Ik vind het ook geen groot portie, maar misschien lijkt het zo omdat het in een bakje zit.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 19:00 schreef Frummelie het volgende:
Het is nou niet zo heel veel voor een maaltijd... of lijkt dat zo..
Het is een beetje weinig idd.. Erik heeft toch zelf liever grotere porties.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 19:00 schreef Frummelie het volgende:
Het is nou niet zo heel veel voor een maaltijd... of lijkt dat zo..
D'r zit ook nog iets in de wok, dat scheelt..quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 19:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het ook geen groot portie, maar misschien lijkt het zo omdat het in een bakje zit.
Bah, dat vind ik echt niet lekkerquote:
Niets genoeg om alle bakjes nog een keer te vullenquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 19:03 schreef Frummelie het volgende:
[..]
D'r zit ook nog iets in de wok, dat scheelt..
Het is toch geen bami, het is pasta..quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 19:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bah, dat vind ik echt niet lekker
trouwens doe nooit kaas op bami wel op macaroni of spaghetti. Maar dan altijd geraspte kaas
Op bami niet nee, maar dit is toch pasta, een Italiaans gerecht, dus daar is het vaak wel lekker opquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 19:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
trouwens doe nooit kaas op bami wel op macaroni of spaghetti. Maar dan altijd geraspte kaas
Maar dit is geen bami.. Erik heeft tagliatelle gemaakt.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 19:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ennwie er als eerste een tweede portie opscheptquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 19:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niets genoeg om alle bakjes nog een keer te vullen
Ik ben benieuwd naar de reacties daar.
En voor dunne bami wordt weer vaak spaghetti gebruikt.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 19:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Op bami niet nee, maar dit is toch pasta, een Italiaans gerecht, dus daar is het vaak wel lekker op
O dacht bami te zienquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 19:06 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Het is toch geen bami, het is pasta..
Hij was net Erik voor.. dat gebeurt eigenlijk nooitquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 19:09 schreef Dotteke het volgende:
Verborgen talenten die Erik zegt Isaak. DIe nog een portie pakt
Voor Surinaamse bami wordt ook vaak spaghetti gebruikt.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 19:08 schreef spapaars het volgende:
[..]
En voor dunne bami wordt weer vaak spaghetti gebruikt.
Het is tagliatelle geen bamiquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 19:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik ook.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 19:11 schreef lojanda het volgende:
[..]
Voor Surinaamse bami wordt ook vaak spaghetti gebruikt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |