Same.quote:Op zondag 6 augustus 2023 15:39 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind eigenlijk alles prima, zolang Evenepoel maar niet wint.
Nah.quote:Op zondag 6 augustus 2023 15:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Benoot kwijlt enorm. Die zit echt maximaal in rood
Vind ik eigenlijk wel meevallen, beiden vrij extraverte jongens met heel veel zelfvertrouwen.quote:Op zondag 6 augustus 2023 15:38 schreef Momo het volgende:
[..]
Qua persoonlijkheid zijn Wout en Remco ook wel compleet andere mensen
Gaat ook niet winnen. Zal Voor Pogacar, Pedersen of MVDP zijn.quote:Op zondag 6 augustus 2023 15:39 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind eigenlijk alles prima, zolang Evenepoel maar niet wint.
Zijn vader zal wel boos worden in de pers danquote:Op zondag 6 augustus 2023 15:38 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Remco heeft wel gezien dat Wout op kop aan het boren was denk ik?
Bakpoeder in combinatie met wat maagzuur schuimt flinkquote:Op zondag 6 augustus 2023 15:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Benoot kwijlt enorm. Die zit echt maximaal in rood
Zijn vader moet zwijgen van Remco.quote:Op zondag 6 augustus 2023 15:40 schreef franklop het volgende:
[..]
Zijn vader zal wel boos worden in de pers dan
Klim van ca 1 km zou wel mooi zijn ja.quote:Op zondag 6 augustus 2023 15:38 schreef Toby56 het volgende:
Oké ik mis 1 of 2 kloterige heuvels.
Maar het is een topwedstrijd.
Wout lijkt mij meer een denker en Remco meer een doener.quote:Op zondag 6 augustus 2023 15:39 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Vind ik eigenlijk wel meevallen, beiden vrij extraverte jongens met heel veel zelfvertrouwen.
Dat botst vaak juist.
Wil hij zelf winnen, dan moet hij wel.quote:Op zondag 6 augustus 2023 15:39 schreef Zwansen het volgende:
Remco zal het zo wel waar gaan proberen denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |