Champs is ook vergelijkbaar met een WKquote:Op zondag 6 augustus 2023 16:50 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik heb Pedersen nog niet op de Champs zien winnen van Cavendish en Philipsen.
Het zijn, voor het eerst vandaag, volkomen logische teksten.quote:Op zondag 6 augustus 2023 16:50 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Ik vind hem ook niet persee langzamer eigenlijk
Lag ook wel een beetje aan de leadoutquote:Op zondag 6 augustus 2023 16:50 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik heb Pedersen nog niet op de Champs zien winnen van Cavendish en Philipsen.
Flick OUTquote:Op zondag 6 augustus 2023 16:50 schreef Columbiafan het volgende:
De Duitse nationale ploeg was weer schandalig slecht vandaag.
Dat is niet de discussie, slimmen. 'In principe de snelste' is iets anders dan 'is sneller na een zware koers'.quote:Op zondag 6 augustus 2023 16:51 schreef Devolder het volgende:
[..]
Champs is ook vergelijkbaar met een WK
Tourritje of een WK/monument is wel wat andersquote:Op zondag 6 augustus 2023 16:51 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Wout heeft vlakke massasprints in de Tour gewonnen. Die is dus best rap.
Eens, WK blijft toch een aparte koers.quote:Op zondag 6 augustus 2023 16:51 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ik zou niet kunnen zeggen wie de snelste is van dit groepje, die kunnen alle 4 winnen..
Ik zou er ook geen geld op inzetten.quote:Op zondag 6 augustus 2023 16:51 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ik zou niet kunnen zeggen wie de snelste is van dit groepje, die kunnen alle 4 winnen..
Wederom, niet de discussie.quote:Op zondag 6 augustus 2023 16:52 schreef Devolder het volgende:
[..]
Tourritje of een WK/monument is wel wat anders
E3 was dit jaar dan wel weer best aardigquote:Op zondag 6 augustus 2023 16:51 schreef WAvanBuren het volgende:
Wout en sprintjes in een kleine groep na een lange lastige koers is wel een dingetje natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |