Ze zeggen wel eens, hoe vaker je zegt: eerlijk , dat je dan juist niet eerlijk bent, of hoe harder je iets ontkent, het juist wel waar is, of hoe harder je roept dat je relatie zo fantastisch is, het vaak niet zo is. Ik weet het niet, maar zou me niets verbazen als het wel klopt wat we Wendy horen zeggenquote:Op zondag 6 augustus 2023 15:16 schreef Aardbeienmoes het volgende:
xsaskiax het volgende:[/b]
[..]
Ja ze weten er allebei vanaf, dat hoor je, ook dat Jeffrey diverse keren Babette ervan beschuldigd heeft dat ze 180 graden omdraaide e.d.
Ze hebben volgens mij heel wat van haar buiten beeld gehouden (om een bepaald beeld van haar te schetsen)..... en maar roepen dat ze zo trots was dat ze gestopt was met roken.... dagelijks riep ze dat wel 1 of meer keer.... zou het dan allemaal gelogen zijn door Babette???
voeg daar jef maar bij , als die zijn kuren hadquote:Op zondag 6 augustus 2023 15:17 schreef xsaskiax het volgende:
In het begin is een aantal keer gesuggereerd dat ze 'achter' ook iets te eten en/of drinken (al dan niet alcoholisch) zouden krijgen
Zo ook Jasper als hij het weer eens te kwaad had, maar bij Babette zeer zeker ook
We weten zoveel niet en ook weer zoveel wel wat de bewoners niet weten van elkaar. Voor ons blijft het gissen en soms komt het uiteindelijk wel uitquote:Op zondag 6 augustus 2023 15:17 schreef xsaskiax het volgende:
In het begin is een aantal keer gesuggereerd dat ze 'achter' ook iets te eten en/of drinken (al dan niet alcoholisch) zouden krijgen
Zo ook Jasper als hij het weer eens te kwaad had, maar bij Babette zeer zeker ook
Klopt sorry die vergat ik (niet expres)quote:Op zondag 6 augustus 2023 15:19 schreef cinsan het volgende:
[..]
voeg daar jef maar bij , als die zijn kuren had
En Martin en de rest, heb wel eens horen zeggen dat ze een warm kamertje hadden waar ze konden seksen. Maar geen idee wat waar is en wat nietquote:Op zondag 6 augustus 2023 15:19 schreef cinsan het volgende:
[..]
voeg daar jef maar bij , als die zijn kuren had
Jeffrey heeft een paar keer gezegd dat hij ooit uit de doeken zou doen hoe het allemaal 'gewerkt' had binnen de loods en hoe de zaken precies in elkaar zaten.quote:Op zondag 6 augustus 2023 15:19 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
We weten zoveel niet en ook weer zoveel wel wat de bewoners niet weten van elkaar. Voor ons blijft het gissen en soms komt het uiteindelijk wel uit
Gaat hij vast ook wel doen, kan niet wachtenquote:Op zondag 6 augustus 2023 15:21 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Jeffrey heeft een paar keer gezegd dat hij ooit uit de doeken zou doen hoe het allemaal 'gewerkt' had binnen de loods en hoe de zaken precies in elkaar zaten.
oh was denk ik martin die dat heeft gezegdquote:Op zondag 6 augustus 2023 15:21 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
En Martin en de rest, heb wel eens horen zeggen dat ze een warm kamertje hadden waar ze konden seksen. Maar geen idee wat waar is en wat niet
Je hoort ze nu al stuk voor stuk kleine 'onthullingen' doen in het 'programma van die macdate', dat ze zich dingen laten ontvallen. Bij iedereen heb ik wel dingen gehoord waarvan ik dacht: goh dat werd in de COS ook gezegd (als aanname, maar volgens die oud bewoner is het wel waarheid!)quote:Op zondag 6 augustus 2023 15:21 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Gaat hij vast ook wel doen, kan niet wachten
Met drinken zagen we dat ze gewoon meedeed, met roken niet. Kan zijn dat ze dus wél met roken is gestopt maar het drinken niet kon laten. Verder kan Jeff bedoeld hebben dat ze vaak dingen zei en het tegengestelde deed?quote:Op zondag 6 augustus 2023 15:16 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ja ze weten er allebei vanaf, dat hoor je, ook dat Jeffrey diverse keren Babette ervan beschuldigd heeft dat ze 180 graden omdraaide e.d.
Ze hebben volgens mij heel wat van haar buiten beeld gehouden (om een bepaald beeld van haar te schetsen)..... en maar roepen dat ze zo trots was dat ze gestopt was met roken.... dagelijks riep ze dat wel 1 of meer keer.... zou het dan allemaal gelogen zijn door Babette???
Babette kwam een keer uit Kamer 5 terug in de loods, toen iemand aan haar vroeg: heb jij gerookt, wat ruik ik aan je ??? (volgens mij Zoë)quote:Op zondag 6 augustus 2023 15:25 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Met drinken zagen we dat ze gewoon meedeed, met roken niet. Kan zijn dat ze dus wél met roken is gestopt maar het drinken niet kon laten. Verder kan Jeff bedoeld hebben dat ze vaak dingen zei en het tegengestelde deed?
quote:Op zondag 6 augustus 2023 15:16 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dit kan je doen als je de enige bent die het weet, maar is toch lastig als je met meerdere bent die het weten, dan ga je toch niet trots lopen te zijn, althans, ik kan het me niet voorstellen als je jezelf zo verloochent.quote:Ze zeggen wel eens, hoe vaker je zegt: eerlijk , dat je dan juist niet eerlijk bent, of hoe harder je iets ontkent, het juist wel waar is, of hoe harder je roept dat je relatie zo fantastisch is, het vaak niet zo is. Ik weet het niet, maar zou me niets verbazen als het wel klopt wat we Wendy horen zeggen
quote:Op zondag 6 augustus 2023 15:26 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Met drinken zagen we dat ze gewoon meedeed, met roken niet. Kan zijn dat ze dus wék met roken is gestopt maar het drinken niet kon laten. Verder kan Jeff bedoeld hebben dat ze vaak dingen zei en het tegengestelde deed?
Weet je, het boeit me niet eens of ze wel of niet gerookt heeft. Als het wel zo is, heeft ze niet alleen anderen, maar ook zichzelf voorgelogen. Maar dat Babet 1 kapsel en meerdere gezichten had, dat is voor mij wel zekerquote:Babette kwam een keer uit Kamer 5 terug in de loods, toen iemand aan haar vroeg: heb jij gerookt, wat ruik ik aan je ??? (volgens mij Zoë)
quote:Op zondag 6 augustus 2023 15:26 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Met drinken zagen we dat ze gewoon meedeed, met roken niet. Kan zijn dat ze dus wék met roken is gestopt maar het drinken niet kon laten. Verder kan Jeff bedoeld hebben dat ze vaak dingen zei en het tegengestelde deed?
Serieus? Worden we dus lekker in de maling genomen.quote:Babette kwam een keer uit Kamer 5 terug in de loods, toen iemand aan haar vroeg: heb jij gerookt, wat ruik ik aan je ??? (volgens mij Zoë)
quote:Op zondag 6 augustus 2023 15:28 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Babette kwam een keer uit Kamer 5 terug in de loods, toen iemand aan haar vroeg: heb jij gerookt, wat ruik ik aan je ??? (volgens mij Zoë)
quote:Weet je, het boeit me niet eens of ze wel of niet gerookt heeft. Als het wel zo is, heeft ze niet alleen anderen, maar ook zichzelf voorgelogen. Maar dat Babet 1 kapsel en meerdere gezichten had, dat is voor mij wel zeker
quote:Op zondag 6 augustus 2023 15:28 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Babette kwam een keer uit Kamer 5 terug in de loods, toen iemand aan haar vroeg: heb jij gerookt, wat ruik ik aan je ??? (volgens mij Zoë)
Serieus? Worden we dus lekker in de maling genomen.
Viel mij ook al op en moet dat eerst veranderen voor ik zelf kan reageren.quote:Op zondag 6 augustus 2023 15:30 schreef xsaskiax het volgende:
Kan iemand van de moderators de quote misschien even repareren, er is ergens iets mis gegaan en dat blijft terugkomen
nu gaat het volgens mij goed, het lag aan de ene reactie waar we op bleven reagerenquote:Op zondag 6 augustus 2023 15:31 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Viel mij ook al op en moet dat eerst veranderen voor ik zelf kan reageren.
Ja dat is wel bijzonder hequote:Op zondag 6 augustus 2023 15:33 schreef xsaskiax het volgende:
Het is daar beter weer dan hier!! Ze zitten in het zonnetje in de hottub, hier hoost het telkens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |