Denk het niet.quote:Op zondag 6 augustus 2023 16:48 schreef Columbiafan het volgende:
Evenepoel heeft een probleem met het oog op de tijdrit?
Dat lijkt me niet echt te vergelijken toch?quote:Op zondag 6 augustus 2023 16:48 schreef Columbiafan het volgende:
EN DE VUELTA?quote:Op zondag 6 augustus 2023 16:48 schreef Columbiafan het volgende:
Is zich aan het sparen voor de tijdrit, aldus José over 15 minuten.quote:Op zondag 6 augustus 2023 16:48 schreef Columbiafan het volgende:
Hij heeft hier al drie tijdritten moeten rijden door werkelijk iedere ronde in laatste positie te gaan zitten.quote:Op zondag 6 augustus 2023 16:48 schreef Columbiafan het volgende:
--> LITquote:Op zondag 6 augustus 2023 16:48 schreef klaasweetalles het volgende:
Die Italiaan rijdt als een beest
hij heeft extra adrenaline opgebouwd
het is iets psychische wat tussen de oren zit
extra kracht
superkrachten
de race van zijn leven
hij heeft nu een extra hartrime snelheden
Verkeerde account Tong.quote:Op zondag 6 augustus 2023 16:48 schreef klaasweetalles het volgende:
extra kracht
superkrachten
de race van zijn leven
Waaromquote:Op zondag 6 augustus 2023 16:49 schreef franklop het volgende:
Dat uurtje stoppen gaat mij de finish ontnemen
Ok hansquote:Op zondag 6 augustus 2023 16:48 schreef klaasweetalles het volgende:
extra kracht
superkrachten
de race van zijn leven
Ik heb Pedersen nog niet op de Champs zien winnen van Cavendish en Philipsen.quote:Op zondag 6 augustus 2023 16:49 schreef Faraday01 het volgende:
Wout sneller dan Mes volgens José. Zware drinker
Blijf maar in VBL.quote:Op zondag 6 augustus 2023 16:48 schreef klaasweetalles het volgende:
extra kracht
superkrachten
de race van zijn leven
Zjozee is de hele dag al ladderzat.quote:Op zondag 6 augustus 2023 16:49 schreef Faraday01 het volgende:
Ik vind hem ook niet persee langzamer eigenlijkquote:Op zondag 6 augustus 2023 16:49 schreef Faraday01 het volgende:
Wout heeft vlakke massasprints in de Tour gewonnen. Die is dus best rap.quote:Op zondag 6 augustus 2023 16:49 schreef Devolder het volgende:
Wout de snelste? Die wordt vier van vier
Champs is ook vergelijkbaar met een WKquote:Op zondag 6 augustus 2023 16:50 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik heb Pedersen nog niet op de Champs zien winnen van Cavendish en Philipsen.
Het zijn, voor het eerst vandaag, volkomen logische teksten.quote:Op zondag 6 augustus 2023 16:50 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Ik vind hem ook niet persee langzamer eigenlijk
Lag ook wel een beetje aan de leadoutquote:Op zondag 6 augustus 2023 16:50 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik heb Pedersen nog niet op de Champs zien winnen van Cavendish en Philipsen.
Flick OUTquote:Op zondag 6 augustus 2023 16:50 schreef Columbiafan het volgende:
De Duitse nationale ploeg was weer schandalig slecht vandaag.
Dat is niet de discussie, slimmen. 'In principe de snelste' is iets anders dan 'is sneller na een zware koers'.quote:Op zondag 6 augustus 2023 16:51 schreef Devolder het volgende:
[..]
Champs is ook vergelijkbaar met een WK
Tourritje of een WK/monument is wel wat andersquote:Op zondag 6 augustus 2023 16:51 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Wout heeft vlakke massasprints in de Tour gewonnen. Die is dus best rap.
Eens, WK blijft toch een aparte koers.quote:Op zondag 6 augustus 2023 16:51 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ik zou niet kunnen zeggen wie de snelste is van dit groepje, die kunnen alle 4 winnen..
Ik zou er ook geen geld op inzetten.quote:Op zondag 6 augustus 2023 16:51 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ik zou niet kunnen zeggen wie de snelste is van dit groepje, die kunnen alle 4 winnen..
Wederom, niet de discussie.quote:Op zondag 6 augustus 2023 16:52 schreef Devolder het volgende:
[..]
Tourritje of een WK/monument is wel wat anders
E3 was dit jaar dan wel weer best aardigquote:Op zondag 6 augustus 2023 16:51 schreef WAvanBuren het volgende:
Wout en sprintjes in een kleine groep na een lange lastige koers is wel een dingetje natuurlijk.
Daarom schreef ik ook lange lastige koers.quote:Op zondag 6 augustus 2023 16:53 schreef Marcoss het volgende:
[..]
E3 was dit jaar dan wel weer best aardig
Wel een zeldzaamheid een renner die beter is geworden na een vertrek bij Jumbo. Al reed Harper ook een hele goede Tour.quote:Op zondag 6 augustus 2023 16:52 schreef Dale__Cooper het volgende:
Powless komt weer bovendrijven in zo'n zware race.
Waar kijken we naar? Het gaat om de uitkomst van vandaag. Daar doelde de Belg ook op met de uitspraak, slimmen.quote:Op zondag 6 augustus 2023 16:51 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat is niet de discussie, slimmen. 'In principe de snelste' is iets anders dan 'is sneller na een zware koers'.
Dit zijn uitspraken.quote:Op zondag 6 augustus 2023 16:54 schreef Zwansen het volgende:
Van Baarle kan nog steeds wereldkampioen worden. Remco ook. In theorie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |