SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 22:49 schreef Symphonic het volgende:
Barry and eileen if you go
Tu t’en vas
Ik verdacht BZN ook.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 22:51 schreef Symphonic het volgende:
Er zijn best veel uitvoeringen van dit nummer
Dit is geen BZN.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 22:54 schreef DJ11 het volgende:
[..]
BZN moet je altijd overal van verdenken
quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 22:58 schreef Symphonic het volgende:
White horse![]()
En na het witte paard ga ik slapen.
Dank Melting en fijne avond nog
Welterustenquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 22:58 schreef Symphonic het volgende:
White horse![]()
Slaap lekker Symph.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 22:58 schreef Symphonic het volgende:
White horse![]()
Welterusten alvast Symphquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 22:58 schreef Symphonic het volgende:
White horse![]()
Het is wel redelijk laid back gezongen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 22:59 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik had hier nooit Laid Back uitgehaald.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 23:00 schreef livelink het volgende:
[..]
Het is wel redelijk laid back gezongen.
Fijn om te horen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 23:02 schreef Fogel het volgende:
Ik ben er nog gewoon.
Was even Tongiaki aan het spelen tussendoor.
Goede muziek Melting
+1 scherpquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 23:00 schreef livelink het volgende:
[..]
Het is wel redelijk laid back gezongen.
https://boardgamegeek.com/boardgame/9028/tongiaki-journey-unknownquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 23:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Fijn om te horen.
Al zegt Tongiaki me niets.
En gewonnen?quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 23:04 schreef Fogel het volgende:
[..]
https://boardgamegeek.com/boardgame/9028/tongiaki-journey-unknown
quote:
quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 23:11 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Jeetje welk spook heeft die gezien?
Dit had ik echt niet gehoord. Kennelijk uit hun beginjaren aan de foto te zien.quote:
quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 23:14 schreef livelink het volgende:
The Fresh Prince of Bel Air, maar dan anders.
Wel weer the Doctor die je eerder vanavond ook al aanvroegquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 23:14 schreef livelink het volgende:
The Fresh Prince of Bel Air, maar dan anders.
Als het maar geen voorteken isquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 23:15 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Wel weer the Doctor die je eerder vanavond ook al aanvroeg
Is dit een plaat uit hun begin tijd?quote:
Google zegt 1975quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 23:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Is dit een plaat uit hun begin tijd?
Kan het natuurlijk ook opzoeken, maar wie weet weet jij het zo?
En daar ben jij mee bezig op een vrije zaterdagavond?quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 23:24 schreef DJ11 het volgende:
Ik hoor in de pre-chorus een gave akkoordenverandering die dit nummer beter zou maken
Ik dacht het wel, ja.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 23:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Is dit een plaat uit hun begin tijd?
Kan het natuurlijk ook opzoeken, maar wie weet weet jij het zo?
Niet?quote:
Ach, dat hoeft ook niet. Natural is ook maar saai.quote:
Nee hoor. Ik luister dit liedje en hoor het in m'n hoofd. Misschien dat Symphonic dit zou herkennenquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 23:24 schreef Melting het volgende:
[..]
En daar ben jij mee bezig op een vrije zaterdagavond?
Fijne plaat.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 23:29 schreef livelink het volgende:
Henny Vrienten en Herman Brood - Als je wint, heb je vrienden
quote:
Ik zie dat nu pasquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 23:32 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik vind het toch wat luguber, de vermelding van dat hotel op het hoesje.
Want?quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 23:32 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik vind het toch wat luguber, de vermelding van dat hotel op het hoesje.
Goedenavond MadMaster.quote:
Nee, daarom mijn vraag waarom het luguber is…quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 23:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedenavond MadMaster.
Ik vind het ook wat raar. Is het geen verwijzing naar de zelfmoord van Herman Brood?
Welkom.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 23:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
Hoi.
Net terug van een avondje Thrasmetal in Helliemunt
Dat was het gevoel dat ik erbij had, maar dan zat ik kennelijk fout.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 23:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, daarom mijn vraag waarom het luguber is…
Goedenavond Bomenverzameling. Dan is dit even heel wat anders.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 23:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
Hoi.
Net terug van een avondje Thrasmetal in Helliemunt
Herman sprong jaren later van het Hilton, niet van het Amstel hotel…quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 23:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat was het gevoel dat ik erbij had, maar dan zat ik kennelijk fout.
Oh dat rook ik dusquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 23:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Welkom.
Ik was dinsdag nog in je stad.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 23:38 schreef DJ11 het volgende:
Had iemand al Ralph McTell en Streets Of London gezegd?
Ah, dat soort details wist ik niet. Ik dacht dat het hoesje daar dan later op was aangepast.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 23:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Herman sprong jaren later van het Hilton, niet van het Amstel hotel…
Het was een behoorlijk pot herrie, maar wel van dat soort wat ik lekker vindquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 23:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedenavond Bomenverzameling. Dan is dit even heel wat anders.
Streets of London had ik kunnen zeggen. Ralph McTell echter niet.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 23:38 schreef DJ11 het volgende:
Had iemand al Ralph McTell en Streets Of London gezegd?
11 juli 2001 uit mijn hoofd, want verjaardag van mijn schoonzusquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 23:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Ah, dat soort details wist ik niet. Ik dacht dat het hoesje daar dan later op was aangepast.
Ik dacht aan de Mindbenders of zoiets. Maar dit klinkt als een remake.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 23:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
Groovy Kind of Love alleen weet niet van wie.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 23:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
Groovy Kind of Love alleen weet niet van wie.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 23:48 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik dacht aan de Mindbenders of zoiets. Maar dit klinkt als een remake.
Ik ken hem alleen van Phil COllins en dat was dit zeker nietquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 23:48 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik dacht aan de Mindbenders of zoiets. Maar dit klinkt als een remake.
Hoe onthoudt je dat?quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 23:50 schreef livelink het volgende:
Il treni di Tozeur - Alice and Franco
Lijkt me dan ook meer Italiaans.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 23:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
Mijn Zweeds is niet meer zo goed anders had ik dit wel verstaan
Geweldig nummer. Het enige minpuntje is de wat iele productie. De vocals liggen wel erg dik bovenop de track. Eigenlijk zou je dit nummer met hedendaagse technieken opnieuw moeten mixen. Dan gaat het echt veel bombastischer klinken.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 23:50 schreef livelink het volgende:
Il treni di Tozeur - Alice and Franco
De naam van het nummer is makkelijk. De artiesten minder. Alice wist ik en Franco heb ik gegokt.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 23:50 schreef Melting het volgende:
[..]
Hoe onthoudt je dat?
[ afbeelding ]
Kun jij dat fixen?quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 23:51 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Geweldig nummer. Het enige minpuntje is de wat iele productie. De vocals liggen wel erg dik bovenop de track. Eigenlijk zou je dit nummer met hedendaagse technieken opnieuw moeten mixen. Dan gaat het echt veel bombastischer klinken.
Niet zo 1, 2, 3... Als je software hebt die muziek en vocals goed kunnen scheiden (die bestaat) kun je misschien tot verbetering komen. Maar professioneel wordt het nooit.quote:
quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 23:57 schreef DJ11 het volgende:
Dit is ook wel weer uitermate obscuur...
Wel veel herkenbare samples.
Ook al is het op de valreep, je bent welkom hoor.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 23:56 schreef Shii het volgende:
Ik kom weer even meeluisteren op de valreep.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 23:56 schreef Shii het volgende:
Ik kom weer even meeluisteren op de valreep.
Daar leek het wel even op. Maar het boog net op tijd een andere kant op, om royalties te voorkomenquote:
quote:
Zou wel kunnen. Is namelijk een Belgische zangeres (Nancy Bruinooge).quote:
quote:Op zondag 6 augustus 2023 00:04 schreef DJ11 het volgende:
Ik kende het niet. Dit wel, maar ben vergeten wie het is. Swingbeat...
quote:Op zondag 6 augustus 2023 00:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
Heeft wat weg van Blurred Lines van Thicke, maar is het natuurlijk niet
En dat is niet toevallig.quote:Op zondag 6 augustus 2023 00:08 schreef DJ11 het volgende:
Dit lijkt een beetje op I Just Called To Say I Love You van Stevie Wonder
quote:Op zondag 6 augustus 2023 00:08 schreef Shii het volgende:
Dit is toch van die jongen die Stevie Wonder nadeed?
Niet bepaald nee.quote:Op zondag 6 augustus 2023 00:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
O ja die televoting daarna was een groot succes
quote:Op zondag 6 augustus 2023 00:10 schreef DJ11 het volgende:
Gezien het achterliggende verhaal is dit redelijk geslaagd. Wel jammer dat -ie voor de 70s sound van Stevie heeft gekozen.
(Overigens ging ik Stevie draaien, MeltingDus een half puntje voor je)
Klinkt goed.quote:Op zondag 6 augustus 2023 00:11 schreef Fogel het volgende:
Proost met een rum die op akevittvaten is gerijpt
quote:Op zondag 6 augustus 2023 00:11 schreef Fogel het volgende:
Ik kwam er laatst achter dat er in Noorwegen ook mensen rondlopen met de achternaam Slettebakkenquote:Op zondag 6 augustus 2023 00:11 schreef Fogel het volgende:
Ik geen beschikking over zo’n vaten.quote:Op zondag 6 augustus 2023 00:11 schreef Melting het volgende:
[..]
Klinkt goed.
Kun je ook eens een biertje maken die op aquavitvaten is gerijpt?
Die wil ik ook wel eens testen hoor.quote:Op zondag 6 augustus 2023 00:13 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik geen beschikking over zo’n vaten.
Heb wel bier gemaakt met eik, Franse, Amerikaanse en Noorse eik. En daar zit een enorm verschil in qua smaak!
De rum; https://www.plantationrum(...)sk-2020-diji-9-years
Sletten en slettebakken zijn vrij normale namen hier. Een ‘slette’ is een vrij vlakke helling, een ‘bakke’ is wat in het Nederlands al snel berg heet.quote:Op zondag 6 augustus 2023 00:13 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik kwam er laatst achter dat er in Noorwegen ook mensen rondlopen met de achternaam Slettebakken![]()
En dat schijnt ook nog een wijk in een grote stad te zijn; ik meen Bergen.
Kom dan snel hierheen, fles is al half leeg/vol.quote:Op zondag 6 augustus 2023 00:14 schreef Melting het volgende:
[..]
Die wil ik ook wel eens testen hoor.
Oh ja.... ik heb vakantie (2 weken dan toch).quote:Op zondag 6 augustus 2023 00:16 schreef Fogel het volgende:
[..]
Kom dan snel hierheen, fles is al half leeg/vol.
Evt giet ik een beetje over op een andere fles en we meeten volgende maand?
Ben in Den Bosch en Tilburg een weekend.
Www.klm.nl www.sas.noquote:Op zondag 6 augustus 2023 00:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Oh ja.... ik heb vakantie (2 weken dan toch).
Jij hebt nu toch vrij?quote:
Ah!quote:
Is MM jarig? (Zo ja: van harte gefeliciteerd)quote:Op zondag 6 augustus 2023 00:22 schreef Melting het volgende:
Oh ja....... bijna vergeten!
Beste MadMaster:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 6 augustus 2023 00:24 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Is MM jarig? (Zo ja: van harte gefeliciteerd)
Altijd gedacht dat het Danke Schön moest zijn, maar dat diegene gewoon geen Duits kon spreken.quote:
quote:Op zondag 6 augustus 2023 00:32 schreef livelink het volgende:
Jij ook bedankt, Melting. De lachkabouters mag je vernietigen overigens. Door de plee spoelen lijkt me het beste.
Bedankt ook.... kom volgende keer gerust wat eerder binnenvallen.quote:
Ja zal dat de volgende keer doen.quote:Op zondag 6 augustus 2023 00:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Bedankt ook.... kom volgende keer gerust wat eerder binnenvallen.
Dat klinkt leuk allemaal. Symph heeft gisteren het boek Mathilde van Thomas Ross gekochtquote:Op zondag 6 augustus 2023 09:28 schreef MadMaster het volgende:
Dank voor de felicitaties…
Ik kwam gisterenavond laat net terug van een whisky proeverij, ben hier toen maar eventjes geweest en heb toen jullie gelukswensen niet meer gezien.
Ik word vandaag als verjaardagscadeau ontvoerd naar Twente, waar eerst een lunch en een bezoek aan een tentoonstelling van Karel Willink op het programma staat in kasteel Ruurlo en daarna een diner met overnachting in een herberg in Markelo…
Zo snel aankleden en wegwezen dus…
Veel plezier!quote:Op zondag 6 augustus 2023 09:28 schreef MadMaster het volgende:
Ik kwam gisterenavond laat net terug van een whisky proeverij, ben hier toen maar eventjes geweest en heb toen jullie gelukswensen niet meer gezien.
Ik word vandaag als verjaardagscadeau ontvoerd naar Twente, waar eerst een lunch en een bezoek aan een tentoonstelling van Carel Willink en Fong Leng op het programma staat in kasteel Ruurlo en daarna een diner met overnachting in een herberg in Markelo…
quote:Op zondag 6 augustus 2023 09:37 schreef Doedezemaar het volgende:
Oeh, er zijn daar ook creaties van Fong Leng te zien, wat gaaf
Dat zag ikquote:Op zondag 6 augustus 2023 09:43 schreef MadMaster het volgende:
[..], daar kwam ik ook net pas achter, dus had mijn post stiekem daarop aangepast…
Gefeliciteerd en een fijne dagquote:Op zondag 6 augustus 2023 09:28 schreef MadMaster het volgende:
Ik word vandaag als verjaardagscadeau ontvoerd naar Twente, waar eerst een lunch en een bezoek aan een tentoonstelling van Carel Willink en Fong Leng op het programma staat in kasteel Ruurlo en daarna een diner met overnachting in een herberg in Markelo…
Geniet ervan!quote:Op zondag 6 augustus 2023 09:28 schreef MadMaster het volgende:
Veel plezier vandaag.quote:Op zondag 6 augustus 2023 09:28 schreef MadMaster het volgende:
Goedemorgen livelink.quote:Op maandag 7 augustus 2023 05:53 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen Melting.
Mijn man heeft nu de rest van de maand augustus vrij. Dus moet ik echt elke dag om 05.30 mijn bed uit voor de kat (als hij ook naar zijn werk moet, kan ik na de wekker nog wel eens wat langer blijven liggen, want dan wisselen we het af).
En moet ik elke dag zelf koffie zetten![]()
En ik heb echt zo'n hekel aan koffie zetten, maar zonder een kop koffie in de ochtend lukt me ook niet.
Dan zit de koffie de hele nacht in je apparaat, kun je bijna net zo goed thee gaan drinken.quote:Op maandag 7 augustus 2023 06:40 schreef Melting het volgende:
Kun je geen tijdschakelaar op het koffiezetapparaat zetten, zodat deze al klaar is, als je op staat?
Je hoeft hem niet te zetten hè?quote:Op maandag 7 augustus 2023 07:42 schreef brother52 het volgende:
Goedemorgen
[..]
Dan zit de koffie de hele nacht in je apparaat, kun je bijna net zo goed thee gaan drinken.
Ook dan wil je het niet de hele nacht in je apparaat hebben. Gemalen koffie oxideert vrij snel en dat gaat ten koste van de smaak.quote:Op maandag 7 augustus 2023 11:42 schreef Melting het volgende:
[..]
Je hoeft hem niet te zetten hè?
Alleen koffie in de filter, en water erin. Maar dat deze bv en kwartier voor je op staat, pas aan gaat.
Er zijn zat bonenmachines met ingebouwde timers.quote:Op maandag 7 augustus 2023 13:40 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ook dan wil je het niet de hele nacht in je apparaat hebben. Gemalen koffie oxideert vrij snel en dat gaat ten koste van de smaak.
Het uitje naar de Achterhoek én Twente was prima.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 08:51 schreef Doedezemaar het volgende:
Hoe was het uitje naar de Achterhoek Mad? Lekker gegeten?
Wat een enorm goed kado zoquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 12:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het uitje naar de Achterhoek én Twente was prima.
Zondag heb ik me dus staan vergapen aan de doeken van Willink en enkele jurken van Fong Leng, maar het hoogtepunt was het schilderij van Mathilde met daarnaast dé jurk waarin ze poseert, waar ik als kind al een fascinatie voor had...
De herberg in Markelo was top.
Onze kamer bevond zich in een compleet van de grond af aan opnieuw opgebouwde schuur (??), waar je met 1 druk op de knop de oude schuurluiken voor de ramen kon openen. Zie https://www.herbergdekemper.nl/fotogalerij/ en dan 'Unieke verbouwing hotel'.
Het diner was uitstekend (garnalensalade met vruchten, geflambeerde coquilles, herten medaillon en een gemengd 'wit' dessert.
Het ontbijt was ook overdadig, zeker omdat we de enige 2 gasten waren.
Daarna nog even Duitsland ingereden om wat spullen in te slaan en door de regen weer naar huis...
Zo te zien heeft mevr. MM je goed verwend.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 12:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het uitje naar de Achterhoek én Twente was prima.
Zondag heb ik me dus staan vergapen aan de doeken van Willink en enkele jurken van Fong Leng, maar het hoogtepunt was het schilderij van Mathilde met daarnaast dé jurk waarin ze poseert, waar ik als kind al een fascinatie voor had...
De herberg in Markelo was top.
Onze kamer bevond zich in een compleet van de grond af aan opnieuw opgebouwde schuur (??), waar je met 1 druk op de knop de oude schuurluiken voor de ramen kon openen. Zie https://www.herbergdekemper.nl/fotogalerij/ en dan 'Unieke verbouwing hotel'.
Het diner was uitstekend (garnalensalade met vruchten, geflambeerde coquilles, herten medaillon en een gemengd 'wit' dessert.
Het ontbijt was ook overdadig, zeker omdat we de enige 2 gasten waren.
Daarna nog even Duitsland ingereden om wat spullen in te slaan en door de regen weer naar huis...
Goedemorgen.quote:
quote:Op woensdag 9 augustus 2023 06:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Al een beetje gewend aan het koffie zetten?
quote:Op woensdag 9 augustus 2023 07:01 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Maar vandaag is mijn man om 05.30 opgestaan om koffie voor me te zetten
Het is iig zonnig.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:00 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik hoop dat ik vanmiddag eens buiten in de tuin kan zitten
Hier half bewolkt en het waait aardig, maar dat laatste is hier heel normaal. Ik denk dat het een wandelingetje wordt vanmiddag.quote:
quote:Op woensdag 9 augustus 2023 20:01 schreef Doedezemaar het volgende:
Een of andere mafkees in een wit busje dacht dat hij wel via het net vlakgetrokken veldje hierachter de bocht kon afsteken ipv gewoon fatsoenlijk via de weg. Er ligt daar een enorme plas voor, formaat zwembad, maar ook daardoor liet hij zich niet tegenhouden en toen reed hij zich vasttot z’n assen in de blubber
Hij heeft een mattie met een Dodge gebeld en die heeft ‘m eerst staan uitlachenquote:Op woensdag 9 augustus 2023 20:26 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Jij hebt hem toch wel geholpen hè?
quote:Op woensdag 9 augustus 2023 21:08 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Hij heeft een mattie met een Dodge gebeld en die heeft ‘m eerst staan uitlachen
Ga je naar Barbie?quote:Op donderdag 10 augustus 2023 08:14 schreef livelink het volgende:
Ik ben er vanavond niet bij, Melting. Ik ga naar de film. Man en zoon gaan naar Oppenheimer, wat mij absoluut niet trekt, dus ik ga naar een of andere zwijmelvrouwenfilm.
Ik heb wel eens stukjes van het origineel gezienquote:Op donderdag 10 augustus 2023 12:23 schreef livelink het volgende:
Love Again (2023) - Reference View - IMDb
Met Celine Dion en slechte reviews
quote:Op donderdag 10 augustus 2023 12:23 schreef livelink het volgende:
Love Again (2023) - Reference View - IMDb
Met Celine Dion en slechte reviews
Welkom....quote:Op donderdag 10 augustus 2023 19:02 schreef livelink het volgende:
Ik luister nog een kwartiertje mee.
quote:Op donderdag 10 augustus 2023 19:07 schreef Dj_Vout het volgende:
Wat betreft je film waar je zo naar toe gaat:
Dat is het grootste compliment dat ze ooit gehad heeft.quote:
Ja, haar verwarren met Sheena Easton en Lisa Stansfield was ook al veel te veel eer.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 19:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is het grootste compliment dat ze ooit gehad heeft.
Dan is het nog maar zo.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 19:08 schreef livelink het volgende:
Ik hoop dat je zo nog wel luisteraars krijgt, anders wordt het een korte show.
Daar moest ik ook meteen aan denken.quote:
quote:Op donderdag 10 augustus 2023 19:17 schreef livelink het volgende:
Dit is The Addams Family in een versie die ik niet ken.
Vandaag veel onbekende nummers weer.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 19:22 schreef livelink het volgende:
Vrolijk nummer dit, maar ik ken het niet.
Veel plezier.....quote:Op donderdag 10 augustus 2023 19:23 schreef livelink het volgende:
En hiermee ging ik afscheid nemen. Celine Dion wacht op me. Fijne avond nog Melting en tot de volgende show!
Ze heeft ongetwijfeld gelijk, maar ach....quote:Op donderdag 10 augustus 2023 19:23 schreef Melting het volgende:
[..]
Veel plezier.....
En Vout's moeder zei... doe de nou nie!
Groot gelijk... geniet er van.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 19:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Ze heeft ongetwijfeld gelijk, maar ach....
Lekker een wijntje in de pauze gaat veel goed maken. En misschien koop ik ook nog wel een zakje drop of zo.
Het was een operatie aan mijn kaak om van onderaf de wortel van mijn kies te bereiken.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 19:28 schreef Melting het volgende:
Hoe is het met je kies verlopen, Mad?
Geen last meer van gehad?
Dat je pijnloos bent is het belangrijkste.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 19:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het was een operatie aan mijn kaak om van onderaf de wortel van mijn kies te bereiken.
Ingewikkeld verhaal…
Maar het gaat goed, hoewel ik nu wel een deuk in mijn tandvlees heb tussen 2 kiezen in en de hechtingen er deels nog in zitten. Maar ben al een week pijnloos…
Klopt. Waarschijnlijk een film waar ze niets aan vind, zei ze.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 19:37 schreef MadMaster het volgende:
Iedereen de hort op?
LL naar de film, las ik…
Ik heb meestal een honkbalwedstrijd op donderdagavond.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 19:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Klopt. Waarschijnlijk een film waar ze niets aan vind, zei ze.
Symph en Ddm had ik wel verwacht.
DJ11 en Brother52 weet ik niet.
Is sowieso rustiger op donderdagavond. Op zaterdag is het vaak wel drukker.
quote:Op donderdag 10 augustus 2023 19:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb meestal een honkbalwedstrijd op donderdagavond.
Deze week niet, omdat het NL team onder de 23 jaar aan hun EK in Oostenrijk deelneemt en daardoor de competitie stil ligt.
Volgende week weer 5 wedstrijden in 7 dagen, omdat vorige week 2 wedstrijden vanwege de regen afgelast zijn…
quote:Op donderdag 10 augustus 2023 19:44 schreef MadMaster het volgende:
Godskolere, welke halve zool met een 3e hands rijmwoordenboek is dit?
Ik wist tot voor kort ook niet dat zij dit gecoverd hadden.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 19:49 schreef MadMaster het volgende:
Ik herkende de stam van David Lee Roth, maar ken deze versie niet…
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |