Wat zeg je?quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 15:52 schreef tonja het volgende:
Don't try this at home kids. Volgens Erik is een tandenstoker niet lang genoeg om je trommelvlies te raken
quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 15:53 schreef Seattle het volgende:
[..]
Wat zeg je?
*Haalt tandenstoker uit haar oor*
Ja maar dan ruik je volgens mij nog steeds die vieze geur denk ik. Dat is hetzelfde als hij deo smeert onder zijn zweet oksels.. dan ruik je deo met zweetgeurquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 15:45 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
O echt he, ik zou hier kotsmisselijk van worden, en zou dat hele bed onder de parfum spuiten!!
quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 15:54 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ja maar dan ruik je volgens mij nog steeds die vieze geur denk ik. Dat is hetzelfde als hij deo smeert onder zijn zweet oksels.. dan ruik je deo met zweetgeurMartin zei dat een keer tegen hem dat dat geen zin had en dat hij eerst zijn oksels moest wassen. Erik maakte toen zijn vingertoppen nat en veegde daarmee onder zijn oksels en ging er daarna met een deo roller overheen
Helaas is die gezelligheid al lang weg..quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 15:54 schreef Seattle het volgende:
Ach waar zijn die tijden dat er lekker geouwehoerd werd op de kamers tijden het wachten
Oww gadverdarrie..is hij echt zo een smeerpoets?quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 15:54 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ja maar dan ruik je volgens mij nog steeds die vieze geur denk ik. Dat is hetzelfde als hij deo smeert onder zijn zweet oksels.. dan ruik je deo met zweetgeurMartin zei dat een keer tegen hem dat dat geen zin had en dat hij eerst zijn oksels moest wassen. Erik maakte toen zijn vingertoppen nat en veegde daarmee onder zijn oksels en ging er daarna met een deo roller overheen
Is ook zo ja, je verdoezeld het enigszins maar de bron blijft.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 15:54 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik zag hem wel een slok uit een fles nemen waarvan ik me afvroeg of daar wel water in zat. Maar niet iets gezien waardoor ik zeker weet dat het alcohol was.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 15:54 schreef xdiashalizx het volgende:
Op Facebook lees ik dat Japie gedronken zou hebben vandaag, iemand iets gezien?
quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 15:55 schreef magnaal het volgende:
[..]
Oww gadverdarrie..is hij echt zo een smeerpoets?
ja en het is het afgelopen jaar al meer dan eens tegen hem gezegd, maar altijd is het antwoord dat apen zich ook nooit wassen of zoietsquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 15:55 schreef magnaal het volgende:
[..]
Oww gadverdarrie..is hij echt zo een smeerpoets?
Oke, dan werd het door diegene op Facebook voor waar aangezien.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 15:55 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik zag hem wel een slok uit een fles nemen waarvan ik me afvroeg of daar wel water in zat. Maar niet iets gezien waardoor ik zeker weet dat het alcohol was.
quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 15:56 schreef Seattle het volgende:
Al mijn borrelnootjes zijn ondertussen op.
Volgens mij is er geen drank meer.. of hij moet iets stiekem achterover hebben gedrukt met het ridderfeest.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 15:54 schreef xdiashalizx het volgende:
Op Facebook lees ik dat Japie gedronken zou hebben vandaag, iemand iets gezien?
op fb lees je veel onzinquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 15:57 schreef lojanda het volgende:
[..]
Volgens mij is er geen drank meer.. of hij moet iets stiekem achterover hebben gedrukt met het ridderfeest.
Dat zegt hij dan ook nog idd..quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 15:56 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ja en het is het afgelopen jaar al meer dan eens tegen hem gezegd, maar altijd is het antwoord dat apen zich ook nooit wassen of zoiets
quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 15:56 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ja en het is het afgelopen jaar al meer dan eens tegen hem gezegd, maar altijd is het antwoord dat apen zich ook nooit wassen of zoiets
Wat een logica heeft die man toch.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 15:56 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |