Die nr 15 is toch niet echt?quote:Op zondag 6 augustus 2023 14:08 schreef cafca het volgende:
[..]
Terugblik naar betere tijden voor de amerikaansen....
Ik heb het weer overleefdquote:Op zondag 6 augustus 2023 13:39 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou dan zelf maar heel snel heen en weer terug
De badkamer hier kun je nog komen schoonmakenquote:
Je kan ook de tuin van de buren gaan bij schoffelenquote:Op zondag 6 augustus 2023 14:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Nee nee ik ga niet nog meer schoonmaken.
Gelukkig maarquote:Op zondag 6 augustus 2023 14:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb het weer overleefd![]()
En nog 30 cent korting gehad omdat iemand zijn bonnetje bij de flessen automaat was vergeten
Ja, maar waarom dan wel de moeite nemen om die twee flesjes of blikjes mee te nemenquote:Op zondag 6 augustus 2023 14:20 schreef Lovely het volgende:
[..]
Gelukkig maarOf hij dacht fuck het is maar 30cent, ik laat het bonnetje wel liggen voor iemand anders
Omdat je ze toch kwijt moet..quote:Op zondag 6 augustus 2023 14:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja, maar waarom dan wel de moeite nemen om die twee flesjes of blikjes mee te nemen
Scheelt dat geen van mijn buren een tuin heeft.quote:Op zondag 6 augustus 2023 14:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je kan ook de tuin van de buren gaan bij schoffelen
Achja, ik ben 30 cent rijker. Of minder armquote:
Ook geen speeltuintjes in de buurt die je kunt gaan ontdoen van onkruid en gebruikte naalden?quote:Op zondag 6 augustus 2023 14:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Scheelt dat geen van mijn buren een tuin heeft.
Alles staat hier onder water johquote:Op zondag 6 augustus 2023 14:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ook geen speeltuintjes in de buurt die je kunt gaan ontdoen van onkruid en gebruikte naalden?
Je kunt ook de buurt gaan door dweilenquote:Op zondag 6 augustus 2023 14:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Alles staat hier onder water joh
Ik ga aan mijn rok werken. Dat heeft meer zinquote:Op zondag 6 augustus 2023 14:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je kunt ook de buurt gaan door dweilen
Dat is idd nuttiger nu jaquote:Op zondag 6 augustus 2023 15:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ga aan mijn rok werken. Dat heeft meer zin
Je moet het weer gewoon nemen zoals het komt, je kan er toch niets aan veranderenquote:Op zondag 6 augustus 2023 15:34 schreef Pinnenmutske het volgende:
Schijtweer. Echt, ik ben het beu aan het worden.
Plus, ik lijk mijn AD niet meer te verdragen.
quote:Op zondag 6 augustus 2023 15:30 schreef devzero het volgende:
Vandaag weer droog en warm weer. Zal ik niets gaan doen of er eens lekker uit en gaan wandelen.
Hoax in jouw land doe je niet wandelen.quote:Op zondag 6 augustus 2023 15:30 schreef devzero het volgende:
Vandaag weer droog en warm weer. Zal ik niets gaan doen of er eens lekker uit en gaan wandelen.
Misschien kan je vissen gaan voeren met je kinderen?quote:Op zondag 6 augustus 2023 15:30 schreef devzero het volgende:
Het regent, het regent, de pannetje worden natquote:
Muisje zit binnen op haar gatquote:Op zondag 6 augustus 2023 15:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het regent, het regent, de pannetje worden nat
We zijn in 2023 n. Chr. Heel Amerika is bezet door luie mensen… Helemaal? Nee! Want een groepje van onverzettelijke wandelaars biedt koppig weerstand aan de overheersersquote:Op zondag 6 augustus 2023 15:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hoax in jouw land doe je niet wandelen.
Klinkt wel een beetje niveau,quote:Op zondag 6 augustus 2023 15:57 schreef D. het volgende:
Ik heb mijn ringetjes volbracht [ afbeelding ]
Dat is dan ook topniveauquote:Op zondag 6 augustus 2023 16:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Klinkt wel een beetje niveau,
Die Sendung mit der Maus
Muisje heeft groot gelijkquote:
Goedzo er zal gewandeld moeten worden!quote:Op zondag 6 augustus 2023 16:01 schreef devzero het volgende:
[..]
We zijn in 2023 n. Chr. Heel Amerika is bezet door luie mensen… Helemaal? Nee! Want een groepje van onverzettelijke wandelaars biedt koppig weerstand aan de overheersers
Ja er zijn er ook wel eens die gaan op hun handen zittenquote:
Da's niet altijd makkelijk, maar vaak wel verstandigquote:Op zondag 6 augustus 2023 16:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja er zijn er ook wel eens die gaan op hun handen zitten
Appalachian trail even doen dan maar?quote:Op zondag 6 augustus 2023 16:01 schreef devzero het volgende:
[..]
We zijn in 2023 n. Chr. Heel Amerika is bezet door luie mensen… Helemaal? Nee! Want een groepje van onverzettelijke wandelaars biedt koppig weerstand aan de overheersers
Hier al vanaf 11quote:Op zondag 6 augustus 2023 16:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Het regent sinds 12 al aaneengesloten.
Ergens nog een opmerking maken dat de droogte nog steeds niet voorbij is![]()
Ik wilde mss wandelen, maar het is net te natquote:Op zondag 6 augustus 2023 16:06 schreef D. het volgende:
[..]
Hier al vanaf 11
Ik was bezig met een work-out in de tuin (onkruid wieden), maar de regen maakte het nog iets minder leuk
Da's dan wel weer makkelijker dan op je handen staanquote:Op zondag 6 augustus 2023 16:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja er zijn er ook wel eens die gaan op hun handen zitten
Vaak wel, kan je een hoop ellende besparenquote:Op zondag 6 augustus 2023 16:03 schreef D. het volgende:
[..]
Da's niet altijd makkelijk, maar vaak wel verstandig
Het onkruid hier tussen de tegels staat echt hoog, achter in de tuin lijkt het bijna of het een grasveldje isquote:Op zondag 6 augustus 2023 16:06 schreef D. het volgende:
[..]
Hier al vanaf 11
Ik was bezig met een work-out in de tuin (onkruid wieden), maar de regen maakte het nog iets minder leuk
Wandelen in de regen heeft ook wel zijn charmequote:Op zondag 6 augustus 2023 16:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik wilde mss wandelen, maar het is net te nat
Eerlijk gezegd lijkt me dat wel erg mooi om te doen,maar dan in kleine trajecten. In een keer wandelen is niet te doen, dan ben je echt lang onderwegquote:Op zondag 6 augustus 2023 16:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Appalachian trail even doen dan maar?
Op iemands handen staan doet pijnquote:Op zondag 6 augustus 2023 16:07 schreef cafca het volgende:
[..]
Da's dan wel weer makkelijker dan op je handen staan
Klopt maar als het regent zoals het nu regent ben je na 15 minuten zelfs met regenjas compleet doorweekt. Dat ging mij iets te verquote:Op zondag 6 augustus 2023 16:10 schreef D. het volgende:
[..]
Wandelen in de regen heeft ook wel zijn charme
De elementen trotserend
Ja dat zeer zeker, dat er op zitten gaat mij nog wel lukken, dat er op staan nietquote:Op zondag 6 augustus 2023 16:07 schreef cafca het volgende:
[..]
Da's dan wel weer makkelijker dan op je handen staan
zit je op yoga?quote:Op zondag 6 augustus 2023 16:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Je kunt ook op je handen staan en tegelijkertijd op je gat zitten.
Ik ga deze maand eerst de wall-sit proberenquote:Op zondag 6 augustus 2023 16:21 schreef marcb1974 het volgende:
Voor degene die op hun handen willen staan
Je gaat proberen op een muurtje te zitten?quote:Op zondag 6 augustus 2023 16:26 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ga deze maand eerst de wall-sit proberen
Ik zal eens op jou handen gaan staan.quote:Op zondag 6 augustus 2023 16:21 schreef marcb1974 het volgende:
Voor degene die op hun handen willen staan
Tegen een muurtje, maar dat zijn detailsquote:Op zondag 6 augustus 2023 16:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je gaat proberen op een muurtje te zitten?
Is echt niet heel moeilijk hoor
12 uur achtereen?quote:Op zondag 6 augustus 2023 16:30 schreef D. het volgende:
[..]
Tegen een muurtje, maar dat zijn details
Dat is pittig.quote:Op zondag 6 augustus 2023 16:30 schreef D. het volgende:
[..]
Tegen een muurtje, maar dat zijn details
Ik wacht nog even af wat het record tegen het eind van de maand is, dan weet ik hoe lang nodig isquote:
Ik doe het ook weleens, maar het gaat toch op een gegeven moment wel branden en pijnlijk worden.quote:
Ik heb het nog nooit gedaan, maar de sportschool heeft deze maand een challenge, en ik ben wel van de challengesquote:Op zondag 6 augustus 2023 16:32 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik doe het ook weleens, maar het gaat toch op een gegeven moment wel branden en pijnlijk worden.
11h51 schijnt het wereldrecord te zijnquote:Op zondag 6 augustus 2023 16:31 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wacht nog even af wat het record tegen het eind van de maand is, dan weet ik hoe lang nodig is
Ik ben al blij als ik het lokale record weet te brekenquote:Op zondag 6 augustus 2023 16:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
11h51 schijnt het wereldrecord te zijn
Kwam ooit tot een minuut of 18, nu ben ik blij met een seconde of 18 gok ikquote:Op zondag 6 augustus 2023 16:34 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben al blij als ik het lokale record weet te breken
Volgens mij is 18 heel erg netjesquote:Op zondag 6 augustus 2023 16:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kwam ooit tot een minuut of 18, nu ben ik blij met een seconde of 18 gok ik
18+ wordt pas vulgairquote:Op zondag 6 augustus 2023 16:37 schreef D. het volgende:
[..]
Volgens mij is 18 heel erg netjes
Dacht dat het record op 2 of 3 minuten staat nu
Ajax is een oefenwedstrijd ....quote:Op zondag 6 augustus 2023 16:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik weet niet wat te kijken ... Er beginnen wat wedstrijden om dezelfde tijd
100K voor een grote Humm... valt me meequote:Op zondag 6 augustus 2023 16:58 schreef pullup het volgende:
Deze is nog beter dan die vorige @:Oma-nijn
[ twitter ]
Wat moet je ermeequote:Op zondag 6 augustus 2023 16:58 schreef pullup het volgende:
Deze is nog beter dan die vorige @:Oma-nijn
[ twitter ]
Laat me raden, ook een wielrennerquote:
Oquote:
Is wel vaker het geval bij zoonsquote:
Ik zag het ook niet.quote:Op zondag 6 augustus 2023 17:55 schreef aloa het volgende:
[..]
Sorry dat ik iets vroeg.
Wereldkampioen zie ik idd staan nu.
Kijkquote:Op zondag 6 augustus 2023 17:55 schreef aloa het volgende:
[..]
Sorry dat ik iets vroeg.
Wereldkampioen zie ik idd staan nu.
Zo is datquote:Op zondag 6 augustus 2023 18:03 schreef cafca het volgende:
Gevallen, schoen kapot en dan 3 van de beste renners ter wereld nog achter je houden, dan ben je wel terecht wereldkampioen!
quote:
He, als je zo op je bek gaat verdien je wel een ijsje hequote:
Wat mij betreft wel, las net iets hier dat hij gevallen wasquote:Op zondag 6 augustus 2023 18:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
He, als je zo op je bek gaat verdien je wel een ijsje he
En die trui is ook mooi meegenomen.
Ik las het ook ergens ja, niet gezienquote:Op zondag 6 augustus 2023 18:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat mij betreft wel, las net iets hier dat hij gevallen was
Je kunt niet alles zien.quote:Op zondag 6 augustus 2023 18:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik las het ook ergens ja, niet gezien
T is meer een kwestie van willen in sommige gevallenquote:
Met een veiligheidsspeld als je die hebtquote:Op zondag 6 augustus 2023 18:16 schreef marcb1974 het volgende:
Oke, hier nog een slim iemand?
Hoe krijg ik dat klote koord terug in mijn joggingbroek ?![]()
Ja idd. Sport interesseert me steeds minder.quote:Op zondag 6 augustus 2023 18:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is meer een kwestie van willen in sommige gevallen
En dan als het klaar is een knoop erinquote:Op zondag 6 augustus 2023 18:17 schreef Lovely het volgende:
Of een paperclip misschien dat dat ook werkt
Maar dan kan die misschien niet meer naar beneden trekkenquote:Op zondag 6 augustus 2023 18:19 schreef aloa het volgende:
[..]
En dan als het klaar is een knoop erin
quote:Op zondag 6 augustus 2023 18:17 schreef Lovely het volgende:
[..]
Met een veiligheidsspeld als je die hebt
Beide nietquote:Op zondag 6 augustus 2023 18:17 schreef Lovely het volgende:
Of een paperclip misschien dat dat ook werkt
Begin van het koord een knoop zodat die niet meer door het gaatje past.quote:Op zondag 6 augustus 2023 18:21 schreef Lovely het volgende:
[..]
Maar dan kan die misschien niet meer naar beneden trekken
Klinkt bekend. Al heb ik het nog niet bij alle sport.quote:Op zondag 6 augustus 2023 18:19 schreef aloa het volgende:
[..]
Ja idd. Sport interesseert me steeds minder.
Vroeger kon ik nog wel toeleven naar b.v. het begin van het voetbalseizoen...maar boeit me voor geen meter meer.
Dan maar wat halen, want een joggingbroek zonder koord kan niet, tenzij je hem niet vast hoeft te makenquote:Op zondag 6 augustus 2023 18:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
[..]
Beide niet
Morgen maar eens halen.
Dat merk ik ook wel ...quote:Op zondag 6 augustus 2023 18:19 schreef aloa het volgende:
[..]
Ja idd. Sport interesseert me steeds minder.
Vroeger kon ik nog wel toeleven naar b.v. het begin van het voetbalseizoen...maar boeit me voor geen meter meer.
Ja Dortmund staat ook in mn favo'squote:Op zondag 6 augustus 2023 18:30 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik was altijd een hele fanatieke Ajax supporter. Maar wordt steeds minder.
Dat is wel een mooie clubquote:
quote:Op zondag 6 augustus 2023 18:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
[..]
Beide niet
Morgen maar eens halen.
In Dortmund dan zeker .... dat dat stadion nog heel isquote:Op zondag 6 augustus 2023 18:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is wel een mooie club![]()
Vooral de derby met Schalke is mooi om mee te maken in het stadion![]()
Ik ben alleen in het Schalke stadion geweest tijdens die derby, maar in het Dortmund stadion lijkt me ook mooiquote:Op zondag 6 augustus 2023 18:34 schreef chufi het volgende:
[..]
In Dortmund dan zeker .... dat dat stadion nog heel is
40+ oktobermeet.quote:
Tja, het zou mooi zijn als deze planeet idioot vrij zou zijn.quote:Op zondag 6 augustus 2023 18:39 schreef aloa het volgende:
Ze hebben de kuip ook weer eens gesloopt lees ik net. Stel gekken
Werd tijd voor iets nieuws ?!quote:Op zondag 6 augustus 2023 18:39 schreef aloa het volgende:
Ze hebben de kuip ook weer eens gesloopt lees ik net. Stel gekken
Echt ja.quote:Op zondag 6 augustus 2023 18:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Tja, het zou mooi zijn als deze planeet idioot vrij zou zijn.
Zijn ze dan niet blij meequote:Op zondag 6 augustus 2023 18:48 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat was ooit de bedoeling, maar is definitief van de baan meen ik.
Hier staat wat anders, maar is een bericht van maartquote:Op zondag 6 augustus 2023 18:48 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat was ooit de bedoeling, maar is definitief van de baan meen ik.
Ik wist niet eens wie het wasquote:Op zondag 6 augustus 2023 18:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik las het ook ergens ja, niet gezien
Aileen op een joggingbroek...............quote:
-knip- ik was spuit 11quote:Op zondag 6 augustus 2023 18:16 schreef marcb1974 het volgende:
Oke, hier nog een slim iemand?
Hoe krijg ik dat klote koord terug in mijn joggingbroek ?![]()
Hoezo nieuw? Die kakkerlakken doen niet anders.quote:
Ik had het al gelezen ook geen ijzerdraadje?quote:
https://www.fr12.nl/nieuw(...)-gebiedsontwikkelingquote:Op zondag 6 augustus 2023 18:53 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hier staat wat anders, maar is een bericht van maart
https://www.at5.nl/artike(...)praak-raad-van-state
Geprobeerd net met een pincet, alleen die gaat door het koord heenquote:Op zondag 6 augustus 2023 18:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik had het al gelezen ook geen ijzerdraadje?
Knop er in leggen kan hem doorschuiven
Moet je het koord er tussen het pincet leggen en den een knoop dat het er niet uit kan schieten en dan met de achterkant het gaatje in gaan dan kan je hen steeds beetje bij beetje vooruit schuivenquote:Op zondag 6 augustus 2023 19:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geprobeerd net met een pincet, alleen die gaat door het koord heen
Dat gaat over iets anders ... Trainings/opleidings faciliteiten voor Ajax... De Kuip stond in Rotterdamquote:Op zondag 6 augustus 2023 18:53 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hier staat wat anders, maar is een bericht van maart
https://www.at5.nl/artike(...)praak-raad-van-state
Oh ik dacht om ajax stadion gingquote:Op zondag 6 augustus 2023 19:00 schreef aloa het volgende:
[..]
https://www.fr12.nl/nieuw(...)-gebiedsontwikkeling
quote:Op zondag 6 augustus 2023 19:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geprobeerd net met een pincet, alleen die gaat door het koord heen
Oplossing nu is een andere joggingbroek. Ga morgen wel even veiligheidsspelden halen.
Ja ik heb het nu doorquote:Op zondag 6 augustus 2023 19:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat gaat over iets anders ... Trainings/opleidings faciliteiten voor Ajax... De Kuip stond in Rotterdam
Staat de kuip niet meer in Rotterdamquote:Op zondag 6 augustus 2023 19:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat gaat over iets anders ... Trainings/opleidings faciliteiten voor Ajax... De Kuip stond in Rotterdam
Daar ben ik 1 keer geweest , toen was het nog in aanbouw .. Kregen we een presentatie van Hein Vergeer ...quote:
Leuk welquote:Op zondag 6 augustus 2023 19:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar ben ik 1 keer geweest , toen was het nog in aanbouw .. Kregen we een presentatie van Hein Vergeer ...
De schaatser?quote:Op zondag 6 augustus 2023 19:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar ben ik 1 keer geweest , toen was het nog in aanbouw .. Kregen we een presentatie van Hein Vergeer ...
Wel boeiend om mee te maken, lijkt mij.quote:Op zondag 6 augustus 2023 19:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Toen was ie al gestopt volgens mij, tenminste zn voorkomen deed dat wel vermoeden
Geen idee meer wat ie vertelde... we hadden wel een bouwhelm opquote:Op zondag 6 augustus 2023 19:12 schreef aloa het volgende:
[..]
Wel boeiend om mee te maken, lijkt mij.
quote:
Ik heb ooit een training gezien van Louis van Gaal. Geweldig om te zien hoe dat gaatquote:Op zondag 6 augustus 2023 19:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee meer wat ie vertelde... we hadden wel een bouwhelm op
Ik had vroeger training van Leo Beenhakker en Ome Gijp en een paar keer ad-hoc van Johan Dquote:Op zondag 6 augustus 2023 19:23 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik heb ooit een training gezien van Louis van Gaal. Geweldig om te zien hoe dat gaat
Mafketel van der Gijpquote:Op zondag 6 augustus 2023 19:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had vroeger training van Leo Beenhakker en Ome Gijp en een paar keer ad-hoc van Johan D
Ging de zweep erover?quote:Op zondag 6 augustus 2023 19:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had vroeger training van Leo Beenhakker en Ome Gijp en een paar keer ad-hoc van Johan D
kwam er ook rook uit het dak?quote:Op zondag 6 augustus 2023 20:26 schreef ieniminimuis het volgende:
Dat was leuk brandalarm ging random af. Half uur elke 10 min af en toen was het klaar.
Dusse sjoef was wel een fitte jongeman vroeger!quote:Op zondag 6 augustus 2023 20:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee gewoon zweten dat wel 2 x in de week
Dat is hij nog steeds.quote:Op zondag 6 augustus 2023 20:54 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Dusse sjoef was wel een fitte jongeman vroeger!
Ja hoorquote:Op zondag 6 augustus 2023 20:54 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Dusse sjoef was wel een fitte jongeman vroeger!
Jij bent ook veel te bescheiden.quote:
Kloptquote:Op zondag 6 augustus 2023 21:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij bent ook veel te bescheiden.
Maar het is ook wel moeilijk om bescheiden te blijven.quote:
Ik zie Chufi hier ook nooit luchtkastelen bouwen of opscheppen, dus hij is wel bescheiden jaquote:Op zondag 6 augustus 2023 21:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maar het is ook wel moeilijk om bescheiden te blijven.
Altijd gezellig toch... op de fiets was je sneller geweestquote:Op zondag 6 augustus 2023 21:32 schreef Domnivoor het volgende:
We zijn een halve dag onderweg om thuis te komen
In overvolle treinen van Deventer via Arnhem, Nijmegen en Den Bosch naar Utrecht.
Je weet dat je rechtstreeks van Arnhem naar Utrecht kunt?quote:Op zondag 6 augustus 2023 21:32 schreef Domnivoor het volgende:
In overvolle treinen van Deventer via Arnhem, Nijmegen en Den Bosch naar Utrecht.
Nee dat niet. Er kwam wel ergens een motje uit.quote:
Jeetje wereldreis. Deventer - Amersfoort lag eruit zekers? En was Deventer - Zwolle - Utrecht niet sneller geweest?quote:Op zondag 6 augustus 2023 21:32 schreef Domnivoor het volgende:
Dat kan. Maar nu even niet.quote:Op zondag 6 augustus 2023 21:38 schreef cafca het volgende:
[..]
Je weet dat je rechtstreeks van Arnhem naar Utrecht kunt?
Gewoon zonder en lekker de buren sollenquote:Op zondag 6 augustus 2023 21:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga een koptelefoon zoeken en nog even mijn energie eruit dansen.
Deventer-Apeldoorn lag eruit.quote:Op zondag 6 augustus 2023 21:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jeetje wereldreis. Deventer - Amersfoort lag eruit zekers? En was Deventer - Zwolle - Utrecht niet sneller geweest?
Nee dat vind ik niet fijn. Ik doe mijn buren niet aan wat ik ook niet dat ze bij mij doenquote:Op zondag 6 augustus 2023 21:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Gewoon zonder en lekker de buren sollen
Netjesquote:Op zondag 6 augustus 2023 21:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee dat vind ik niet fijn. Ik doe mijn buren niet aan wat ik ook niet dat ze bij mij doen
Maar horen ze je wel dan ? Hier nog nooit last gehadquote:Op zondag 6 augustus 2023 21:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee dat vind ik niet fijn. Ik doe mijn buren niet aan wat ik ook niet dat ze bij mij doen
En nu zit je in Zwitserland?quote:Op zondag 6 augustus 2023 21:46 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Deventer-Apeldoorn lag eruit.
We zijn op de heenweg inderdaad via Zwolle gereisd.
Via Arnhem zou de reis even lang zijn. Maar nu was er een aanrijding.
Fijn, goede dingen kunnen kopen?quote:
Boekenmarkten zijn altijd een +1quote:
Tis hier zo gehorig als het maar kan.quote:Op zondag 6 augustus 2023 21:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar horen ze je wel dan ? Hier nog nooit last gehad
Vroeger waren ze wel leuker.quote:
Dat niet alleen,quote:
Dan is een headset wel makkelijk.. Doe ik ook wel eens, maar niet om de buren , maar gewoon voor beter geluidquote:Op zondag 6 augustus 2023 22:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Tis hier zo gehorig als het maar kan.
Daarom ook bibliotheek aanschaffen met een open haard en een berenvelquote:Op zondag 6 augustus 2023 22:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat niet alleen,
boekenmarkten kosten thuis altijd ruimte
Daar kun je je overschot aan boeken ook kwijt, inderdaadquote:Op zondag 6 augustus 2023 22:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daarom ook bibliotheek aanschaffen met een open haard en een berenvel![]()
Zag er gisteren wel een mooi huis voor,quote:Op zondag 6 augustus 2023 22:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daarom ook bibliotheek aanschaffen met een open haard en een berenvel![]()
Kijk, jij snapt hetquote:Op zondag 6 augustus 2023 22:04 schreef cafca het volgende:
[..]
Daar kun je je overschot aan boeken ook kwijt, inderdaad
Dat probleem heb ik ook. Dus ik heb me ingehouden vandaag.quote:Op zondag 6 augustus 2023 22:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat niet alleen,
boekenmarkten kosten thuis altijd ruimte
Cool!quote:Op zondag 6 augustus 2023 22:21 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
[..]
Een boek en wat bladmuziek![]()
[ afbeelding ]
Aoibhin heeft ook wat leuke boeken gevonden.
Balen voor je dan,quote:
Heb ook al een tijd een geen boek ter hand genomen ...quote:Op zondag 6 augustus 2023 22:54 schreef BasEnAad het volgende:
Ik zou zo graag het geduld hebben om te kunnen lezen, maar ik vind die rust niet.
Wat lees je nu?quote:Op zondag 6 augustus 2023 22:22 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat probleem heb ik ook. Dus ik heb me ingehouden vandaag.
Vul jij je avonden in met sudoku's, of haal je nog ergens anders plezier uit?quote:Op zondag 6 augustus 2023 22:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb ook al een tijd een geen boek ter hand genomen ...
Nee, sudokus heb ik allemaal uit en verder kijk ik graag naar fierljeppen..quote:Op zondag 6 augustus 2023 23:15 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Vul jij je avonden in met sudoku's, of haal je nog ergens anders plezier uit?
Mijn vermoedenquote:Op zondag 6 augustus 2023 23:44 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Is dat een boek waar nu slechte films van gemaakt worden?
Ik wacht wel op de pocketversiequote:Op zondag 6 augustus 2023 23:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Close encounters from Belgium... the 1st Maastricht
Er was eens en ze leefden nog lang en gelukkig. einde verhaal.quote:
Deze was er in 1978 al.quote:
Nee, maar ik zou ervoor naar de bioscoop gaanquote:Op zondag 6 augustus 2023 23:44 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Is dat een boek waar nu slechte films van gemaakt worden?
Wyst: Alastor 1716.quote:
Door met wat?quote:
Dat weet ik nog niet. Misschien valt het tegen als ik verder ben. En dan leg ik het weg.quote:
T is deel 3 uit de serie toch? 1 en 2 nog niet gelezen?quote:Op maandag 7 augustus 2023 00:06 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet. Misschien valt het tegen als ik verder ben. En dan leg ik het weg.
Maar van deze auteur heb ik een paar mooie boeken gelezen.
Ik heb ze alle 3 in 1 band:quote:Op maandag 7 augustus 2023 00:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is deel 3 uit de serie toch? 1 en 2 nog niet gelezen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb deel 1 en deel 3 lang geleden al eens gelezen.
Je kan ze los van elkaar lezen. Het is geen doorlopend verhaal.
quote:Op maandag 7 augustus 2023 00:24 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik heb ze alle 3 in 1 band:Kunnen heel goed zijn dat soort boeken ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb deel 1 en deel 3 lang geleden al eens gelezen.
Je kan ze los van elkaar lezen. Het is geen doorlopend verhaal.
Leuk ook zo'n band
stupidity has become as common as common sense was before
Goedemorgen Espriquote:Op maandag 7 augustus 2023 07:16 schreef espri het volgende:
Prachtige foto’s van de uilen.
Goedemorgen allen
Ja was met Arib, wel een interessante vrouw die leuke fragmenten had uitgezocht, het tweede deel werd het nog pittig toen er wat werd doorgevraagd over de 'affaire'quote:Op maandag 7 augustus 2023 07:37 schreef espri het volgende:
[..]
Ik heb geen tv-zenders meer, al e jaar niet meer dus geen idee wie daar te gast was
Ah de voormalige voorzitter, vond haar altijd wel goed in haar werk.quote:Op maandag 7 augustus 2023 07:39 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja was met Arib, wel een interessante vrouw die leuke fragmenten had uitgezocht, het tweede deel werd het nog pittig toen er wat werd doorgevraagd over de 'affaire'
Moet ook gebeuren hequote:Op maandag 7 augustus 2023 08:54 schreef pullup het volgende:
Ik schiet niet op, ga maar wat schoonmaken of zo
Ik weet niet meer of dit echt bestaat of dat het een AI vogeltje is, stond al even opgeslagen tussen de afbeeldingenquote:
Morguh Marc, ( kan nog net)quote:
Nu kan het niet meerquote:
Goedemorgen Marcquote:
Volgens Marc is het normaal te zeggen in Oost, Zuid en Noordoost Nederland + Duitsland, gewoon de hele dagquote:
O ik heb nog nooit gehoord, maar het kanquote:Op maandag 7 augustus 2023 12:17 schreef pullup het volgende:
[..]
Volgens Marc is het normaal te zeggen in Oost, Zuid en Noordoost Nederland + Duitsland, gewoon de hele dag
Pciesquote:Op maandag 7 augustus 2023 12:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ik heb nog nooit gehoord, maar het kan
In het Duits ken ik het wel maar in het Nederlands dan weer niet.quote:Op maandag 7 augustus 2023 12:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
In het duits en in het 40+quote:Op maandag 7 augustus 2023 12:24 schreef engine het volgende:
[..]
In het Duits ken ik het wel maar in het Nederlands dan weer niet.
quote:Op maandag 7 augustus 2023 12:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan het nou wel of niet?quote:
Zie je welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |