Net te laat om "hoezo durft Elon niet wat is je bron" te posten voor Rnie het deed. Zonde.quote:Op maandag 14 augustus 2023 01:18 schreef Tijn het volgende:
Nou, dat kooigevecht gaat niet gebeuren. Je verwacht het niet, maar Elon durft niet
[ afbeelding ]
Maar nog op tijd voordat Rnie gaat zeggen dat die bron geen bewijs is dat hij niet durft.quote:Op maandag 14 augustus 2023 10:58 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Net te laat om "hoezo durft Elon niet wat is je bron" te posten voor Rnie het deed. Zonde.
Van alle gekheid onder Trump en zijn kliek blijft ik deze toch wel de grappigste vinden.quote:
Lijden?!quote:Op maandag 14 augustus 2023 17:44 schreef Rnie het volgende:
Deze manier van redeneren doet me deugd op deze prachtige dag.Goed om te zien dat de usual suspects zich niet door de eigen onderbuikretoriek laten lijden. Jullie leren het wel
![]()
Tja, wie zal het zeggen. De app heet X. Maar de website draait nog op twitter.com. Ze noemen het zelf ook nog altijd Twitter in de documentatie.quote:Op maandag 14 augustus 2023 18:54 schreef Arcee het volgende:
Maar heet Twitter nu echt X? Voor het nieuwe logo heette het toch ook niet Blue Bird?
Ja, in de media lees je regelmatig dat X voorheen Twitter heette, maar volgens mij is X alleen een nieuw logo en in plaats van het blauwe vogeltje gekomen.quote:Op maandag 14 augustus 2023 19:25 schreef Tijn het volgende:
[..]
Tja, wie zal het zeggen. De app heet X. Maar de website draait nog op twitter.com. Ze noemen het zelf ook nog altijd Twitter in de documentatie.
quote:https://www.telegraaf.nl/(...)temmen-op-timmermans
Zo’n 75.000 PvdA- en GL-leden kunnen sinds maandag online stemmen over de vraag of zij Timmermans wel of niet als lijsttrekker willen. Volgende week dinsdag wordt de uitslag bekend. Via X melden verschillende dubbelleden – die lid zijn van zowel PvdA als GL – dat zij twee keer hun stem kunnen uitbrengen: „Slordig”, vindt Tom Vasseur. „Als dubbellid telt je stem wel degelijk zwaarder mee in de uiteindelijke uitslag”, stelt GL-lid Sabine Scharwachter.
Het gaat wel iets verder dan alleen het logo. De naam "Twitter" is ook uit de titel van de website verdwenen bijvoorbeeld, waar nu X staat.quote:Op maandag 14 augustus 2023 19:37 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, in de media lees je regelmatig dat X voorheen Twitter heette, maar volgens mij is X alleen een nieuw logo en in plaats van het blauwe vogeltje gekomen.
Nou ja, ik vind die X maar stom.quote:Op maandag 14 augustus 2023 19:49 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het gaat wel iets verder dan alleen het logo. De naam "Twitter" is ook uit de titel van de website verdwenen bijvoorbeeld, waar nu X staat.
Het is allemaal volstrekt belachelijk.quote:Op maandag 14 augustus 2023 19:50 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nou ja, ik vind die X maar stom.In ieder geval als bedrijfsnaam.
Dus meneer Musk, die helemaal uit z'n panty ging omdat iemand postte waar z'n vliegtuig uithing en dat beschouwde als doxxing, gaat live streamen for the world to see hoe-ie meneer Zuckerberg thuis gaat opzoeken ?quote:
Boeiend. Dit adres is al jaren bekend. Hij heeft zelfs camera's over de vloer gehadquote:Op maandag 14 augustus 2023 23:20 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Dus meneer Musk, die helemaal uit z'n panty ging omdat iemand postte waar z'n vliegtuig uithing en dat beschouwde als doxxing, gaat live streamen for the world to see hoe-ie meneer Zuckerberg thuis gaat opzoeken ?
Ik zal dit maar onder 'ja' rubriceren.quote:Op maandag 14 augustus 2023 23:37 schreef Rnie het volgende:
Boeiend. Dit adres is al jaren bekend. Hij heeft zelfs camera's over de vloer gehad
quote:Daarnaast zal Elon echt wel discreet (zoals we hem kennen) genoeg zijn om de livestream even te onderbreken wat betreft het laatste stukje van de reis.
Binnenkort niet meer.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:31 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Wel wat gek om het aan te kondigen? Hij kan gewoon posten als hij dat wil.
Een objectief feitelijk verfierbare dubbele moraal dat is toch bijna standaard bij zulke conservatieve types.quote:Op maandag 14 augustus 2023 23:20 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Dus meneer Musk, die helemaal uit z'n panty ging omdat iemand postte waar z'n vliegtuig uithing en dat beschouwde als doxxing, gaat live streamen for the world to see hoe-ie meneer Zuckerberg thuis gaat opzoeken ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |