SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 43% gewijzigd door Kukelecucktsju10 op 04-08-2023 19:10:33 ]Yea, she's on crack.
Waar ga je heen? Of het merk Trek en geen trekking.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 19:16 schreef vrijgevochten het volgende:
nieuwe fiets ontvangen vandaag boys, gelukkig zat er in de cannondale verpakking mijn trek fiets
Ja dat laatste inderdaad.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 19:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Waar ga je heen? Of het merk Trek en geen trekking.
Ah leuk, hopelijk heb je morgen droog weer.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 19:30 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Ja dat laatste inderdaad.
Morgen ons eerste tochtje fietsen. Klein stukje maar hoor.
Heb jij een mooie fiets?
Als je op Marktplaats kijkt zijn instapmodellen helemaal niet zo duur, toevallig heb ik er ook net eentje gekocht (ook een Trek).quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 19:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah leuk, hopelijk heb je morgen droog weer.
Ik heb een Cube MTB en een hele sportieve, lichte Batavus damesfiets. Ik zou wel eens een wielrenfiets willen proberen.
De houding / het stuur lijkt me niet echt wat voor mij. Meteen kopen zou een beetje zonde zijn. Wie weet dat ik eens iemand vraag voor een proefritje.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 19:39 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als je op Marktplaats kijkt zijn instapmodellen helemaal niet zo duur, toevallig heb ik er ook net eentje gekocht (ook een Trek).
Dankjewel.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 19:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah leuk, hopelijk heb je morgen droog weer.
Ik heb een Cube MTB en een hele sportieve, lichte Batavus damesfiets. Ik zou wel eens een wielrenfiets willen proberen.
ik zet 'mijn fiets' eerst even in de olie danquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 19:44 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
DM eens een foto van je fiets, @:vrijgevochten
Dan laat maar.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 19:50 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
ik zet 'mijn fiets' eerst even in de olie dan
Ben je homohater?quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 19:51 schreef Wereldgozer het volgende:
Twee pride mailtjes van Uber in mijn inbox.
Ik heb hier een pittige mening over @:kingroland
Geen last van bij Careemquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 19:51 schreef Wereldgozer het volgende:
Elke week wel.quote:
Ik twijfel ook wat ik van dunne bandjes ga vinden en m’n damesfiets is al heel licht, heeft best dunne banden en is snel, dus ik fiets eigenlijk wel goed zo.quote:Maar ben sowieso niet van die dunne bandjes, dus zou dan zelf een sportieve fiets kopen met wat dikkere bandjes.
Keuzes.
Safe 'ride'quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 19:51 schreef Wereldgozer het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |