Welke arrogantie?quote:
Redenen zoeken om iemand zwart te maken vind ik uiterst verdrietig.quote:
Je naïviteit rijkt dus verder dan alleen het F1 forum.quote:Op zondag 6 augustus 2023 17:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Redenen zoeken om iemand zwart te maken vind ik uiterst verdrietig.
We spelen hier niet op de man.quote:Op zondag 6 augustus 2023 17:07 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Je naïviteit rijkt dus verder dan alleen het F1 forum.
Klopt, gaat over vrouwenvoetbal.quote:Op zondag 6 augustus 2023 17:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
We spelen hier niet op de man.
Inderdaad. Dus niet op de man en of persoon.quote:Op zondag 6 augustus 2023 17:09 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Klopt, gaat over vrouwenvoetbal.
Vooral heerlijk te zien hoe die rapinoe er door heen zit. Nog Policor krijg je het niet en hoop dat ze hier de rest van haar leven last van heeft.quote:Op zondag 6 augustus 2023 16:01 schreef 2thmx het volgende:
Puur genot om die vermoeiende woke-wijven te zien verliezen.
Jep. De karen van het stel. Al jaren.quote:Op zondag 6 augustus 2023 16:06 schreef Geerd het volgende:
Wie is dat mens met dat gekleurde haar 100% een karen
filmpjes?quote:Op maandag 7 augustus 2023 08:49 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Jep. De karen van het stel. Al jaren.
Jankwijf. Nu mag ze verder janken.
Je hoeft niet te zoeken. Ze zijn gewoon voor je opgesomd in een YouTube videoquote:Op zondag 6 augustus 2023 17:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Redenen zoeken om iemand zwart te maken vind ik uiterst verdrietig.
Ik kijk geen video’s waarin karaktermoord wordt gepleegd.quote:Op maandag 7 augustus 2023 10:58 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Je hoeft niet te zoeken. Ze zijn gewoon voor je opgesomd in een YouTube video
Laten we eerlijk zijn, het zijn ook gelijke prestaties tegenwoordigquote:
Je kijkt toch ook formule 1?quote:Op maandag 7 augustus 2023 12:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik kijk geen video’s waarin karaktermoord wordt gepleegd.
En?quote:
Wat heeft dat ermee te maken?quote:Op maandag 7 augustus 2023 13:00 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Hoe denk je dat Max in het verleden, en Nyck onlangs zijn geportreteerd.
Dat doet de video ook helemaal niet, aangezien ze dat allemaal zelf al heeft gedaan met haar gedrag.quote:Op maandag 7 augustus 2023 12:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik kijk geen video’s waarin karaktermoord wordt gepleegd.
Das ook karaktermoord. Maar dat komt je natuurlijk niet uit nu.quote:Op maandag 7 augustus 2023 14:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat heeft dat ermee te maken?
Waarom komt dat me niet uit? Als ik zeg tegen karaktermoord ben komt het me niet uit omdat het ook gebeurt over coureurs? Wat is dit voor ietsquote:Op maandag 7 augustus 2023 14:57 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Das ook karaktermoord. Maar dat komt je natuurlijk niet uit nu.
Nou waarom kijk je dan nog steeds Formule 1? stop daar dan ook mee.quote:Op maandag 7 augustus 2023 14:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Waarom komt dat me niet uit? Als ik zeg tegen karaktermoord ben komt het me niet uit omdat het ook gebeurt over coureurs? Wat is dit voor iets
Waarom zou ikquote:Op maandag 7 augustus 2023 15:02 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Nou waarom kijk je dan nog steeds Formule 1? stop daar dan ook mee.
een team dat zoveel gewonnen heeft en een ellendig lange serie ongeslagen wedstrijden heeft (zelfs dit WK niet verloren heeft) kan wmb best duidelijk maken dat ze gewoon tot de absolute wereldtop behoren.quote:
En de F1 staat gelijk aan karaktermoord?quote:Op maandag 7 augustus 2023 15:10 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Omdat je niet naar karaktermoord kijkt zeg je net.
Ja. Ben je nou echt zo stom of doe je maar alsofquote:Op maandag 7 augustus 2023 15:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
En de F1 staat gelijk aan karaktermoord?
Wat bedoel je nu precies?quote:Op maandag 7 augustus 2023 15:15 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Ja. Ben je nou echt zo stom of doe je maar alsof
Oh omdat ik F1 kijk mag ik niet tegen een filmpje zijn waarin karaktermoord wordt gepleegd?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |