canvas allen.quote:Op zondag 6 augustus 2023 10:55 schreef Jor_Dii het volgende:
Bizar dat de NOS dit niet eens via de app streamt. Dan neem je zo’n WK gewoon niet serieus genoeg.
Was gisteren uitgelegd dat de NOS rechten heeft om maar één wedstrijd per dag uit te zenden.quote:Op zondag 6 augustus 2023 10:55 schreef Jor_Dii het volgende:
Bizar dat de NOS dit niet eens via de app streamt. Dan neem je zo’n WK gewoon niet serieus genoeg.
quote:
In gedachten was ze al bij snel uittrappenquote:Op zondag 6 augustus 2023 11:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die keeper manmanman dat kan toch niet
Pak ze aan.quote:Op zondag 6 augustus 2023 12:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Canvas overschakelen op wielrennen waar niks gebeurd.
Dankeschönquote:
Moest ze daarvoor helemaal daarheen gaan.quote:Op zondag 6 augustus 2023 13:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Rapinoe komt aangerend van andere kant
Vrije trap
krijgt de bal niet eens zestien in
Je loopt voor. Bij mij lopen ze nog naar het doel.quote:
Jij kijkt toch ook ARD?quote:Op zondag 6 augustus 2023 13:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je loopt voor. Bij mij lopen ze nog naar het doel.
Ik ookquote:Op zondag 6 augustus 2023 13:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja. Maar wel in de woonkamer.
Oké sim-racer.quote:Op zondag 6 augustus 2023 13:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
Blij dat ik daar m’n auto niet geparkeerd heb HAHAHAHA
nounounounounouquote:
Thuis. Op de bank.quote:
Jaaquote:
quote:Op zondag 6 augustus 2023 13:47 schreef Zwoerd het volgende:
Toch zou ik me als Zweedse keeper wel een beetje lullig voelen, dat de tegenstander er drie mist en je er zelf geen een stopt. De Amerikaanse heeft tenminste nog anderhalve penalty gestopt.
Iemand kan ook missen doordat de keeper te intimiderend isquote:Op zondag 6 augustus 2023 13:47 schreef Zwoerd het volgende:
Toch zou ik me als Zweedse keeper wel een beetje lullig voelen, dat de tegenstander er drie mist en je er zelf geen een stopt. De Amerikaanse heeft tenminste nog anderhalve penalty gestopt.
Ze dook elke keer in dezelfde hoek. Net als Ravelli bij de mannen vroeger (WK 1994 etc.).quote:Op zondag 6 augustus 2023 13:47 schreef Zwoerd het volgende:
Toch zou ik me als Zweedse keeper wel een beetje lullig voelen, dat de tegenstander er drie mist en je er zelf geen een stopt.
Naeher die naar links dook bij die aanloop recht achter de bal was erg dom.quote:Op zondag 6 augustus 2023 13:48 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Ze dook elke keer in dezelfde hoek. Net als Ravelli bij de mannen vroeger (WK 1994 etc.).
De witte Chinees in zijn jonge jaren.quote:
Keepers moeten eens stoppen met het blind kiezen van een hoek. Gewoon gaan voor de bal. Als een penalty goed ingeschoten is, mis je 'm toch, maar elke zwakke bal pak je wel als je niet gokt.quote:Op zondag 6 augustus 2023 13:48 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Ze dook elke keer in dezelfde hoek. Net als Ravelli bij de mannen vroeger (WK 1994 etc.).
IDD BUFON STOPTE OOK NIKS IN 2006quote:Op zondag 6 augustus 2023 13:47 schreef Zwoerd het volgende:
Ze heeft schijnbaar 11 reddingen gemaakt tijdens de wedstrijd, anders waren ze überhaupt niet in die reeks gekomenquote:Op zondag 6 augustus 2023 13:47 schreef Zwoerd het volgende:
Precies, ze was WOTM in de eerste 120 minuten.quote:Op zondag 6 augustus 2023 13:50 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ze heeft schijnbaar 11 reddingen gemaakt tijdens de wedstrijd, anders waren ze überhaupt niet in die reeks gekomen
Bij de mannen is sowieso ruim een kwart een panenka. Die pak je dan altijd.quote:Op zondag 6 augustus 2023 13:50 schreef Coelho het volgende:
[..]
Keepers moeten eens stoppen met het blind kiezen van een hoek. Gewoon gaan voor de bal. Als een penalty goed ingeschoten is, mis je 'm toch, maar elke zwakke bal pak je wel als je niet gokt.
Dat snap ik dus ook niet.quote:Op zondag 6 augustus 2023 13:51 schreef Legoblokje het volgende:
Ik snap alleen niet wat ze met O’Hara van plan waren. Die komt er in de 120e minuut in, ongetwijfeld een penaltywissel dus, en dan neemt ze pas de 7e?
Hopelijk wordt dat net zo leuk als het vorige WKquote:Op zondag 6 augustus 2023 13:53 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Wordt een leuke tegenstander van de Leeuwinnen in de halve.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |