SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uitzendtijden TVSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij de F1 in Zandvoort?quote:Op maandag 7 augustus 2023 18:05 schreef Abrikozentaart het volgende:
Waar is de huldiging volgende week voor MVP in Nederland? Zijn geboorteplaats of woonplaats? Of organiseren ze een rondrit in de grachten van Amsterdam?
Want ze komen met Kopecky en Cant een vrouw te kort?quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 10:54 schreef Idisrom het volgende:
Ik lees dat België niet eens mee doet aan de mixed relay.
Er waren alleen wat kaarten te koop voor bij de finish. Voor de rest kun je, net als bij de tijdrit, langs het parcours gaan staan. Ik las wel ergens dat ze overwegen om op sommige plaatsen waar het druk kan worden, het aantal plekken willen beperken en gratis kaarten voor die plekken verkopen. Zoals ze bij de openingsceremonie ook willen doen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 11:10 schreef Fretwork het volgende:
Weet iemand of je voor de Olympische wegrit ook kaarten moet hebben, of dat je wellicht ergens aan het parcours kan staan?
Die lokale ronde aan het eind is 18km lang, denk je dat ze die helemaal gaan afzetten?quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 11:10 schreef Fretwork het volgende:
Weet iemand of je voor de Olympische wegrit ook kaarten moet hebben, of dat je wellicht ergens aan het parcours kan staan?
quote:Free access for spectators along the entire route except the start and finish areas, which are subject to ticket sales
Dat worden wel heel veel rondjes rond de kerk dan.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 10:58 schreef Sjoerd102 het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)e-klimaatverandering
Zou toch lachen zijn als Vaticaanastad een nationaal kampioenschap zou organiseren. 3,6km en je bent om het hele land gereden
gratis aan het grootste deel van het parcours (zeg alles behalve start/finish), net als bij de marathon en het openwater zwemmen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 11:10 schreef Fretwork het volgende:
Vorig jaar kwamen ze ook met een B-team. Het is ook ongelukkig gepland met de individuele tijdrit die nog komtquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 10:54 schreef Idisrom het volgende:
Ik lees dat België niet eens mee doet aan de mixed relay.
Goeie, ik ben tussen 6 en 8 in Parijs. Onder andere voor het basketbal, maar zie dat ik net de wegrit dan mis.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 11:10 schreef Fretwork het volgende:
Eerst nog even het slot van de wegrit terugkijkenquote:
Met Markus als vervanger is dat een verbetering.. Apart dat ze dat wel wilquote:
Matthieu van der Poo was leuker geweest.quote:
Is het exact hetzelfde rondje dan?quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 14:19 schreef Faraday01 het volgende:
Hebben we de rondetijden van afgelopen zondag ergens? Ik vermoed dat Vd Poel solo in de regen harder reed dan een aantal van deze teams.
Wel bijzonder ja.. al komen de teams wel elke keer in beeld inclusief de kilometers, dus je kunt er zelf een tussentijd van maken..quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 14:12 schreef Columbiafan het volgende:
Mag ik het erg matig vinden dat er geen tussenpunten zijn?
Kiya RogoraGOD niet kennenquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 14:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik kende al deze 18 renners niet (lol)
Niet preciesquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 14:21 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Is het exact hetzelfde rondje dan?
Blijkbaar niet 20k per rondje, zag er wel hetzelfde uit maar extra lus van 6kquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 14:21 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Is het exact hetzelfde rondje dan?
Zo grootvader, zo zoon.quote:
Zullen wel in het buitenland wonen dan neem ik aan...quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 14:29 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Benieuwd naar de 3 Afghaanse vrouwen.
Kunnen specialized materiaal toch helemaal niet betalen. Geen dollars meer te krijgen daar.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 14:30 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Die hebben die rare tijdritsok om natuurlijk.
Laten we het hopen voor ze.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 14:31 schreef Momo het volgende:
[..]
Zullen wel in het buitenland wonen dan neem ik aan...
Nietquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 14:33 schreef heywoodu het volgende:
We bedanken Erik Breukink nog even voor zijn vlijmscherpe introductie. Deze gemengde ploegentijdrit is 'eigenlijk gewoon een ploegentijdrit' en het zal er vooral om gaan 'wie het beste over dit parcours kan rijden'.
Lijkt allemaal wel mee te vallen. Deze rijdt bijvoorbeeld voor het continentale team van Israel.quote:
Doet ook een vreemdelingenlegioen mee onder vlag van de UCI.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 14:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De UCI heeft een aantal Afghanen naar Europa gehaald en daar is vooral Lappartient heel trots op. Dat ze hier aan het vertrek staan is dus ook weer promotie voor het merk Lappartient.
Het is een absolute shitshowquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 14:34 schreef franklop het volgende:
Fijn dat ze nog aangeven hoeveel ze achter liggen halverwege
Dat is wel weer het andere uiterste.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 14:34 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Lijkt allemaal wel mee te vallen. Deze rijdt bijvoorbeeld voor het continentale team van Israel.
https://www.instagram.com/fariba__hashimi/
https://www.tissottiming.(...)default/Stage/4/Livequote:Op dinsdag 8 augustus 2023 14:34 schreef franklop het volgende:
Fijn dat ze nog aangeven hoeveel ze achter liggen halverwege
Het loopt nu meequote:
Oezbekistan expected, hahaquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 14:36 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
https://www.tissottiming.(...)default/Stage/4/Live
Ja, namens het World Cycling Centre. De drie vrouwen rijden het hele jaar voor die ploeg, bij de mannen is het wel een samenraapsel. Kiya Rogora rijdt normaal voor de opleidingsploeg van EF, bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 14:35 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Doet ook een vreemdelingenlegioen mee onder vlag van de UCI.
Ze hadden wel een beter drietal kunnen uitzoeken, die Afghaan en de Syriër kunnen er helemaal niets van. En Rogora is ook wel zo'n beetje het minst interessante talent van alle jonge Ethiopiërs en Eritreeërs.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 14:38 schreef Columbiafan het volgende:
De UCI jongens nauwelijks sneller dan de volop knoeiende Oezbeken
Geef die vrouwen een verblijfsvergunning en schop die lui die dit doen eruit en op de eerste vlucht terug naar de talibanquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 14:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
https://velo.outsideonlin(...)i-hq-in-switzerland/
Stukje UCI.
Het podium was al te lastigquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 14:40 schreef Columbiafan het volgende:
Die Afghaanse dames reden op gewone wegfietsen? Technisch te beperkt om op tijdritfietsen dit parcours aan volle snelheid te trotseren?
Ook wel jammer dat bepaalde renners ook bepaalde onderdelen overslaan vanwege planning en combinatie van onderdelen. Dat kun je nooit goed plannen in anderhalve week.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 14:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
ITT de combinatie-EKs vorig jaar heb ik het olympische gevoel absoluut niet.
Dat is dan wél weer het betere OS-gevoel.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 14:59 schreef Momo het volgende:
[..]
Ook wel jammer dat bepaalde renners ook bepaalde onderdelen overslaan vanwege planning en combinatie van onderdelen. Dat kun je nooit goed plannen in anderhalve week.
pancakes?quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 15:03 schreef TAmaru het volgende:
Ja dat zijn geen pannenkoeken bij de VS
Dat zal op dit parcours toch iets minder uitmaken?quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 15:34 schreef Faraday01 het volgende:
Nog steeds snappen ploegen niet dat je het dak vol moet zetten met fietsen, al zijn het wrakken.
geloof me, geen enkel land is tot in die details bezig met dit evenementquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 15:34 schreef Faraday01 het volgende:
Nog steeds snappen ploegen niet dat je het dak vol moet zetten met fietsen, al zijn het wrakken.
Dan zetten ze fietsen van een junk of hun schoonmoeder er boven op, maak niet uit wat erop staat.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 15:35 schreef TAmaru het volgende:
[..]
geloof me, geen enkel land is tot in die details bezig met dit evenement
misschien hebben ze die fietsen niet eens beschikbaar
mja ik zou ze wel mijn omafiets kunnen lenen bijv.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 15:36 schreef Momo het volgende:
[..]
Dan zetten ze fietsen van een junk of hun schoonmoeder er boven op, maak niet uit wat erop staat.
Fiets van hun schoonmoeder:quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 15:36 schreef Momo het volgende:
[..]
Dan zetten ze fietsen van een junk of hun schoonmoeder er boven op, maak niet uit wat erop staat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moet er wel heel dicht op rijden wil het effect hebben. Met deze bochten valt dat meestal mee toch? In de beelden die ik heb gezien zag ik geen enkele keer een auto op < 10 meter.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 15:36 schreef Momo het volgende:
[..]
Dat format staat nergens op, als je een paar kanshebbers bij de elite in je land hebt, mag je niet rijden. Zoals Shirin van Anrooij.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 15:39 schreef Columbiafan het volgende:
Kerbaol op de tijdrit, betekent meteen ook dat ze de topfavoriet voor goud is bij de U23.
Het is inderdaad een aanfluiting. Het is onbegrijpelijk dat je, zelfs als je geen apart WK wil organiseren voor de belofte, geen extra plek aan elk land gunt voor een U23 rensters.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 15:42 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Dat format staat nergens op, als je een paar kanshebbers bij de elite in je land hebt, mag je niet rijden. Zoals Shirin van Anrooij.
En dan zowel de ITT als de wegwedstrijd.
Shirin kan haar EK titel tijdrijden bij de beloften verdedigen, of denk je dat ze daar bij de elite mag starten?quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 15:42 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Dat format staat nergens op, als je een paar kanshebbers bij de elite in je land hebt, mag je niet rijden. Zoals Shirin van Anrooij.
En dan zowel de ITT als de wegwedstrijd.
Over wie hebben we het?quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 15:48 schreef Salina het volgende:
I don't get a warm feeling from this parcours.
Gaan Shirin dat rijden dan? Valt dicht tegen het crossseizoenquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 15:51 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Shirin kan haar EK titel tijdrijden bij de beloften verdedigen, of denk je dat ze daar bij de elite mag starten?
Jos van Emden, interview zojuist bij Eurosport.quote:
En op Sporza , was een beetje aan het wisselen tussen zendersquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 15:53 schreef Salina het volgende:
[..]
Jos van Emden, interview zojuist bij Eurosport.
Waar kijken jullie trouwens? Is het ook op NL1?
Edit: ja dus, ook op NL1.
Ik wissel steeds tussen ES en Sporza, en 's avonds NL3.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 15:54 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
En op Sporza , was een beetje aan het wisselen tussen zenders
5de na een comedy capers race.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 16:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoeveelste werden WE vorig jaar eigenlijk?
Fiets was al niet ok tgv eerdere val.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 16:09 schreef Faraday01 het volgende:
Vork gebroken volgens Jose
Vreemde faal van een tijdritfiets
Maar wel met brommer Mathieu en brommer van Dijkquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 16:12 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
5de na een comedy capers race.
Maar was dat niet nadat ie in de hekken reed?quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 16:09 schreef Faraday01 het volgende:
Vork gebroken volgens Jose
Vreemde faal van een tijdritfiets
2 minutenquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 16:26 schreef Faraday01 het volgende:
En nu de kanontijd van de Zwitsers, ik gok 45 sec sneller. Jullie?
Dat leek mij een bewussie jaquote:
Natuurlijk die is het hele jaar al bezig met de wedstrijd van overmorgenquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 16:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat leek mij een bewussie ja
Vervangen door van Anrooij voor de tijdrit en zou een extra gouden PLAK voor Nederland binnenhengelen?quote:
Gelukkig over een paar jaar in Rwanda.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 16:34 schreef DeeBee het volgende:
Wegen van derdewereldland Verenigd Koninkrijk
Die moet denk ik nog op de baan Paternoster?quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 16:37 schreef Nober het volgende:
[..]
Die Italiaanse ook op dat punt er af.
De Zwitsers ookquote:
Maar wel mooiquote:
Daan Hoole in de hekken helpt niet, maar goed bijna elke land heeft wel iets.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 16:44 schreef Hamlapjes het volgende:
Bijzonder matige relay toch wel van ONS
Dat de vrouwen bijna een minuut verliezen, vind ik ook wel een beetje veel eigenlijkquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 16:44 schreef Momo het volgende:
[..]
Daan Hoole in de hekken helpt niet, maar goed bijna elke land heeft wel iets.
Meeste tijd verloren bij de damesquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 16:44 schreef Momo het volgende:
[..]
Daan Hoole in de hekken helpt niet, maar goed bijna elke land heeft wel iets.
Ja best matigquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 16:45 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Dat de vrouwen bijna een minuut verliezen, vind ik ook wel een beetje veel eigenlijk
Ik weet niet wie dat is, maar wat is er mis met Anna Shagley? Lekker grietje toch. Zelfde leeftijd als mijn vriendin overigens.quote:
Dit is een B teamquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 16:45 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Dat de vrouwen bijna een minuut verliezen, vind ik ook wel een beetje veel eigenlijk
Die is flink in orde zo te zienquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 16:46 schreef Columbiafan het volgende:
Ricarda met de handrem op, Niedermaier had hier niet misstaan.
Toch de Italiaanse dames dus.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 16:49 schreef Columbiafan het volgende:
Australiers gaan ondanks alles nog brons pakken.
7de.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 16:49 schreef Faraday01 het volgende:
Nederland waarschijnlijk weer vijfde of als de Aussies goed gaan zesde
is dit Joris?quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 16:49 schreef de_boswachter het volgende:
Huh volgens die NOS mongool zijn de Nederlandse vrouwen sneller geweest als de Duitse. De Duitse mannen waren namelijk 8 seconden sneller. Uiteindelijk waren de Nederlanders 1 minuut en nog iets in totaliteit trager.
Die vent lult ook maar wat uit z’n nek hé. Verschrikkelijk.
De Belgen doen niet mee op B-onderdelen.quote:
Terecht dat de landen die wel de beste renners sturen hier de prijzen pakkenquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 16:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Toch gewoon de Zwitsers. Matige show.
Dat is wel weer zoquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 17:05 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Terecht dat de landen die wel de beste renners sturen hier de prijzen pakken
Veldrijden vinden ze anders geweldig.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 17:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De Belgen doen niet mee op B-onderdelen.
Uiteraard, je hoeft ook niet te verwachten dat ze de rest wegschroeien, maar dan mag je nog wel beter verwachten van de dames dan de 9e(!) tijd, lijkt mij.quote:
Neenquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 17:12 schreef TAmaru het volgende:
Is dit ook het parcours van de tijdritten donderdag en vrijdag en van de vrouwenwegrit? Dat wordt echt een ramp. Zeker de wegrit bij de vrouwen wordt een schitterend schouwspel denk ik.
Vrouwen wegrit ook niet?quote:
Jawelquote:
heerlijkquote:
Voor het eerst sinds? Ik verwacht er weinig van.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 17:24 schreef franklop het volgende:
Mathieu zit al op de MTB
Bron, zijn eigen insta
Wel een beetje lachwekkend dat die l'Avenir nog gaat rijden.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 15:39 schreef Columbiafan het volgende:
Kerbaol op de tijdrit, betekent meteen ook dat ze de topfavoriet voor goud is bij de U23.
quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 10:00 schreef Zwansen het volgende:
Heeft Van Baarle ergens al een reactie gegeven? Ik ben wel benieuwd naar zijn verhaal. Bleef er heel lang aanhangen, maar opschuiven leek niet meer te kunnen.
Wout Van Aert krijgt tegenwoordig allicht meer rust door te koersen dan door thuis te blijven.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 21:30 schreef Idisrom het volgende:
Wout van Aert wil graag meedoen aan het EK op de VAM-Berg en ook aan de tijdrit in Drenthe.
Dat is mooi voor Bart Swings, die woont lekker dichtbij om te supporteren.
21/20 was nauwelijks anders tochquote:Op woensdag 9 augustus 2023 15:07 schreef Columbiafan het volgende:
Startveld bij de elite heren, het sterkste ooit?
Je mist wel de olympisch kampioen en de winnaar van de tijdrit in de Tour. Daarnaast nog renners als Hayter en Sheffield. Weet niet meer precies wie de afgelopen jaren miste, maar het had nog wel sterker gekundquote:Op woensdag 9 augustus 2023 15:07 schreef Columbiafan het volgende:
Startveld bij de elite heren, het sterkste ooit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |