Bij een bloedbank heb ik toch een ander beeldquote:Op vrijdag 17 november 2023 13:24 schreef ikweethetookniet het volgende:
Het hoger beroep in de zaak van acteur Thijs Römer is op 18 april in Leeuwarden.
Volgens een bron zou het zomaar kunnen dat Thijs bij deze rechtbank een zwaardere straf opgelegd krijgt. ,,Het gerechtshof Leeuwarden staat bekend als een bloedbank.”
[ afbeelding ]
https://www.ditjesendatje(...)hijs-romer-bloedbank
![]()
![]()
Appelleren is riskeren.quote:Op vrijdag 17 november 2023 13:24 schreef ikweethetookniet het volgende:
Het hoger beroep in de zaak van acteur Thijs Römer is op 18 april in Leeuwarden.
Volgens een bron zou het zomaar kunnen dat Thijs bij deze rechtbank een zwaardere straf opgelegd krijgt. ,,Het gerechtshof Leeuwarden staat bekend als een bloedbank.”
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Is hier ook een bron voor?quote:Op vrijdag 17 november 2023 13:26 schreef Puzzie het volgende:
Het gerechtshof Leeuwarden staat bekend als een bloedbank.
Je reageert op de verkeerdequote:Op vrijdag 17 november 2023 13:39 schreef Za het volgende:
[..]
Is hier ook een bron voor?
Bedoelen de misschien het eveneens in Leeuwarden gelegen Sanquin?
Die umlaut verdwijnt half in de tekst erboven.quote:Op vrijdag 17 november 2023 13:24 schreef ikweethetookniet het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
gevalletje quitte of dubbelquote:Op vrijdag 17 november 2023 13:36 schreef superniger het volgende:
[..]
Appelleren is riskeren.
Gewoon 1 maandje zitten.
Nog erger dan NU.NLquote:Op zaterdag 2 december 2023 09:24 schreef Eilatan het volgende:
https://www.kantinepraat.(...)rCj5wDDF4KUgwh9w9oUw
Is dit een legitieme 'nieuws' website of zou het bericht onzin zijn?
Klopt, eigenlijk ontvangen celebrities ook een veel hogere straf dan een niet bekende burger zou ontvangen. Ik neem namelijk niet aan dat hij de enige was op dergelijke chatboxen en de gewone jan of mohammed komt hier makkelijker mee weg. Blijft mogelijk volledig buiten schot zelfs.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 14:35 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nou ja, er was maar 1 dag cel geëist en dat is dus een maand geworden. Maar de echte straf is natuurlijk dat Thijs kan fluiten naar z'n acteercarrière.
Ik zou me sowieso nooit op illegaal vlak bewegen. Maar anno 2023 zou ik als celebrity ook geen "legale groupie pakken".quote:Op zaterdag 2 december 2023 13:38 schreef HeatWave het volgende:
Lekker de zaak omdraaien is dat!
Hij kon omdat ie beroemd was zich makkelijk binnenlullen bij naieve bakvisjes, je weet wel het soort dat van een brug springt als One Direction of BSB uitelkaar gaan.
Als je daar dan moedwillig gebruik van maakt is achteraf klagen dat hij extra gestraft wordt omdat ie beroemd is echt heel apart hoor.
Zelfde met AliB, MarcoB en MarcO hoor, als je rijk en beroemd bent vliegen de golddiggers je om de oren en als je dan nog over de schreef gaat ben je wel af hoor. Pak gewoon een legale groupie en niemand valt je lastig hoor.
Nou ja, je bent rijk en beroemd, vrouwen vliegen van alle kanten je armen in hoorquote:Op zaterdag 2 december 2023 13:45 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ik zou me sowieso nooit op illegaal vlak bewegen. Maar anno 2023 zou ik als celebrity ook geen "legale groupie pakken".
quote:Op zaterdag 2 december 2023 13:45 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ik zou me sowieso nooit op illegaal vlak bewegen. Maar anno 2023 zou ik als celebrity ook geen "legale groupie pakken".
Sadistischquote:Op zondag 3 december 2023 00:19 schreef Eilatan het volgende:
[..]
Haha ja dacht ik al. Maar eigenlijk hoop ik wel dat het echt waar is.
Aanklachten tegen die Rammstein-zanger bewijzen dat tijden veranderd zijn.quote:Op zaterdag 2 december 2023 13:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, je bent rijk en beroemd, vrouwen vliegen van alle kanten je armen in hoor.
Eens. Van 18- minderjarigen blijf je gewoon afquote:Maar als je dan nog zo nodig achter een minderjarige aan gaat snap je het allemaal niet zo goed en ben je achteraf niet zieliger, wel dommer.
Aha we hebben ook weer een puber in het topic die over dit soort dingen droomt en denkt dat iedereen om hem heen net zo denkt. Als ik 16 was en zo dacht als nu, zou je dat kunnen roepen. Ik ben 40 en al vele jaren getrouwd, heb meer dan genoeg vrouwen gezien.quote:
een bakvis van de fanclubquote:Op zaterdag 2 december 2023 13:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, je bent rijk en beroemd, vrouwen vliegen van alle kanten je armen in hoor.
Maar als je dan nog zo nodig achter een minderjarige aan gaat snap je het allemaal niet zo goed en ben je achteraf niet zieliger, wel dommer.
Idioot.quote:Op zondag 17 maart 2024 13:36 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
een bakvis van de fanclub
die trots is dat ze vrienden is met Thijs en dat is spannend he
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |