Die nr 15 is toch niet echt?quote:Op zondag 6 augustus 2023 14:08 schreef cafca het volgende:
[..]
Terugblik naar betere tijden voor de amerikaansen....
Ik heb het weer overleefdquote:Op zondag 6 augustus 2023 13:39 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou dan zelf maar heel snel heen en weer terug
De badkamer hier kun je nog komen schoonmakenquote:
Je kan ook de tuin van de buren gaan bij schoffelenquote:Op zondag 6 augustus 2023 14:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Nee nee ik ga niet nog meer schoonmaken.
Gelukkig maarquote:Op zondag 6 augustus 2023 14:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb het weer overleefd![]()
En nog 30 cent korting gehad omdat iemand zijn bonnetje bij de flessen automaat was vergeten
Ja, maar waarom dan wel de moeite nemen om die twee flesjes of blikjes mee te nemenquote:Op zondag 6 augustus 2023 14:20 schreef Lovely het volgende:
[..]
Gelukkig maarOf hij dacht fuck het is maar 30cent, ik laat het bonnetje wel liggen voor iemand anders
Omdat je ze toch kwijt moet..quote:Op zondag 6 augustus 2023 14:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja, maar waarom dan wel de moeite nemen om die twee flesjes of blikjes mee te nemen
Scheelt dat geen van mijn buren een tuin heeft.quote:Op zondag 6 augustus 2023 14:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je kan ook de tuin van de buren gaan bij schoffelen
Achja, ik ben 30 cent rijker. Of minder armquote:
Ook geen speeltuintjes in de buurt die je kunt gaan ontdoen van onkruid en gebruikte naalden?quote:Op zondag 6 augustus 2023 14:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Scheelt dat geen van mijn buren een tuin heeft.
Alles staat hier onder water johquote:Op zondag 6 augustus 2023 14:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ook geen speeltuintjes in de buurt die je kunt gaan ontdoen van onkruid en gebruikte naalden?
Je kunt ook de buurt gaan door dweilenquote:Op zondag 6 augustus 2023 14:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Alles staat hier onder water joh
Ik ga aan mijn rok werken. Dat heeft meer zinquote:Op zondag 6 augustus 2023 14:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je kunt ook de buurt gaan door dweilen
Dat is idd nuttiger nu jaquote:Op zondag 6 augustus 2023 15:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ga aan mijn rok werken. Dat heeft meer zin
Je moet het weer gewoon nemen zoals het komt, je kan er toch niets aan veranderenquote:Op zondag 6 augustus 2023 15:34 schreef Pinnenmutske het volgende:
Schijtweer. Echt, ik ben het beu aan het worden.
Plus, ik lijk mijn AD niet meer te verdragen.
quote:Op zondag 6 augustus 2023 15:30 schreef devzero het volgende:
Vandaag weer droog en warm weer. Zal ik niets gaan doen of er eens lekker uit en gaan wandelen.
Hoax in jouw land doe je niet wandelen.quote:Op zondag 6 augustus 2023 15:30 schreef devzero het volgende:
Vandaag weer droog en warm weer. Zal ik niets gaan doen of er eens lekker uit en gaan wandelen.
Misschien kan je vissen gaan voeren met je kinderen?quote:Op zondag 6 augustus 2023 15:30 schreef devzero het volgende:
Het regent, het regent, de pannetje worden natquote:
Muisje zit binnen op haar gatquote:Op zondag 6 augustus 2023 15:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het regent, het regent, de pannetje worden nat
We zijn in 2023 n. Chr. Heel Amerika is bezet door luie mensen… Helemaal? Nee! Want een groepje van onverzettelijke wandelaars biedt koppig weerstand aan de overheersersquote:Op zondag 6 augustus 2023 15:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hoax in jouw land doe je niet wandelen.
Klinkt wel een beetje niveau,quote:Op zondag 6 augustus 2023 15:57 schreef D. het volgende:
Ik heb mijn ringetjes volbracht [ afbeelding ]
Dat is dan ook topniveauquote:Op zondag 6 augustus 2023 16:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Klinkt wel een beetje niveau,
Die Sendung mit der Maus
Muisje heeft groot gelijkquote:
Goedzo er zal gewandeld moeten worden!quote:Op zondag 6 augustus 2023 16:01 schreef devzero het volgende:
[..]
We zijn in 2023 n. Chr. Heel Amerika is bezet door luie mensen… Helemaal? Nee! Want een groepje van onverzettelijke wandelaars biedt koppig weerstand aan de overheersers
Ja er zijn er ook wel eens die gaan op hun handen zittenquote:
Da's niet altijd makkelijk, maar vaak wel verstandigquote:Op zondag 6 augustus 2023 16:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja er zijn er ook wel eens die gaan op hun handen zitten
Appalachian trail even doen dan maar?quote:Op zondag 6 augustus 2023 16:01 schreef devzero het volgende:
[..]
We zijn in 2023 n. Chr. Heel Amerika is bezet door luie mensen… Helemaal? Nee! Want een groepje van onverzettelijke wandelaars biedt koppig weerstand aan de overheersers
Hier al vanaf 11quote:Op zondag 6 augustus 2023 16:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Het regent sinds 12 al aaneengesloten.
Ergens nog een opmerking maken dat de droogte nog steeds niet voorbij is![]()
Ik wilde mss wandelen, maar het is net te natquote:Op zondag 6 augustus 2023 16:06 schreef D. het volgende:
[..]
Hier al vanaf 11
Ik was bezig met een work-out in de tuin (onkruid wieden), maar de regen maakte het nog iets minder leuk
Da's dan wel weer makkelijker dan op je handen staanquote:Op zondag 6 augustus 2023 16:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja er zijn er ook wel eens die gaan op hun handen zitten
Vaak wel, kan je een hoop ellende besparenquote:Op zondag 6 augustus 2023 16:03 schreef D. het volgende:
[..]
Da's niet altijd makkelijk, maar vaak wel verstandig
Het onkruid hier tussen de tegels staat echt hoog, achter in de tuin lijkt het bijna of het een grasveldje isquote:Op zondag 6 augustus 2023 16:06 schreef D. het volgende:
[..]
Hier al vanaf 11
Ik was bezig met een work-out in de tuin (onkruid wieden), maar de regen maakte het nog iets minder leuk
Wandelen in de regen heeft ook wel zijn charmequote:Op zondag 6 augustus 2023 16:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik wilde mss wandelen, maar het is net te nat
Eerlijk gezegd lijkt me dat wel erg mooi om te doen,maar dan in kleine trajecten. In een keer wandelen is niet te doen, dan ben je echt lang onderwegquote:Op zondag 6 augustus 2023 16:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Appalachian trail even doen dan maar?
Op iemands handen staan doet pijnquote:Op zondag 6 augustus 2023 16:07 schreef cafca het volgende:
[..]
Da's dan wel weer makkelijker dan op je handen staan
Klopt maar als het regent zoals het nu regent ben je na 15 minuten zelfs met regenjas compleet doorweekt. Dat ging mij iets te verquote:Op zondag 6 augustus 2023 16:10 schreef D. het volgende:
[..]
Wandelen in de regen heeft ook wel zijn charme
De elementen trotserend
Ja dat zeer zeker, dat er op zitten gaat mij nog wel lukken, dat er op staan nietquote:Op zondag 6 augustus 2023 16:07 schreef cafca het volgende:
[..]
Da's dan wel weer makkelijker dan op je handen staan
zit je op yoga?quote:Op zondag 6 augustus 2023 16:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Je kunt ook op je handen staan en tegelijkertijd op je gat zitten.
Ik ga deze maand eerst de wall-sit proberenquote:Op zondag 6 augustus 2023 16:21 schreef marcb1974 het volgende:
Voor degene die op hun handen willen staan
Je gaat proberen op een muurtje te zitten?quote:Op zondag 6 augustus 2023 16:26 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ga deze maand eerst de wall-sit proberen
Ik zal eens op jou handen gaan staan.quote:Op zondag 6 augustus 2023 16:21 schreef marcb1974 het volgende:
Voor degene die op hun handen willen staan
Tegen een muurtje, maar dat zijn detailsquote:Op zondag 6 augustus 2023 16:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je gaat proberen op een muurtje te zitten?
Is echt niet heel moeilijk hoor
12 uur achtereen?quote:Op zondag 6 augustus 2023 16:30 schreef D. het volgende:
[..]
Tegen een muurtje, maar dat zijn details
Dat is pittig.quote:Op zondag 6 augustus 2023 16:30 schreef D. het volgende:
[..]
Tegen een muurtje, maar dat zijn details
Ik wacht nog even af wat het record tegen het eind van de maand is, dan weet ik hoe lang nodig isquote:
Ik doe het ook weleens, maar het gaat toch op een gegeven moment wel branden en pijnlijk worden.quote:
Ik heb het nog nooit gedaan, maar de sportschool heeft deze maand een challenge, en ik ben wel van de challengesquote:Op zondag 6 augustus 2023 16:32 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik doe het ook weleens, maar het gaat toch op een gegeven moment wel branden en pijnlijk worden.
11h51 schijnt het wereldrecord te zijnquote:Op zondag 6 augustus 2023 16:31 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wacht nog even af wat het record tegen het eind van de maand is, dan weet ik hoe lang nodig is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |