Ja, echt hè. Laat het nou gewoon eens een paar weken stabiel droog en zonnig zijn.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 18:24 schreef Straatcommando. het volgende:
Het is weer eens warm en erg hangt direct een vochtig grijs deken over ons hoofd. Wat een land
Soms lijkt het alsof we overdrijven maar het is wel echt vreselijkquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 19:18 schreef PzKpfw het volgende:
En alweer regen... wat is dit toch een verschrikkelijke kutzomer.
Op zaterdag vanaf 17:00 zon. Wat genieten. Wat een zomer.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 19:54 schreef tesssssssss het volgende:
Maar morgenmiddag weer zon, zei Reinier van den Berg tenminste.
Die is dan al langzaam aan het verdwijnen in deze tijd van het jaarquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 20:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Op zaterdag vanaf 17:00 zon. Wat genieten. Wat een zomer.
Vannacht en morgen nog veel regen toch?quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 20:10 schreef Jor_Dii het volgende:
Regen gaat sowieso meevallen heb ik het idee..
Wat zou dat toch zijn.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 18:24 schreef Straatcommando. het volgende:
Het is weer eens warm en erg hangt direct een vochtig grijs deken over ons hoofd. Wat een land
Inderdaad, weer lekker worden zo. Bah bah.quote:
Mevrouw Rambo heeft er zin in?quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 08:12 schreef RamboDirk het volgende:
Klammig. Alsof er een lekkage ergens in huis is.
Omstreeks 06u een zeer plaatselijke regenbui gevallenquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 08:17 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Mevrouw Rambo heeft er zin in?
quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 08:17 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Mevrouw Rambo heeft er zin in?
Dat voel ik hier ook binnen.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 08:12 schreef RamboDirk het volgende:
Klammig. Alsof er een lekkage ergens in huis is.
She is liking what she sees!quote:
Oprecht gelachen.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 09:18 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Dat voel ik hier ook binnen.
Het weer buiten is ook raar. Warm, windstil en lichte regen.
Vind het wel wat hebben!
We willen natuurlijk niet dat iemand het naar zijn zin heeft.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 09:27 schreef Nattekat het volgende:
Grijs, nat en benauwd, was al even bang dat het mooi weer ging worden.
Mijn balkon met een verstopte regenafvoer was ook net opgedroogd gistermiddag, nu staat er gewoon weer een klein laagje waterquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 09:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oprecht gelachen.![]()
Mijn tuin begon al droog te worden na een paar dagen geen regen, dus dat zit dan meteen weer snor.
Gelukkig hebben we een hittegolf om naar uit te kijken.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 09:30 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
We willen natuurlijk niet dat iemand het naar zijn zin heeft.
Wij zijn twee weken terug van vakantie maar niets dan ellende.
Zat zelfs al naar een extra vakantie naar Griekenland te kijken of iets.
vanmiddag zonquote:
daarvoor was het te vroegquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 09:37 schreef aloa het volgende:
Zo te zien is dit nog het restant van de onweersbui boven Frankrijk. Het onweer zit er niet meer in helaas.
Classic.quote:
Daar zou ik dan wel even iemand voor bellen?quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 09:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn balkon met een verstopte regenafvoer was ook net opgedroogd gistermiddag, nu staat er gewoon weer een klein laagje water
Ik kan het zelf fixen, is gewoon troep dat de kleine gaatjes verstopt. Heb er gewoon geen zin in nu.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 09:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Daar zou ik dan wel even iemand voor bellen?
Had mijn regenton al vele malen vol kunnen hebben met de regen die afgelopen weken is gevallen. Loopt continu over.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 10:01 schreef Pisces29 het volgende:
Niet normaal hoeveel regen er weer valt.
Moet jij niet weer terug naar dat land dat geteisterd wordt door een hittegolf?quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 10:19 schreef dick_laurent het volgende:
Nou, was toch al gauw 1 dagje zomer. Niet zo klagen allemaal. Dit was weer genoeg droogte!
Dinsdag ook weer een halve dag regen.quote:
Paar dagen nog. En tis inmiddels gewoon weer 30 graden, wat prima uit te houden is zo lang je geen pussy nattekat bent.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 10:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Moet jij niet weer terug naar dat land dat geteisterd wordt door een hittegolf?
Je hebt wel de meest herfstige weken van de "zomer" meegemaakt, dus dat pakken ze jullie niet meer af.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 10:47 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Paar dagen nog. En tis inmiddels gewoon weer 30 graden, wat prima uit te houden is zo lang je geen pussy nattekat bent.
Ik verwacht dan uiteraard dat je je airco uit laat.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 10:47 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Paar dagen nog. En tis inmiddels gewoon weer 30 graden, wat prima uit te houden is zo lang je geen pussy nattekat bent.
Zaten we er niet een keer heel dichtbij in september? Dat er 1 dag ontbrak. Of heb ik dat verkeerd?!quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 10:51 schreef aloa het volgende:
Hittegolf is nog mogelijk. De meest late hittegolf eindigde op 28 augustus 2019. Een hittegolf in september is nog nooit voorgekomen.
[ afbeelding ]
September 2016 denk ik. Ontbrak een dag en had maar 2 tropische dagen. Maar had wel gekund idd.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 11:00 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Zaten we er niet een keer heel dichtbij in september? Dat er 1 dag ontbrak. Of heb ik dat verkeerd?!
September is natuurlijk al best lastig. De zon maakt niet meer zoveel uren op een dag, dus dan moet het allemaal wel heel erg goed vallen.
quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 11:03 schreef PzKpfw het volgende:
Gisteravond de regenmeter nog leeg gegooid, er zit inmiddels alweer 10mm in..
Welnee. Over een paar dagen zou je willen dat het weer als vandaag isquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 12:25 schreef cherrycoke het volgende:
lekker benauwd word het weer vandaag
Luchtvochtigheid ligt rond 80% momenteelquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 12:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Welnee. Over een paar dagen zou je willen dat het weer als vandaag is
En over een paar dagen is het een paar graden warmer met eenzelfde dauwpunt als vanochtend. Dit is nog niets.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 12:40 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Luchtvochtigheid ligt rond 80% momenteel
Daar is dat ding niet voor bedoeld jongen.quote:
Woensdag/donderdag gaat nog net, maar daarna vaak 16 of hoger. Dat is echt niet prettig. Woensdag en donderdag zijn de nachten met 14 graden ook nog wel prima. Daarna veel hoger.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 12:50 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
Volgende week lekker dampig... hoge dauwpunten!
[ afbeelding ]
Dit zou lekker moeten kunnen knetteren! 🌩️
Mag van mij uitkomen.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 12:50 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hagel des doods als die cape waarde uitkomtquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 12:50 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heerlijk. Eckte zomerse nachten!quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 12:50 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tuurlijk gaat dit niet knetteren, de koufronttrigger komt gewoon heel vroeg in de ochtend over zoals het hoort in dit land.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 12:50 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat vind ik nou altijd zo kut he, dat de triggering hier zo vaak in de ochtend valt. Soms zijn het wel van die onweders die erg actief zijn en het continue gerommel klinkt dan erg vet.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 18:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tuurlijk gaat dit niet knetteren, de koufronttrigger komt gewoon heel vroeg in de ochtend over zoals het hoort in dit land.
quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 20:56 schreef TLC het volgende:
Nou vannacht maar weer eens proberen met die vallende sterren
quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 21:36 schreef tralalala het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bewolking says no.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |