Zowaar jaquote:
Je had natuurlijk direct de naam kunnen posten zonder de link/plaatjequote:Op zaterdag 5 augustus 2023 12:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Zowaar jaIk was net even aan de verkeerde kant van het kanaal begonnen
Had ook gescheeld jaquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 12:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Je had natuurlijk direct de naam kunnen posten zonder de link/plaatje
Ranonkelkade De omgeving kwam mij vaag bekend voor. Iemand uit de bijbaantijd woonde aan een straat daar vlakbij en ik had hem een keer daar gebracht.quote:
quote:
Men zou inderdaad Osdorp denken maar dat is het niet.quote:Op maandag 7 augustus 2023 14:23 schreef casita het volgende:
In Osdorp hebben veel van die blokken platte daken, dus ik dacht Buitenveldert.
Zo heeft elk deel van Amsterdam wel ietsquote:Op maandag 7 augustus 2023 19:00 schreef casita het volgende:
Het is weer in noord gestoord,,,,,,,, ja dat deel in noord is echt gestoord
Kop 'em maar in danquote:Op maandag 7 augustus 2023 19:00 schreef casita het volgende:
Het is weer in noord gestoord,,,,,,,, ja dat deel in noord is echt gestoord
"In het westen zijn er duinen"quote:Op maandag 7 augustus 2023 00:52 schreef stokj het volgende:
[..]
Ranonkelkade De omgeving kwam mij vaag bekend voor. Iemand uit de bijbaantijd woonde aan een straat daar vlakbij en ik had hem een keer daar gebracht.
Nieuwe:
[ afbeelding ]
Het komt me bekend voor, maar ik sjouw zoveel door Amsterdam heen zonder op straatnamen te letten dat ik even geen idee heb waar ik het moet zoeken.quote:Op maandag 14 augustus 2023 13:47 schreef UIO_AMS het volgende:
Welkom bij 'Waar staat deze pingpongtafel?'
[ afbeelding ]
Hierquote:Op maandag 14 augustus 2023 13:47 schreef UIO_AMS het volgende:
Welkom bij 'Waar staat deze pingpongtafel?'
[ afbeelding ]
je kan hetquote:Op maandag 14 augustus 2023 15:38 schreef chufi het volgende:
Normaliter noemen we ook om welke straat het gaat, want zo heet het spel..
De achterliggende gebouwen spreken voor zich (als je bekend bent met de buurt)quote:Op woensdag 23 augustus 2023 13:53 schreef casita het volgende:
Weer een nieuw spelletje zoek de vrachtwagen ?
Laat ik nou heel bekend zijn met de buurt. Andere buurt dan maar:quote:Op woensdag 23 augustus 2023 13:58 schreef Rob het volgende:
De achterliggende gebouwen spreken voor zich (als je bekend bent met de buurt)
Vele malen langs gereden en gelopen maar nooit opgevallen. Al liep ik wel in die buurt te zoeken maar niet op de juiste plek.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 12:22 schreef Rob het volgende:
De tafel staat dus in de Bellamydwarsstraat hoek Wenslauerstraat
Nieuwe makkelijke opgave:
[ afbeelding ]
Menig film is daar ook opgenomen.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 13:58 schreef Rob het volgende:
[..]
De achterliggende gebouwen spreken voor zich (als je bekend bent met de buurt)
daarom voor die streetview gekozenquote:Op woensdag 23 augustus 2023 18:36 schreef casita het volgende:
Zeg ook niet dat je de straat niet kon zoeken maar de vrachtwagen was wel erg groot in beeld. Grote rode wagen die ze groen noemen.![]()
was haast niet te missen door het bord doodlopend van ma/za. moest wel een markt zijn aan einde van de straat.quote:Op woensdag 23 augustus 2023 17:59 schreef stokj het volgende:
[..]
Vele malen langs gereden en gelopen maar nooit opgevallen. Al liep ik wel in die buurt te zoeken maar niet op de juiste plek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |