Same.quote:Op zondag 6 augustus 2023 15:39 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind eigenlijk alles prima, zolang Evenepoel maar niet wint.
Nah.quote:Op zondag 6 augustus 2023 15:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Benoot kwijlt enorm. Die zit echt maximaal in rood
Vind ik eigenlijk wel meevallen, beiden vrij extraverte jongens met heel veel zelfvertrouwen.quote:Op zondag 6 augustus 2023 15:38 schreef Momo het volgende:
[..]
Qua persoonlijkheid zijn Wout en Remco ook wel compleet andere mensen
Gaat ook niet winnen. Zal Voor Pogacar, Pedersen of MVDP zijn.quote:Op zondag 6 augustus 2023 15:39 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind eigenlijk alles prima, zolang Evenepoel maar niet wint.
Zijn vader zal wel boos worden in de pers danquote:Op zondag 6 augustus 2023 15:38 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Remco heeft wel gezien dat Wout op kop aan het boren was denk ik?
Bakpoeder in combinatie met wat maagzuur schuimt flinkquote:Op zondag 6 augustus 2023 15:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Benoot kwijlt enorm. Die zit echt maximaal in rood
Zijn vader moet zwijgen van Remco.quote:Op zondag 6 augustus 2023 15:40 schreef franklop het volgende:
[..]
Zijn vader zal wel boos worden in de pers dan
Klim van ca 1 km zou wel mooi zijn ja.quote:Op zondag 6 augustus 2023 15:38 schreef Toby56 het volgende:
Oké ik mis 1 of 2 kloterige heuvels.
Maar het is een topwedstrijd.
Wout lijkt mij meer een denker en Remco meer een doener.quote:Op zondag 6 augustus 2023 15:39 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Vind ik eigenlijk wel meevallen, beiden vrij extraverte jongens met heel veel zelfvertrouwen.
Dat botst vaak juist.
Wil hij zelf winnen, dan moet hij wel.quote:Op zondag 6 augustus 2023 15:39 schreef Zwansen het volgende:
Remco zal het zo wel waar gaan proberen denk ik.
Zeker.quote:Op zondag 6 augustus 2023 15:41 schreef maerk het volgende:
Alle kritiek op dit parcours... het is gatverdikkie prachtig koersen!
Garcia Cortina, van Cofidis.quote:Op zondag 6 augustus 2023 15:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hoorde ik het ze nu over Garcia Cortina hebben? Mijn hemel.
Etappe 2 van de meest recente Tour is ook een optiequote:Op zondag 6 augustus 2023 15:42 schreef WAvanBuren het volgende:
Is dit de slechtste wedstrijd ooit van Zjozee?
Ze bedoelden natuurlijk Garcia Acosta.quote:Op zondag 6 augustus 2023 15:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hoorde ik het ze nu over Garcia Cortina hebben? Mijn hemel.
Maar dat was nog leuk.quote:Op zondag 6 augustus 2023 15:43 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Etappe 2 van de meest recente Tour is ook een optie
Renners die een zware koers aankunnen.quote:Op zondag 6 augustus 2023 15:44 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Echt een breeds scala aan rennerstypen dat meedoet om de overwinning.
Gewoon alle renners die het goed kunnen doen in de RVV zo ongeveer.quote:Op zondag 6 augustus 2023 15:44 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
De echte sprinters zijn nu wel allemaal overboord.quote:Op zondag 6 augustus 2023 15:44 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Evenlang als Poels.quote:Op zondag 6 augustus 2023 15:44 schreef hhh38 het volgende:
Nobuddie uit Marokko voor 1 seconde in beeld
Veel te vroeg.quote:Op zondag 6 augustus 2023 15:44 schreef Dale__Cooper het volgende:
Pogacar kan beter zelf gaan dan alles dicht te rijden.
Als Poog zijn Vlaanderen benen heeft is dit allemaal echt nog geen probleem.quote:Op zondag 6 augustus 2023 15:44 schreef Dale__Cooper het volgende:
Pogacar kan beter zelf gaan dan alles dicht te rijden.
Prof bij Bardiani!quote:Op zondag 6 augustus 2023 15:44 schreef hhh38 het volgende:
Nobuddie uit Marokko voor 1 seconde in beeld
Dat maakt dat ook zo'n mooie koersquote:Op zondag 6 augustus 2023 15:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gewoon alle renners die het goed kunnen doen in de RVV zo ongeveer.
Misschien is het Winston G.?quote:Op zondag 6 augustus 2023 15:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
deurbel gaat, hond blaft. Maar no way dat ik ga opendoen.
Straks lossen als een baksteenquote:
lekker tokkie huishouden, waar de hont aanslaat van de deurbelquote:Op zondag 6 augustus 2023 15:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
deurbel gaat, hond blaft. Maar no way dat ik ga opendoen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |