Dat mag zeker.quote:Op zondag 6 augustus 2023 14:35 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Ik vind Jeroen een fijne commentator. Mag ik dat zeggen?
quote:Op zondag 6 augustus 2023 14:35 schreef Koffieplanter het volgende:
Het is niet Skjelmose. Het is Jensen.
Alleen jammer voor Joris dat zijn collega's nooit op zijn woordgrapjes in gaan.quote:Op zondag 6 augustus 2023 14:34 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Zelfs Joris is tegenwoordig beter dan de Belg.
Hebben ze zelf ook niet joh.quote:Op zondag 6 augustus 2023 14:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat meer overzichten van wie in groepen zitten graag
Dat vind ik ook de fijnste, alleen DE PLAYER heeft hier wat vertraging dat is niet handig in combinatie met dit topicquote:Op zondag 6 augustus 2023 14:35 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Jeroen en Jose zouden een gouden duo zijnquote:Op zondag 6 augustus 2023 14:35 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Astrid Kersseboom?quote:Op zondag 6 augustus 2023 14:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hahahaha het is niet Skjelmose, het is Jensen
Legend.quote:Op zondag 6 augustus 2023 14:35 schreef Koffieplanter het volgende:
Het is niet Skjelmose vooraan. Het is Jensen.
Hij heeft Skjelmose Jensen.
Klopt ja. Valt mij ook op...quote:Op zondag 6 augustus 2023 14:36 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Dat vind ik ook de fijnste, alleen DE PLAYER heeft hier wat vertraging dat is niet handig in combinatie met dit topic
De Cauwer moet gewoon stoppen met commentaar geven, het is mooi geweest.quote:Op zondag 6 augustus 2023 14:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Jeroen en Jose zouden een gouden duo zijn
Af en toe langer blijven bij een vaste camera zou fijn zijn. Even hele groep laten zien ipv voorste vijf.quote:
quote:Op zondag 6 augustus 2023 14:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hahahaha het is niet Skjelmose, het is Jensen
Weet ik niet. Jij luistert naar de NOS.quote:Op zondag 6 augustus 2023 14:36 schreef Toby56 het volgende:
Op de NOS praten ze over regendruppels... hoor ik dat goed?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |