Mirthe is al over naar de 'dark side' zo te zienquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 18:03 schreef Was-beer het volgende:
Jasper waarschuwt Mirthe dat ze zich niet moet laten inpakken. Dat gaan ze misschien wel proberen zegt Mirthe. Wendy zegt dat ze daar al mee bezig zijn.
benieuwd of myrthe dit doorlult aan de broś... dan zal wendy weer de zondebok zijnquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 18:03 schreef Was-beer het volgende:
Jasper waarschuwt Mirthe dat ze zich niet moet laten inpakken. Dat gaan ze misschien wel proberen zegt Mirthe. Wendy zegt dat ze daar al mee bezig zijn.
Miertje heeft zich al ingelikt bij die twee, dus op naar de volgende slijmopdrachtquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 18:04 schreef Was-beer het volgende:
Mirthe heeft het maar over Rupert en Imi maar is totaal blind voor Isaac en Marciano
Imi ja. Jasper eruit om een foute uitspraak van een land.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 18:04 schreef freaky40 het volgende:
Heb er niets van mee gekregen, maar begrijp dat hij mag blijven.
Het is een kwestie van het alle andere minder gunnenquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 18:05 schreef Clasientje het volgende:
Heleboel mensen zijn gek op Wendy lees ik overal? maar zo bijzonder vind ik Wendy niet niet maargoed🙂 Ze is een leuke vrouw maar een finale waardig vind ik haar niet. Als je zo naar haar kijkt is ze erg labiel dit gaat ze niet halen🙂
Ironischquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 18:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Imi ja. Jasper eruit om een foute uitspraak van een land.
js hoor ice erbij daar geilt ze op denk ikquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 18:06 schreef juul. het volgende:
Mirthe wil met de groep Sasha en misschien Isaac erbij, overblijven
quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 18:05 schreef Clasientje het volgende:
Heleboel mensen zijn gek op Wendy lees ik overal? maar zo bijzonder vind ik Wendy niet niet maargoed🙂 Ze is een leuke vrouw maar een finale waardig vind ik haar niet. Als je zo naar haar kijkt is ze erg labiel dit gaat ze niet halen🙂
Wat D. zegt, de rest gun ik het minder.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 18:06 schreef D. het volgende:
[..]
Het is een kwestie van het alle andere minder gunnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |