquote:Op woensdag 9 augustus 2023 17:51 schreef xsaskiax het volgende:
Hm het zou me niets verbazen als straks het alarm nog een keer gaat..... verdienopdracht, dan hebben we/ze ze alle 3 in 1 dag gehad, ook wel leuk![]()
En waarschijnlijk stemt ze morgen Persilquote:Op woensdag 9 augustus 2023 17:52 schreef Sasoema het volgende:
Ja Wendy stemt gister Omo omdat ze meer met Jasper heeft. Vandaag Erik omdat ze meer tegen Erik heeft. Deze vrouw stemt al langer met haar hart en niet met haar hoofd. Dat maakt haar menselijk
ja het heeft niets met die 840.000 te maken.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 17:52 schreef Sasoema het volgende:
Ja Wendy stemt gister Omo omdat ze meer met Jasper heeft. Vandaag Erik omdat ze meer tegen Erik heeft. Deze vrouw stemt al langer met haar hart en niet met haar hoofd. Dat maakt haar menselijk
quote:Op woensdag 9 augustus 2023 17:54 schreef FreshFruit het volgende:
Rupie speelt de treurende weduwe wel goed.
ach vertrek van Imi kan geen kwaad, wordt eindelijk die takkezooi een keer opgeruimdquote:Op woensdag 9 augustus 2023 17:54 schreef FreshFruit het volgende:
Rupie speelt de treurende weduwe wel goed.
Met een abbo wel.quote:
kan er morgen zo achteraan, komt wel weer een eli en anders 24 uur aanvragen ook een optie.quote:
Zonder abbo, kan je negerenquote:Op woensdag 9 augustus 2023 17:58 schreef Sasoema het volgende:
[..]
O dat is jammer, die heb ik nou weer niet
Hij vreet zichzelf helemaal op nu.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 17:57 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
kan er morgen zo achteraan, komt wel weer een eli en anders 24 uur aanvragen ook een optie.
Ziet zeker de beelden voor zich dat Imi wordt opgehaald door zijn vriendin
Mooi toch, na dat valse gedoe van gister, verdiend hij dit gewoonquote:Op woensdag 9 augustus 2023 17:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij vreet zichzelf helemaal op nu.
Ja dat probeer ik zoveel als mogelijk. Maar zou af en toe toch eens willen gillen ofzoquote:Op woensdag 9 augustus 2023 17:58 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zonder abbo, kan je negeren![]()
Welkom in de COSquote:Op woensdag 9 augustus 2023 17:59 schreef Sasoema het volgende:
[..]
Ja dat probeer ik zoveel als mogelijk. Maar zou af en toe toch eens willen gillen ofzo
Lol dankjewel maar Loo al een tijdje meequote:Op woensdag 9 augustus 2023 18:00 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Welkom in de COS
Pakt Ruppie alvast zijn zooi in? ff snotteren ondertussen
Zou zo maar eens kunnenquote:Op woensdag 9 augustus 2023 18:01 schreef lojanda het volgende:
Ik vraag me toch af of het programma ook loopt tot de 25e. De laatste uitzending is de 25e en die lopen een week achter.. heb het vermoeden dat de streams nog een week eerder stoppen en dat het dus voor ons streamers zo rond de 18e is afgelopen.
Dat zou wat zijn, dat de finale niet op de streams isquote:Op woensdag 9 augustus 2023 18:01 schreef lojanda het volgende:
Ik vraag me toch af of het programma ook loopt tot de 25e. De laatste uitzending is de 25e en die lopen een week achter.. heb het vermoeden dat de streams nog een week eerder stoppen en dat het dus voor ons streamers zo rond de 18e is afgelopen.
Dan moeten we allemaal weer iets anders gaan zoeken tot het volgende programma met streamsquote:
Ik hoop van wel natuurlijk maar het zou zomaar kunnen van niet.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 18:02 schreef D. het volgende:
[..]
Dat zou wat zijn, dat de finale niet op de streams is
Dan lees ik een week later wel wie er gewonnen heeftquote:Op woensdag 9 augustus 2023 18:03 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik hoop van wel natuurlijk maar het zou zomaar kunnen van niet.
Nederlands?quote:Op woensdag 9 augustus 2023 18:03 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dan moeten we allemaal weer iets anders gaan zoeken tot het volgende programma met streams
Denk het ook.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 18:01 schreef lojanda het volgende:
Deze hebben niets anders gedaanquote:Op woensdag 9 augustus 2023 18:07 schreef juul. het volgende:
Isaac: "backsteppen als een gek"
Marciano: "sowieso"
Wie wil je blokken dan?quote:
Marciano is afgekeurdquote:Op woensdag 9 augustus 2023 18:08 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Hoe willen die sporters dit straks bij gaan houden als ze weer moeten werken? slappe armpjes straks
werkte marci?quote:Op woensdag 9 augustus 2023 18:08 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Hoe willen die sporters dit straks bij gaan houden als ze weer moeten werken? slappe armpjes straks
Ik kan die gasten niet meer horen lullen...quote:Op woensdag 9 augustus 2023 18:07 schreef juul. het volgende:
Isaac: "backsteppen als een gek"
Marciano: "sowieso"
Met Utopia hadden ze ook maling aan hun trouwe streamkijkers, er mocht niet worden meegekeken.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 18:06 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Denk het ook.
Weinig kans dat wij de finale live mogen zien.
Maar wie weet hebben we geluk.
Daar stonden er gelukkig mensen aan het hek. Maar alsnog niet juist om zo met streamers om te gaanquote:Op woensdag 9 augustus 2023 18:12 schreef spapaars het volgende:
[..]
Met Utopia hadden ze ook maling aan hun trouwe streamkijkers, er mocht niet worden meegekeken.
Afgekeurd maar vrouwtje runt zijn zaakjequote:Op woensdag 9 augustus 2023 18:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Eigen zaak, afhaal restaurant, ofzo
Nicht van Isaacquote:Op woensdag 9 augustus 2023 18:25 schreef Sasoema het volgende:
[..]
Afgekeurd maar vrouwtje runt zijn zaakje
Dus straks alleen delegeren en zelf met zijn hond op de bank liggen?quote:Op woensdag 9 augustus 2023 18:25 schreef Sasoema het volgende:
[..]
Afgekeurd maar vrouwtje runt zijn zaakje
Jaquote:Op woensdag 9 augustus 2023 18:26 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dus straks alleen delegeren en zelf met zijn hond op de bank liggen?
Hoho haha hihi en weg lachenquote:Op woensdag 9 augustus 2023 18:29 schreef Frummelie het volgende:
Bij Mirthe gaat zo vaak iets fout...
Erik eet ze wel opquote:Op woensdag 9 augustus 2023 18:30 schreef spapaars het volgende:
Arme koekjes zijn bijna gecremeerd
[ afbeelding ]
Ik vrees het ook..quote:Op woensdag 9 augustus 2023 18:04 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nederlands?
We moeten hopen dat de opvolger livestreams heeft, maar ik ben bang van niet.
Sasha wil er nog wel eenquote:Op woensdag 9 augustus 2023 18:34 schreef spapaars het volgende:
Het is wel grappig, en waarom zou je erom huilen.
[ afbeelding ]
Dat zal dan wel moeten maar is niet leuk..quote:Op woensdag 9 augustus 2023 18:04 schreef D. het volgende:
[..]
Dan lees ik een week later wel wie er gewonnen heeft
Laten we het hopenquote:Op woensdag 9 augustus 2023 18:06 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Denk het ook.
Weinig kans dat wij de finale live mogen zien.
Maar wie weet hebben we geluk.
Tja als er niet veel anders is.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 18:35 schreef Frummelie het volgende:
Ze zitten gewoon die verbrande koekjes op te knagen...
Het is toch een extra verdien model voor ze. Kan me ook niet voorstellen dat ze dat willen mislopen.quote:
Wat reageer je steeds zwaar overdreven. Get a live!quote:Op woensdag 9 augustus 2023 17:24 schreef cinsan het volgende:
[..]
whahaha , jasper , bern en sasha wilden na eunice sasha eruit ,( -knip- niet zo aanvallende aub) moeost sas op zichzelf stemmen dan , bern en jasper zouden nooit op sas stemmen![]()
![]()
![]()
Zou je denken idd..quote:Op woensdag 9 augustus 2023 18:38 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Het is toch een extra verdien model voor ze. Kan me ook niet voorstellen dat ze dat willen mislopen.
Rarara wie zouden dat dan zijn?quote:Op woensdag 9 augustus 2023 18:43 schreef Adat231 het volgende:
mars en ice willen een compromi voorstellen aan sas en bern. Ze denken dat er 5 mensen in de finale komen en willen een dealtje maken dat zij 4 sowieso naar de finale gedaan en elkaar beloven niet opelkaar te stemmen
Zo. Ze zijn echt wanhopig.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 18:43 schreef Adat231 het volgende:
mars en ice willen een compromi voorstellen aan sas en bern. Ze denken dat er 5 mensen in de finale komen en willen een dealtje maken dat zij 4 sowieso naar de finale gedaan en elkaar beloven niet opelkaar te stemmen
dat schrijf ik toch. als bern en sas akkoord gaan dan zal er alleen nog worden gestemd op wendy myrte eric en rupertquote:Op woensdag 9 augustus 2023 18:44 schreef juul. het volgende:
[..]
Rarara wie zouden dat dan zijn?oh staat er al, sorry
Ook wel realistisch ergens.quote:
De bro's en beloftesquote:Op woensdag 9 augustus 2023 18:43 schreef Adat231 het volgende:
Laat ze dat maar proberen. Denk dat Sas dit al voorzien heeftquote:Op woensdag 9 augustus 2023 18:43 schreef Adat231 het volgende:
Nou sorry hoorquote:Op woensdag 9 augustus 2023 18:46 schreef Adat231 het volgende:
[..]
dat schrijf ik toch. als bern en sas akkoord gaan dan zal er alleen nog worden gestemd op wendy myrte eric en rupert
angst regeert bij die broś. als je echt zo zeker van jezelf bent, hoef je zoń deal niet te sluitenquote:
Dat dusquote:Op woensdag 9 augustus 2023 18:47 schreef Adat231 het volgende:
[..]
angst regeert bij die broś. als je echt zo zeker van jezelf bent, hoef je zoń deal niet te sluiten
bedoelde ik niet boos. zag je correctie later ook en heb die gelikedquote:Op woensdag 9 augustus 2023 18:47 schreef juul. het volgende:
[..]
Nou sorry hoorik had mezelf al verbeterd
Inderdaad bang.quote:
heb het al weggehaald ok ,quote:Op woensdag 9 augustus 2023 18:40 schreef Judiwi het volgende:
[..]
Wat reageer je steeds zwaar overdreven. Get a live!
Isaac is gewoon een mietje. Na de eliminatie zit hij weer stoer te verkondigen dat hij gewoon gaat spelen als iemand zegt tegen hem te willen spelen.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 18:47 schreef Adat231 het volgende:
[..]
angst regeert bij die broś. als je echt zo zeker van jezelf bent, hoef je zoń deal niet te sluiten
dit is er de derde dag ofzo dat ze boontjes etenquote:Op woensdag 9 augustus 2023 18:49 schreef Frummelie het volgende:
Bonen knippen met een schaar oké... lekkere vlotte Heino..
En rijstquote:Op woensdag 9 augustus 2023 18:50 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
dit is er de derde dag ofzo dat ze boontjes eten
Was vorige week in de bonus, of hoe dat heet bij de jumboquote:Op woensdag 9 augustus 2023 18:51 schreef spapaars het volgende:
Dus weer rijst met sperziebonen (zullen wel in de reclame zijn)
Hoe kleiner de groep hoe meer streamtijd.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 18:51 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Mirthe wel heel erg aanwezig nu met haar gegil en gehinnik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |