Inderdaad, weer lekker worden zo. Bah bah.quote:
Mevrouw Rambo heeft er zin in?quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 08:12 schreef RamboDirk het volgende:
Klammig. Alsof er een lekkage ergens in huis is.
Omstreeks 06u een zeer plaatselijke regenbui gevallenquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 08:17 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Mevrouw Rambo heeft er zin in?
quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 08:17 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Mevrouw Rambo heeft er zin in?
Dat voel ik hier ook binnen.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 08:12 schreef RamboDirk het volgende:
Klammig. Alsof er een lekkage ergens in huis is.
She is liking what she sees!quote:
Oprecht gelachen.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 09:18 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Dat voel ik hier ook binnen.
Het weer buiten is ook raar. Warm, windstil en lichte regen.
Vind het wel wat hebben!
We willen natuurlijk niet dat iemand het naar zijn zin heeft.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 09:27 schreef Nattekat het volgende:
Grijs, nat en benauwd, was al even bang dat het mooi weer ging worden.
Mijn balkon met een verstopte regenafvoer was ook net opgedroogd gistermiddag, nu staat er gewoon weer een klein laagje waterquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 09:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oprecht gelachen.![]()
Mijn tuin begon al droog te worden na een paar dagen geen regen, dus dat zit dan meteen weer snor.
Gelukkig hebben we een hittegolf om naar uit te kijken.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 09:30 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
We willen natuurlijk niet dat iemand het naar zijn zin heeft.
Wij zijn twee weken terug van vakantie maar niets dan ellende.
Zat zelfs al naar een extra vakantie naar Griekenland te kijken of iets.
vanmiddag zonquote:
daarvoor was het te vroegquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 09:37 schreef aloa het volgende:
Zo te zien is dit nog het restant van de onweersbui boven Frankrijk. Het onweer zit er niet meer in helaas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |