SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 22:49 schreef Symphonic het volgende:
Barry and eileen if you go
Tu t’en vas
Ik verdacht BZN ook.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 22:51 schreef Symphonic het volgende:
Er zijn best veel uitvoeringen van dit nummer
Dit is geen BZN.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 22:54 schreef DJ11 het volgende:
[..]
BZN moet je altijd overal van verdenken
quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 22:58 schreef Symphonic het volgende:
White horse![]()
En na het witte paard ga ik slapen.
Dank Melting en fijne avond nog
Welterustenquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 22:58 schreef Symphonic het volgende:
White horse![]()
Slaap lekker Symph.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 22:58 schreef Symphonic het volgende:
White horse![]()
Welterusten alvast Symphquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 22:58 schreef Symphonic het volgende:
White horse![]()
Het is wel redelijk laid back gezongen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 22:59 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik had hier nooit Laid Back uitgehaald.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 23:00 schreef livelink het volgende:
[..]
Het is wel redelijk laid back gezongen.
Fijn om te horen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 23:02 schreef Fogel het volgende:
Ik ben er nog gewoon.
Was even Tongiaki aan het spelen tussendoor.
Goede muziek Melting
+1 scherpquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 23:00 schreef livelink het volgende:
[..]
Het is wel redelijk laid back gezongen.
https://boardgamegeek.com/boardgame/9028/tongiaki-journey-unknownquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 23:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Fijn om te horen.
Al zegt Tongiaki me niets.
En gewonnen?quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 23:04 schreef Fogel het volgende:
[..]
https://boardgamegeek.com/boardgame/9028/tongiaki-journey-unknown
quote:
quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 23:11 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Jeetje welk spook heeft die gezien?
Dit had ik echt niet gehoord. Kennelijk uit hun beginjaren aan de foto te zien.quote:
quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 23:14 schreef livelink het volgende:
The Fresh Prince of Bel Air, maar dan anders.
Wel weer the Doctor die je eerder vanavond ook al aanvroegquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 23:14 schreef livelink het volgende:
The Fresh Prince of Bel Air, maar dan anders.
Als het maar geen voorteken isquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 23:15 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Wel weer the Doctor die je eerder vanavond ook al aanvroeg
Is dit een plaat uit hun begin tijd?quote:
Google zegt 1975quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 23:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Is dit een plaat uit hun begin tijd?
Kan het natuurlijk ook opzoeken, maar wie weet weet jij het zo?
En daar ben jij mee bezig op een vrije zaterdagavond?quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 23:24 schreef DJ11 het volgende:
Ik hoor in de pre-chorus een gave akkoordenverandering die dit nummer beter zou maken
Ik dacht het wel, ja.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 23:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Is dit een plaat uit hun begin tijd?
Kan het natuurlijk ook opzoeken, maar wie weet weet jij het zo?
Niet?quote:
Ach, dat hoeft ook niet. Natural is ook maar saai.quote:
Nee hoor. Ik luister dit liedje en hoor het in m'n hoofd. Misschien dat Symphonic dit zou herkennenquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 23:24 schreef Melting het volgende:
[..]
En daar ben jij mee bezig op een vrije zaterdagavond?
Fijne plaat.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 23:29 schreef livelink het volgende:
Henny Vrienten en Herman Brood - Als je wint, heb je vrienden
quote:
Ik zie dat nu pasquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 23:32 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik vind het toch wat luguber, de vermelding van dat hotel op het hoesje.
Want?quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 23:32 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik vind het toch wat luguber, de vermelding van dat hotel op het hoesje.
Goedenavond MadMaster.quote:
Nee, daarom mijn vraag waarom het luguber is…quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 23:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedenavond MadMaster.
Ik vind het ook wat raar. Is het geen verwijzing naar de zelfmoord van Herman Brood?
Welkom.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 23:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
Hoi.
Net terug van een avondje Thrasmetal in Helliemunt
Dat was het gevoel dat ik erbij had, maar dan zat ik kennelijk fout.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 23:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, daarom mijn vraag waarom het luguber is…
Goedenavond Bomenverzameling. Dan is dit even heel wat anders.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 23:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
Hoi.
Net terug van een avondje Thrasmetal in Helliemunt
Herman sprong jaren later van het Hilton, niet van het Amstel hotel…quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 23:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat was het gevoel dat ik erbij had, maar dan zat ik kennelijk fout.
Oh dat rook ik dusquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 23:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Welkom.
Ik was dinsdag nog in je stad.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 23:38 schreef DJ11 het volgende:
Had iemand al Ralph McTell en Streets Of London gezegd?
Ah, dat soort details wist ik niet. Ik dacht dat het hoesje daar dan later op was aangepast.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 23:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Herman sprong jaren later van het Hilton, niet van het Amstel hotel…
Het was een behoorlijk pot herrie, maar wel van dat soort wat ik lekker vindquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 23:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedenavond Bomenverzameling. Dan is dit even heel wat anders.
Streets of London had ik kunnen zeggen. Ralph McTell echter niet.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 23:38 schreef DJ11 het volgende:
Had iemand al Ralph McTell en Streets Of London gezegd?
11 juli 2001 uit mijn hoofd, want verjaardag van mijn schoonzusquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 23:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Ah, dat soort details wist ik niet. Ik dacht dat het hoesje daar dan later op was aangepast.
Ik dacht aan de Mindbenders of zoiets. Maar dit klinkt als een remake.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 23:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
Groovy Kind of Love alleen weet niet van wie.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 23:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
Groovy Kind of Love alleen weet niet van wie.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 23:48 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik dacht aan de Mindbenders of zoiets. Maar dit klinkt als een remake.
Ik ken hem alleen van Phil COllins en dat was dit zeker nietquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 23:48 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik dacht aan de Mindbenders of zoiets. Maar dit klinkt als een remake.
Hoe onthoudt je dat?quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 23:50 schreef livelink het volgende:
Il treni di Tozeur - Alice and Franco
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |