José zou een gouden duo moeten vormen met een kistquote:Op zondag 6 augustus 2023 14:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Jeroen en Jose zouden een gouden duo zijn
Jazeker, dat is zelfs een uitstekende mening!quote:Op zondag 6 augustus 2023 14:35 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Ik vind Jeroen een fijne commentator. Mag ik dat zeggen?
Die jij kan delen met hem. wat een commentaar weerquote:Op zondag 6 augustus 2023 14:37 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
José zou een gouden duo moeten vormen met een kist
Ja, ik vrees dat niet gaat gebeuren. Dit wordt nog 128km chaos en gokken op basis van halve beelden.quote:Op zondag 6 augustus 2023 14:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Af en toe langer blijven bij een vaste camera zou fijn zijn. Even hele groep laten zien ipv voorste vijf.
Nog even volhouden tot volgend jaarquote:Op zondag 6 augustus 2023 14:36 schreef franklop het volgende:
Nederlanders zijn weer slecht te herkennen
Gans de Clerq terug!quote:Op zondag 6 augustus 2023 14:37 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
De Cauwer moet gewoon stoppen met commentaar geven, het is mooi geweest.
Met Andre?quote:Op zondag 6 augustus 2023 14:37 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Begint op Jean Nelissen in zijn laatste stadium te lijken.quote:Op zondag 6 augustus 2023 14:37 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Demonstranten vs protestantenquote:Op zondag 6 augustus 2023 14:36 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Alleen jammer voor Joris dat zijn collega's nooit op zijn woordgrapjes in gaan.
Scheefpoeper.quote:Op zondag 6 augustus 2023 14:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
Van links naar rechts. Ik moet denken aan snollebollekes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |