quote:
Die prijs zal mij verder boeien maar dit is wel het meest trieste van vandaag. Behoorlijk armoedig voor de dag gekomen en dat jn eigen huis. Dik verdiend verloren en nog heel veel werk te verrichten.quote:
Kijk PSVVCL is weer blij, totdat ze weer in de voorronde CL worden uitgeschakeld en weer geen kampioen wordenquote:
JAAAAAA PISTOLERO IS TERUGquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 21:58 schreef Pistolero het volgende:
Echt alles aan deze wedstrijd was classic Slot. Mijn handen jeuken.
In ieder geval fijn om weer met beide benen op de grond te staan. Je bent uiteindelijk gewoon nog steeds de underdog ten opzichte van Ajax en PSV en een plekje bij de eerste 2 wordt nog een hels karwei.
Vind het zorgwekkend dat ze daar niet mee bezig zijnquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 21:55 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Dat laatste lijkt wel het geval, daar lijkt wel actie nodig deze transferwindow.
Ach vergeet niet dat wel na 60 minuten geen spits meer hadden of buitenspelers. Straks met de Japanner en Kroaat hebben we weer wat te kiezen. Nu moest Minteh in de spits.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 21:57 schreef Haringkop het volgende:
[..]
[..]
Die prijs zal mij verder boeien maar dit is wel het meest trieste van vandaag. Behoorlijk armoedig voor de dag gekomen en dat jn eigen huis. Dik verdiend verloren en nog heel veel werk te verrichten.
Geniet er van, zal voor jullie de enige prijs worden.quote:
Je was positief en verstandig. Nu is Arne weer een klootzak en gaan we met moeite derde wordenquote:
Dit ja. Het is balen, er is werk aan de winkel, maar we hoeven ons nog niet heel druk te maken m.i.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 22:00 schreef alopio het volgende:
[..]
Ach vergeet niet dat wel na 60 minuten geen spits meer hadden of buitenspelers. Straks met de Japanner en Kroaat hebben we weer wat te kiezen. Nu moest Minteh in de spits.
Dat denk ik dus wel. Bijzonder ja.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 21:59 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Vind het zorgwekkend dat ze daar niet mee bezig zijn
Of dachten ze we hebben middenvelders zat, we lossen het intern wel op
Tegen Benfica was het ook niet al te best , toen creëerden we twee kansen en ze zaten er beidde inquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 21:57 schreef Haringkop het volgende:
[..]
[..]
Die prijs zal mij verder boeien maar dit is wel het meest trieste van vandaag. Behoorlijk armoedig voor de dag gekomen en dat jn eigen huis. Dik verdiend verloren en nog heel veel werk te verrichten.
Als Stengs helemaal fit is en Wieffer weer normaal gaat doen is er niks aan de handquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 22:01 schreef Boussaadia het volgende:
Middenveld is wel niveautje Vitesse. Gaan daar nog nieuwe spelers voor gekocht worden of blijft het deze armoede?
Wait what?quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 21:58 schreef Pistolero het volgende:
Echt alles aan deze wedstrijd was classic Slot. Mijn handen jeuken.
In ieder geval fijn om weer met beide benen op de grond te staan. Je bent uiteindelijk gewoon nog steeds de underdog ten opzichte van Ajax en PSV en een plekje bij de eerste 2 wordt nog een hels karwei.
Mwah het is jammer dat je niet wint maar laat goed zien waar er nog verbeter punten liggen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 21:59 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
Het verlies doet wat met je he?
Mwah, ik zie het gewoon niet echt goedkomen met Wieffer-Zerroukiquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 22:02 schreef alopio het volgende:
[..]
Als Stengs helemaal fit is en Wieffer weer normaal gaat doen is er niks aan de hand
Dat is Arne, dat was afgelopen seizoen niet anders. Arne plant alles zo in dat wij pieken als het ertoe doet. Oh Arnequote:Op vrijdag 4 augustus 2023 22:01 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Tegen Benfica was het ook niet al te best , toen creëerden we twee kansen en ze zaten er beidde in
Doe goals toen verbloemden een hoop
Brengt veel meer voetbal!quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 22:03 schreef De_Kraam het volgende:
Met Stengs win je de oorlog ook niet (dit zijn teksten).
Ik zie liever Lang voetballen dan dit geneuzel het hele seizoen aan te moeten horen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 22:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Je had een Szymanski wel goed kunnen gebruiken.
Stengs was samen met Zerrouki (en Hancko maar die is altijd de beste man op het veld) de beste vandaag Hans.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 22:03 schreef De_Kraam het volgende:
Met Stengs win je de oorlog ook niet (dit zijn teksten).
Ze moeten hun plekje nog vinden. Zerrouki speelde prima, was het geweldig, nee, maar dat kost wat tijd.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 22:03 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Mwah, ik zie het gewoon niet echt goedkomen met Wieffer-Zerrouki
kan de beste overkomenquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 22:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Zo. Daar liet ik mij even gaan.
Kan gebeuren, maar graag op letten volgende keer.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 22:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Zo. Daar liet ik mij even gaan.
Ik vind ze beiden ook wel goede spelers, alleen ik zie ze niet samen op het middenveld spelen. We zullen zien.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 22:05 schreef alopio het volgende:
[..]
Ze moeten hun plekje nog vinden. Zerrouki speelde prima, was het geweldig, nee, maar dat kost wat tijd.
Maar hij gaat echt wel een aanwinst zijn. Bij Wieffer loopt het nu gewoon niet, maar we weten wat die kan, gaat goedkomen
Vergeet Bijlow niet, drie hele goede reddingenquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 22:04 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Stengs was samen met Zerrouki (en Hancko maar die is altijd de beste man op het veld) de beste vandaag Hans.
Volgens mij heb ik Slot horen zeggen dat die Timber op ''10'' zal uitproberen een paar dagen terugquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 22:01 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Dat denk ik dus wel. Bijzonder ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |