Misschien een beetje van allebei. Ze weet natuurlijk ook donders goed dat ze bij beide groepen onderaan bungelt en kiest daarom denk ik in het moment voor wat haar 't beste lijkt. Het is ook een lastige positie en als er een mogelijkheid is om jezelf van die nominatie af te houden is haar keuze nu wellicht best logisch.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 14:36 schreef Deisyy het volgende:
Wendy dacht tijdens het stemmen ook weer aan de podcast.
Speelt ze nu een spelletje of trapt ze erin?
roep dat al maanden maar hij wil mij maar niet horenquote:Op woensdag 9 augustus 2023 14:40 schreef FreshFruit het volgende:
Er is ook echt niemand die tegen Isaac zegt: "Gast wat lul je dom."
En de volgende x mag Erik eruit, is ook een ratquote:Op woensdag 9 augustus 2023 14:41 schreef Wibehh het volgende:
erik: eens een verrader, altijd een verrader.
Liever eerst die Isaac of Marcianoquote:Op woensdag 9 augustus 2023 14:41 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
En de volgende x mag Erik eruit, is ook een rat
niet meer, vanmorgen vrijstelling, maar die is hij nu al weer kwijtquote:
Zie jij dat gebeuren?quote:Op woensdag 9 augustus 2023 14:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Liever eerst die Isaac of Marciano
samen rokenquote:Op woensdag 9 augustus 2023 14:42 schreef Rhosyn het volgende:
Mirthe zit nu wel bij Sas en co maar ik vind haar gedrag vaag. Alsof ze niet zeker is dat ze daar hoort.
Die is met haar hoofd bij de bro's.
Op de winnaar stem je niet.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 14:42 schreef Dotteke het volgende:
Eric snapt niet dat ze hem kiezenzegt hij net
Als ze van tevoren wisten wat de opdracht was dan snap ik het ook niet.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 14:42 schreef Dotteke het volgende:
Eric snapt niet dat ze hem kiezenzegt hij net
Of ze zat thuis door Ice.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 14:43 schreef Wibehh het volgende:
1 ding is een feit. wendy zit er vandaag nog door ice.
Wendy zit er nog door haar reactie tegen hem te willen spelen.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 14:43 schreef Wibehh het volgende:
1 ding is een feit. wendy zit er vandaag nog door ice.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |