Zeker ze schijten zeven kleuren. Ze hebben haar er nog steeds niet op durven zetten maar ik ben bang dat op het moment ze een klein gaatje zien zij als eerste aan de beurt is.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 12:46 schreef Verida het volgende:
[..]
ja, maar ze zijn ook aan beide kanten bang om tegenover haar te komen.
ze is op alle vlakken erg sterk en heeft zich de afgelopen weken op allerlei gebied zo goed mogelijk voorbereid.
Blijft ook maar doorgaan.quote:
Mirthe heeft het er zelf ook over dat ze eerst Rupert en Jappie er nog uit wil.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 12:59 schreef spapaars het volgende:
Mirthe moet blijven waar ze nu zit, Wendy is er ook nog, en die zal niet tegenover een koppel willen staan.
We zullen het zien, er zijn 2 groepen en als Jappie moet vertrekken is het 5 tegen 4, anders 6 tegen 3.
En die 3 weten dan voor zeker dat ze allemaal op den duur genomineerd zullen worden.
Die hebben twee keer overhoord. Sas en Bern zijn behalve slapen niet meer bij Jappie weggeweest.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 13:01 schreef FreshFruit het volgende:
Ik vind dat Bern en Sas dit ook leuk doen.Hebben jullie Tiano en Ice bij Imi gezien?
Dat was afmaken.
Bern staat nu gewoon te dansen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 13:02 schreef engine het volgende:
[..]
Die hebben twee keer overhoord. Sas en Bern zijn behalve slapen niet meer bij Jappie weggeweest.
Snap Ruppie niet zo, zou eerder voor die ander 2 gaan.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 13:01 schreef engine het volgende:
[..]
Mirthe heeft het er zelf ook over dat ze eerst Rupert en Jappie er nog uit wil.
Ik vind het knap RKquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 13:05 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Ja, had ook niet anders verwacht in 24 uur.
Ze vindt dat Rupert teveel gemeen/stiekem gedrag heeft laten zien afgelopen jaar. Zoiets. Ze gunt het hem niet.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 13:05 schreef spapaars het volgende:
[..]
Snap Ruppie niet zo, zou eerder voor die ander 2 gaan.
Knap hoe hij de hele tijd zijn concentratie vast weet te houden!quote:
Hun systeem werkte wel goed.Imi zat vannacht voor een soort van inquisitie.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 13:09 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Knap hoe hij de hele tijd zijn concentratie vast weet te houden!
Bern en Sasha hebben volgens mij geen armen meer over van het ophouden van de kaarten (en de briefjes die ze voor de namen houden en dan eerst weer weghalen om de naam te laten zien voordat ze de kaart weer neerleggen)
Nee hoor je had nog 1 minuut om een nieuwe tt aan te makenquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 12:54 schreef realkijkers het volgende:
Peiling mirthe
Zag te laat dat ik de laatste was.
Volgens mij is het wel prima zo.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 13:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee hoor je had nog 1 minuut om een nieuwe tt aan te maken
Roep maar wat je wil pas ik hem wel aan
Dat bepaal jij niet en wacht de volgende keer gewoon 2 minutenquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 13:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Volgens mij is het wel prima zo.
Zag het te laat zegt toch al genoeg?quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 13:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat bepaal jij niet en wacht de volgende keer gewoon 2 minuten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |