3 potten tabak met hulzen, aanstekers (denk ik).quote:
en weer wordt er iets opgelost zonder ellenlange discussiesquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 13:17 schreef Harry het volgende:
Sasha wijst het verzoek van Mirthe voor eenduidige kleding af.
Sasha: het is een principekwestie. Je hebt 1.800 euro gehad.
Mirthe: zoveel?? Waar heb ik dat aan uit gegeven?? Ik zie dat niet in mijn kast.
Bern en Sasha verhuizen naar de andere slaapkamer
Ja hoor dat is echt weer Mirthe.. het klopt weer niet en er is dan iets fout gegaan want ze heeft helemaal niet zo veel kleding in haar kastquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 13:17 schreef Harry het volgende:
Mirthe: zoveel?? Waar heb ik dat aan uit gegeven?? Ik zie dat niet in mijn kast.
Bern en Sasha verhuizen naar de andere slaapkamer
Zijn kinderenquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 13:18 schreef xdiashalizx het volgende:
Marcio wil nog even nadenken of hij 2 namen op het pak wil hebben, laat me raden wie....![]()
Mirthe gaf aan het ook wel leuk te vinden, maar dan met haar zus d'r naam erop..
Marciano en Isaac willen dat Jasper bij hun komt liggen maar dat gaat hij echt nooit doen.. of het moet een tactiek zijn van hun groep.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 13:18 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
en weer wordt er iets opgelost zonder ellenlange discussies
O, 3 stuks nog wel. Toe maar, die willen er thuis zeker ook nog van roken?quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 13:17 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
3 potten tabak met hulzen, aanstekers (denk ik).
ik hoorde zeggen dat de tabak 36 euro per stuk is
Ik begreep dat ze naar de overkant verhuizenquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 13:17 schreef Harry het volgende:
Bern en Sasha verhuizen naar de andere slaapkamer.
Het is net alsof Mirthe niet mag praten van jou.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 13:19 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ja hoor dat is echt weer Mirthe.. het klopt weer niet en er is dan iets fout gegaan want ze heeft helemaal niet zo veel kleding in haar kasthet is toch wel typisch dat bij haar altijd weerstand komt. Het ligt nooit aan haar en ze wordt altijd benadeeld.. Mirthe Mirthe toch
Dat zou ook nog kunnen......quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 13:22 schreef juul. het volgende:
[..]
Ik begreep dat ze naar de overkant verhuizen
Omg, je hebt nog gelijk ook, ik dacht echt dat hij Babette wilde doen...quote:
Mirthe heeft 2 zussen, naam van haar oudste zus wil ze niet op het pak, ze zal nooit slecht over haar praten maar......niet op haar pakquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 13:18 schreef xdiashalizx het volgende:
Marcio wil nog even nadenken of hij 2 namen op het pak wil hebben, laat me raden wie....![]()
Mirthe gaf aan het ook wel leuk te vinden, maar dan met haar zus d'r naam erop..
Ze had hier pas nog een heel gesprek over met Wendy meen ik. Ze kon niet geloven dat ze zoveel had gekocht maar toen ze eens gingen tellen bleek er ook het geld bij te zitten dat ze gaf aan deze en gene voor een feestje etc.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 13:19 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ja hoor dat is echt weer Mirthe.. het klopt weer niet en er is dan iets fout gegaan want ze heeft helemaal niet zo veel kleding in haar kasthet is toch wel typisch dat bij haar altijd weerstand komt. Het ligt nooit aan haar en ze wordt altijd benadeeld.. Mirthe Mirthe toch
Voor Rupert, Imadiddin en voor Wendyquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 13:22 schreef Chea49 het volgende:
[..]
O, 3 stuks nog wel. Toe maar, die willen er thuis zeker ook nog van roken?
Jawel hoor maar dit is Mirthe ten voeten uit.. je weet bij haar vaak al wat voor antwoord ze gaat gevenquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 13:22 schreef engine het volgende:
[..]
Het is net alsof Mirthe niet mag praten van jou.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 13:24 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Omg, je hebt nog gelijk ook, ik dacht echt dat hij Babette wilde doen...![]()
Mirthe wil UnMir, zusje en zij.
Ik vind het wel een beetje vreemd, een pak voor iedereen nog in de loods en dan namen van thuis erop, koop die maar lekker als je thuis bent van je eigen geld denk ik dan.
Babette en Kim kontquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 13:24 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Omg, je hebt nog gelijk ook, ik dacht echt dat hij Babette wilde doen...![]()
Mirthe wil UnMir, zusje en zij.
Ik vind het wel een beetje vreemd, een pak voor iedereen nog in de loods en dan namen van thuis erop, koop die maar lekker als je thuis bent van je eigen geld denk ik dan.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 13:25 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Voor Rupert, Imadiddin en voor Wendy
Klopt heb ik ook gehoord maar nu doet ze tegenover Sasha net of het niet klopt en dat niet zou weten waar het dan aan op zou zijn gegaanquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 13:24 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ze had hier pas nog een heel gesprek over met Wendy meen ik. Ze kon niet geloven dat ze zoveel had gekocht maar toen ze eens gingen tellen bleek er ook het geld bij te zitten dat ze gaf aan deze en gene voor een feestje etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |