Precies, Trailer-trash plek met een verzameling banken die de kringloop niet wilde hebben.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 20:47 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
ik snap niet dat zij niet meteen vertrekt. vieze berg, sullig jochie, niks te halen.
En ook voor de toyboy van Marian?quote:Op woensdag 9 augustus 2023 20:55 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik hoop op een jong mals teefje voor Leendert
Ach Spanje.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 20:56 schreef Bever_NL het volgende:
[..]
Precies, Trailer-trash plek met een verzameling banken die de kringloop niet wilde hebben.
Ik vind haar best een leuk wijf, stukken beter dan Petri bijv. (maar daar is dan ook niet veel voor nodig) maar ze heeft wel nare trekjes.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 20:55 schreef JOHANK88 het volgende:
[..]
Ze wilde vorig jaar ook al meedoen maar toen waren er niet genoeg aanmeldingen voor haar.
Dit jaar dus wel blijkbaar. Maar het zullen er dan weer niet heel veel geweest zijn en er zullen
en maar 1 of 2 tussen hebben gezeten waar zij echt warm voor loopt. De rest moet er dan van
de productie toch bij, dus vult ze haar bonnenboekje maar met een paar derderangs mannen.
Dat vermoed ik tenminste. Het is in elk geval onmogelijk dat ze deze en de vorige man zelf
heeft uitgekozen met het idee "hier zit potentie in". Want of iemand "een ei-hoofd" of "gekke
olijke kop" heeft dat zie je op het filmpje ook al wel
Die heeft al een paar Portugese boys backstagequote:Op woensdag 9 augustus 2023 20:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En ook voor de toyboy van Marian?
Chippendale als tuinman/poolboyquote:Op woensdag 9 augustus 2023 20:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En ook voor de toyboy van Marian?
Jij weet niet wat sarcasme is?quote:Op woensdag 9 augustus 2023 20:58 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Je snapt dus duidelijk echt niet waar de fout zit hè?
Dude is een soort Petri als het gaat om taal.quote:
Zure chagrijnige foef met kort pittig kapsel.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 21:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dude is een soort Petri als het gaat om taal.
In een week of twee?quote:Op woensdag 9 augustus 2023 19:25 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Niet mee eens, tijd kan dat veranderen. Een op het eerste gezicht oerlelijke kerel kon voor mij veranderen en aantrekkelijk worden door gedrag, uitstraling en/of gemeenschappelijke humor. Andersom idemdito.
Als hij haar straks ook nog aankijkt bij het proosten, dan kan het bijna niet meer stukquote:Op woensdag 9 augustus 2023 21:02 schreef Pisces29 het volgende:
Dit zou echt geweldig zijn. Straks eindigt iedereen solo behalve Petri.
Martijn heeft gewoon een ladyboy thuiszitten.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 21:02 schreef Pisces29 het volgende:
Dit zou echt geweldig zijn. Straks eindigt iedereen solo behalve Petri.
Hebben we het huis van Martijn eigenlijk al gezien? Nee toch? Of heb ik dat net gemist?quote:Op woensdag 9 augustus 2023 21:04 schreef PirE het volgende:
[..]
Martijn heeft gewoon een ladyboy thuiszitten.
Klopt, in de keuken werkzaam.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 21:04 schreef PirE het volgende:
[..]
Martijn heeft gewoon een ladyboy thuiszitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |