abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211144585
He convicted, I gone.
  vrijdag 17 november 2023 @ 13:20:40 #127
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_211323960
Het hoger beroep in de zaak van Thijs Römer dient op 18 april.

Dat bevestigt een woordvoerder van het Openbaar Ministerie na berichtgeving van RTL Boulevard.

https://www.shownieuws.nl(...)romer-dient-in-april

Popcorn 🍿 *O*
  vrijdag 17 november 2023 @ 13:24:23 #128
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_211323994
Het hoger beroep in de zaak van acteur Thijs Römer is op 18 april in Leeuwarden.

Volgens een bron zou het zomaar kunnen dat Thijs bij deze rechtbank een zwaardere straf opgelegd krijgt. ,,Het gerechtshof Leeuwarden staat bekend als een bloedbank.”

https://www.ditjesendatje(...)hijs-romer-bloedbank

*O* *O* *O*
  vrijdag 17 november 2023 @ 13:26:17 #129
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_211324008
quote:
6s.gif Op vrijdag 17 november 2023 13:24 schreef ikweethetookniet het volgende:
Het hoger beroep in de zaak van acteur Thijs Römer is op 18 april in Leeuwarden.

Volgens een bron zou het zomaar kunnen dat Thijs bij deze rechtbank een zwaardere straf opgelegd krijgt. ,,Het gerechtshof Leeuwarden staat bekend als een bloedbank.”

[ afbeelding ]

*O* *O* *O*
Bij een bloedbank heb ik toch een ander beeld :+
Maar dom dat hij in hoger beroep gaat :') 8)7
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_211324096
quote:

[ afbeelding ]

*O* *O* *O*
Appelleren is riskeren.
Gewoon 1 maandje zitten.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_211324126
quote:
11s.gif Op vrijdag 17 november 2023 13:26 schreef Puzzie het volgende:

Het gerechtshof Leeuwarden staat bekend als een bloedbank.

Is hier ook een bron voor?

Bedoelen ze misschien het eveneens in Leeuwarden gelegen Sanquin?
  vrijdag 17 november 2023 @ 13:40:12 #132
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_211324132
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 november 2023 13:39 schreef Za het volgende:

[..]
Is hier ook een bron voor?

Bedoelen de misschien het eveneens in Leeuwarden gelegen Sanquin?
Je reageert op de verkeerde
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_211324370
quote:

[ afbeelding ]

*O* *O* *O*
Die umlaut verdwijnt half in de tekst erboven. :') Wie ontwerpt dit soort rommel?
pi_211332902
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 november 2023 13:36 schreef superniger het volgende:

[..]
Appelleren is riskeren.
Gewoon 1 maandje zitten.
gevalletje quitte of dubbel
Je bent wel cool, maar dat komt doordat je in mijn schaduw staat
  maandag 27 november 2023 @ 02:24:33 #136
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_211439771
Nienke Römer heeft minnares van broer nog niet ontmoet: ‘Nee!’
Mediacourant.nl
Je zal maar zo’n mafketel als broer hebben: Nienke Römer zit met kerst aan tafel met iemand die is veroordeeld voor het online misbruiken van jonge meisjes. Heeft ze zijn minnares al ontmoet?

Nienke en Thijs Römer© YouTube, NPO
Thijs Römer lijkt volgend jaar serieus de bak in te moeten nu hij is veroordeeld in een behoorlijke ranzige zedenzaak. De acteur gaat in hoger beroep, maar dat zou zomaar nóg slechter voor hem uit kunnen pakken. Hij moet het er deze kerst dus maar goed van nemen, want of hij volgend jaar een vrij man is met de feestdagen is nog maar zeer de vraag.

Goede steun

Wie er bij Thijs aan het kerstdiner zit? In elk geval zijn zus Nienke Römer en haar geliefde Frederik Brom, lijkt het. Zij heeft hem namelijk niet verstoten, bekent ze in de Weekend. “Wij, mijn gezin, maar ook mijn grote gezin met vader en broers en zo, zijn altijd een heel sterk gezin geweest. We hebben elkaar gelukkig allemaal, dat is heel fijn.”

De Weekend: “Ondanks alles ben je als zus dus wel een goede steun voor Thijs?”

Nienke: “Uiteraard.”

Ingewikkeld

Vindt ze het dan niet lastig dat Thijs door veel mensen nu als een soort griezel gezien wordt? “Uiteindelijk vind ik: familie is familie en uiteindelijk steun je elkaar. Dit soort situaties zijn ingewikkelde dingen en dan merk je hoe sterk je bent met elkaar of niet. En hoe stevig je basis is als gezin. We hebben gelukkig gemerkt dat die heel stevig is.”

Levert ze Thijs wel eens kritiek? “Nou, dat valt wel mee. Niet zo vaak nee. Dat is niet hoe wij met elkaar omgaan. Het is gewoon liefdevol, we hebben een goede band. We gaan elkaar niet de les lezen.”

Liefdevol

Een liefdevol gezin, wat fijn voor Thijs. Precies wat zijn jonge slachtoffers niet hadden en waar hij gebruik van maakte, zeg maar. Om te kotsen en dat komt nog bovenop zijn stiekeme vreemdgaan van Igone de Jongh. Zij heeft hem nu gedumpt en die minnares? Daar lijkt hij nu samen mee te zijn.

Thijs is laatst door een spion van Yvon weer hand in hand betrapt met die Noor de Groot. Hij heeft haar dus ontmoet toen Igone nog zijn vriendin was. Nienke: “Ja, dat schijnt, ik weet er allemaal niet zo gek veel van.”

Noor bij diner?

Mag minnares Noor ook aanschuiven bij het kerstdiner? Heeft ze haar al ontmoet? “Nee hoor.”

De Weekend: “Dus het is nog niet tot iets nieuws opgebloeid.”

Nienke: “Voor zover ik weet niet.”

Waardeloze spion.

https://www.mediacourant.(...)og-niet-ontmoet-nee/
pi_211493473
https://www.kantinepraat.(...)rCj5wDDF4KUgwh9w9oUw

Is dit een legitieme 'nieuws' website of zou het bericht onzin zijn?
  Trouwste user 2022 zaterdag 2 december 2023 @ 13:07:24 #138
7889 tong80
Spleenheup
pi_211495155
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2023 09:24 schreef Eilatan het volgende:
https://www.kantinepraat.(...)rCj5wDDF4KUgwh9w9oUw

Is dit een legitieme 'nieuws' website of zou het bericht onzin zijn?
Nog erger dan NU.NL

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_211495322
quote:
2s.gif Op dinsdag 8 augustus 2023 14:35 schreef Tijn het volgende:

[..]
Nou ja, er was maar 1 dag cel geëist en dat is dus een maand geworden. Maar de echte straf is natuurlijk dat Thijs kan fluiten naar z'n acteercarrière.
Klopt, eigenlijk ontvangen celebrities ook een veel hogere straf dan een niet bekende burger zou ontvangen. Ik neem namelijk niet aan dat hij de enige was op dergelijke chatboxen en de gewone jan of mohammed komt hier makkelijker mee weg. Blijft mogelijk volledig buiten schot zelfs.

Maar los van enkele inhoud. Als je celebrity bent dan krijg je eerst de roddelpers die je de grond in schrijft, dan gaan ze even polsen bij familie en vrienden en collega's. Alles ligt in publiek domein en nu ook dat hij deze straf krijgt.

Carriere kapot, huwelijk mogelijk kapot en alles wat er in de toekomst mag volgen is bij voorbaat al kapot. En zo iemand moet ook nog verder leven, dan heb je alle deuren dicht. Met andere woorden, ga maar aan de drank en drugs en sterf maar want al het andere wordt wel door de roddelpers kapotgeschreven.

Ik keur het niet goed wat hij gedaan heeft maar hier is wel een groot nadeel van beroemd zijn. Het feit dat het brede publiek en de pers ook met de scepter zwaait en het gevoelsmatig een passende straf moet vinden en je je leven lang volgt.

Heb ooit eens een niet zo directe collega gehad die door de politie van zn werk werd opgehaald. Tot aan de dag van vandaag weten we daar nog niets van en dat is ons recht ook niet. En was hij een celebrity geweest, dan wisten we nu van alle ins en outs.

[ Bericht 2% gewijzigd door Beathoven op 02-12-2023 13:38:50 ]
  zaterdag 2 december 2023 @ 13:38:48 #140
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_211495388
Lekker de zaak omdraaien is dat!

Hij kon omdat ie beroemd was zich makkelijk binnenlullen bij naieve bakvisjes, je weet wel het soort dat van een brug springt als One Direction of BSB uitelkaar gaan.

Als je daar dan moedwillig gebruik van maakt is achteraf klagen dat hij extra gestraft wordt omdat ie beroemd is echt heel apart hoor.

Zelfde met AliB, MarcoB en MarcO hoor, als je rijk en beroemd bent vliegen de golddiggers je om de oren en als je dan nog over de schreef gaat ben je wel af hoor. Pak gewoon een legale groupie en niemand valt je lastig hoor.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_211495445
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2023 13:38 schreef HeatWave het volgende:
Lekker de zaak omdraaien is dat!

Hij kon omdat ie beroemd was zich makkelijk binnenlullen bij naieve bakvisjes, je weet wel het soort dat van een brug springt als One Direction of BSB uitelkaar gaan.

Als je daar dan moedwillig gebruik van maakt is achteraf klagen dat hij extra gestraft wordt omdat ie beroemd is echt heel apart hoor.

Zelfde met AliB, MarcoB en MarcO hoor, als je rijk en beroemd bent vliegen de golddiggers je om de oren en als je dan nog over de schreef gaat ben je wel af hoor. Pak gewoon een legale groupie en niemand valt je lastig hoor.
Ik zou me sowieso nooit op illegaal vlak bewegen. Maar anno 2023 zou ik als celebrity ook geen "legale groupie pakken".
  zaterdag 2 december 2023 @ 13:53:14 #142
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_211495513
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 december 2023 13:45 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Ik zou me sowieso nooit op illegaal vlak bewegen. Maar anno 2023 zou ik als celebrity ook geen "legale groupie pakken".
Nou ja, je bent rijk en beroemd, vrouwen vliegen van alle kanten je armen in hoor :P.

Maar als je dan nog zo nodig achter een minderjarige aan gaat snap je het allemaal niet zo goed en ben je achteraf niet zieliger, wel dommer ;).
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_211495558
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 december 2023 13:45 schreef Beathoven het volgende:

[..]
pi_211501498
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2023 13:07 schreef tong80 het volgende:

[..]
Nog erger dan NU.NL

:T
Haha ja dacht ik al. Maar eigenlijk hoop ik wel dat het echt waar is.
  zondag 3 december 2023 @ 08:28:40 #145
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_211502491
quote:
0s.gif Op zondag 3 december 2023 00:19 schreef Eilatan het volgende:

[..]
Haha ja dacht ik al. Maar eigenlijk hoop ik wel dat het echt waar is.
Sadistisch
pi_211502979
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 december 2023 13:53 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Nou ja, je bent rijk en beroemd, vrouwen vliegen van alle kanten je armen in hoor :P.
Aanklachten tegen die Rammstein-zanger bewijzen dat tijden veranderd zijn.

quote:
Maar als je dan nog zo nodig achter een minderjarige aan gaat snap je het allemaal niet zo goed en ben je achteraf niet zieliger, wel dommer ;).
Eens. Van 18- minderjarigen blijf je gewoon af

[ Bericht 0% gewijzigd door Beathoven op 03-12-2023 10:11:30 ]
pi_211503026
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 december 2023 14:00 schreef SOG het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Aha we hebben ook weer een puber in het topic die over dit soort dingen droomt en denkt dat iedereen om hem heen net zo denkt. Als ik 16 was en zo dacht als nu, zou je dat kunnen roepen. Ik ben 40 en al vele jaren getrouwd, heb meer dan genoeg vrouwen gezien.
  vrijdag 5 januari 2024 @ 11:44:21 #148
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_211923744
Na affaire met Thijs Römer: ‘Noor de Groot en Sander gaan scheiden’

Noor de Groot en haar man Sander Kleinenberg zijn weer samen gespot. Even leek het erop dat de relatie met Thijs Römer verleden tijd is, maar volgens Yvonne Coldeweijer is dat niet het geval.

Dat Thijs Römer al een lange tijd een relatie had met influencer Noor de Groot, was voor Igone de Jongh de druppel die de emmer deed overlopen. De relatie tussen Thijs en Igone is inmiddels dan ook gestrand, maar Noor werd onlangs wel samen gespot met Sander.

Noor en Sander gespot
,,Ze zijn samen gespot bij Gucci Bijenkorf”, meldt Yvonne Coldeweijer op haar juicekanaal. ,,Spion dacht dat ze hier zelf ook wat over had gepost, maar dat weet ik niet. Paar weken geleden liep de meid nog hand in hand in het bos met Thijs. En Sander maar weer z’n kop in het zand. What else is new.”

Scheiding
Maar een andere spion onthult dat Noor en Sander helemaal niet meer samen zijn. ,,Volgens een spion gaan Sander en Noor wél echt scheiden. Hun dochtertje weet het inmiddels ook. Ze waren laatst samen gespot omdat ze nog goed met elkaar willen omgaan vanwege hun dochtertje. Ze waren begin december ook samen naar een verjaardag. Maar dat Noor in november een mail heeft gestuurd met de mededeling dat ze wil scheiden klopt dus echt en de scheiding gaat dus wél door. Benieuwd of Thijs bij Noor nog in het spel is…”

https://www.ditjesendatje(...)-romer-verleden-tijd

Nou Thijs wees er maar trots op :') weer iets kapot gemaakt en een kind de dupe
Hij leert het nooit de lul :r
  vrijdag 15 maart 2024 @ 19:26:41 #149
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_212839714
Hij is binnen *O* *O*

https://www.shownieuws.nl(...)ld-bij-de-gevangenis

Nou Bubba leef je uit _O_ _O_ _O_
  zondag 17 maart 2024 @ 13:16:13 #150
195606 ikweethetookniet