Verkering, lijkt mij.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 15:36 schreef engine het volgende:
Die ene vraag...
Denk het wel ja..
Weet iemand welke vraag?
Ja zou kunnen. Het is wat vreemd.quote:
ja nog even snel stoken, gatverquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 15:39 schreef Yver73 het volgende:
Babette heeft maar 1 goal: 4 (Wendy) moet weg! Vannacht wil ze met je naar bed en vervolgens wil ze je op de stip zetten. Zegt ze tegen Marciano…
Compleet gestoord die vrouw.
Zo wil ze met je naar bed en zo stemt ze je er uit.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 15:38 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Onthoudt goed, zegt Babet tegen Tiano, nummer 4 MOET weg![]()
![]()
die is waus iddquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 15:39 schreef Yver73 het volgende:
Babette heeft maar 1 goal: 4 (Wendy) moet weg! Vannacht wil ze met je naar bed en vervolgens wil ze je op de stip zetten. Zegt ze tegen Marciano…
echt hequote:Op vrijdag 4 augustus 2023 15:40 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Als Wendy verstandig is, blijft ze even buiten bereik van Marciano, ik vertrouw hem voor geen cent ...
Ik vind Wendy trouwens ook behoorlijk naïefquote:
ja ze zei ook nog even erbij... voor je andere digen hoort of zietquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 15:40 schreef juul. het volgende:
Nou ineens vindt Bep Isaac een super mooi persoon, nou we hebben wel anders gehoord
Och och wat laat zij zich kennenquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 15:39 schreef Yver73 het volgende:
is er al een filmpje?quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 15:41 schreef Chea49 het volgende:
Al mijn klussen gedaan en lees nu alles terug. heerlijk hoe jullie het allemaal beschreven hebben en wat een ontlading. Was helemaal ontroerd. Kan Bep nu haar eigen praktijk op gaan zetten thuis.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |