Zie ook nieuwsbrief van 7 juli.quote:Op zondag 6 augustus 2023 11:49 schreef obligataire het volgende:
Misschien kijk ik niet goed, maar ik zie niet hoe je in de wallet van GvE de historische mutaties terughaalt. Zo gauw je iets betaalt, is het weg, lijkt het. Ook als je bijvoorbeeld een paar ontvangen termijntjes meeneemt in de betaling van een nieuw project. Foetsie?
Bij GVE vervoegd 26362 van onze Haagse mannen Danny van der H & Eric K (nr IV) en deelafloss 20% van 20945 van Bart & Jurgen met hun belegg-pand in Cuijkquote:Op zondag 6 augustus 2023 10:48 schreef obligataire het volgende:
Bloemen vandaag voor de helden uit het verre noorden en het diepe zuiden; Taco Mundo Leeuwarden en Le Salonard uit Maastricht![]()
Geen enkele termijn gemist volgens mij.
Ik wacht hier met smart op. Snap niet dat ze dit niet zelf hadden kunnen bedenken 😭quote:Op zondag 6 augustus 2023 13:15 schreef Tjalala het volgende:
[..]
Zie ook nieuwsbrief van 7 juli.
Implementatie toekomstige verbeteringen
We geven u ook graag een indruk van de belangrijkste feedback van investeerders. Zo is aangegeven dat het oude tabblad ‘Toelichting Geldvoorelkaar.nl’ wordt gemist. Deze feedback nemen wij dan ook ter harte en werken aan het opnieuw implementeren van dit tabblad met overzichtelijke kerngegevens van het project. Bovendien hebben we het verzoek ontvangen een overzicht toe te voegen van betaalhistorie in de Wallet. Momenteel wordt hier hard aan gewerkt. We verwachten beide verbeteringen deze zomer te kunnen implementeren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door peterc op 06-08-2023 22:18:09 ]
Heel simpel, een historisch overzicht van alle mutaties is gewoon minimale functionaliteit die je van een wallet (of rekening courant) mag verwachten. Als dat er niet is heb je dus geen inzicht in mutaties, wat mij betreft dus onvoorstelbaar dat ze financiele instelling deze eis/wens zelf niet hadden kunnen bedenken.quote:Op zondag 6 augustus 2023 14:51 schreef Essebes het volgende:
[..]
Ik wacht hier met smart op. Snap niet dat ze dit niet zelf hadden kunnen bedenken 😭
quote:Op zondag 6 augustus 2023 19:48 schreef peterc het volgende:
HCN 172 Atlantis Nederweert. Bron Eindhovens dagblad 6 aug 23 Ik zal over de overvallers verder maar niets over zeggen, maar wens dit hard werkend gezin het allerbeste.
Brutale overval Chinees horecagezin in Best waarbij kinderen alleen thuis waren, ‘Ik hoorde meteen dat het foute boel was’Zijn daar dan 2 projecten voor geweest? Ik zat in nr 254, intussen al geheel afgelost sinds afgelopen december.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hopelijk worden deze laffe lieden snel opgespoord. Pfff, woning overvallen met alleen de 2 kinderen thuis, gelukkig zijn ze niet gewond geraakt (of erger).
Inderdaad. Ik doe er nu ff niets, want ik kan het nu niet volgen.quote:Op zondag 6 augustus 2023 20:03 schreef tnhb het volgende:
[..]
Heel simpel, een historisch overzicht van alle mutaties is gewoon minimale functionaliteit die je van een wallet (of rekening courant) mag verwachten. Als dat er niet is heb je dus geen inzicht in mutaties, wat mij betreft dus onvoorstelbaar dat ze financiele instelling deze eis/wens zelf niet hadden kunnen bedenken.
Sorry you are right, wrong project number , 254 is het goede HCN projectnr en inderdaad al afgelost, 172 is Formidable Eerbeek. Niet meer uitquote:Op zondag 6 augustus 2023 20:35 schreef Soulfreak het volgende:
[..]
Zijn daar dan 2 projecten voor geweest? Ik zat in nr 254, intussen al geheel afgelost sinds afgelopen december.
Hopelijk worden deze laffe lieden snel opgespoord. Pfff, woning overvallen met alleen de 2 kinderen thuis, gelukkig zijn ze niet gewond geraakt (of erger).
Ah, ik zat al te zoeken op de HCN site tussen de projecten. Had ik beter in mijn eigen overzichtje kunnen kijken, die Formidable zit daar ook bij, inderdaad 172 (en die mag nog 10 maandjes).quote:Op zondag 6 augustus 2023 22:20 schreef peterc het volgende:
[..]
Sorry you are right, wrong project number , 254 is het goede HCN projectnr en inderdaad al afgelost, 172 is Formidable Eerbeek. Niet meer uitmijn hoofd doen
Link:quote:Beste investeerder,
U heeft eerder in een vastgoed gerelateerde aanvraag geīnvesteerd, vandaar ontvangt u dit bericht.
We willen u graag wijzen op een nieuwe investeringskans die naar verwachting morgen (8-8) live gaat op ons platform.
Het betreft een nieuwe financiering van Great Peninsula Services B.V. ter grootte van ¤ 900.000,-. De investeringskans heeft de volgende kenmerken:
✓ 9,0% rente over de hele looptijd;
✓ De looptijd is 12 maanden volledig aflossingsvrij met derhalve een slottermijn ter hoogte van het leenbedrag;
✓ De geldnemer is Great Peninsula Services B.V., Mantra B.V., Moksha Builders B.V. en V.R. Vishnumolakala handelend onder de naam Kala Consulting en mevrouw S.K. Yatam. De hoofdelijke aansprakelijkheid van de heer V.R. Vishnumolakala en mevrouw S.K. Yatam vertegenwoordigt op dit moment een materiële waarde op basis van de overwaarde in de onroerend goed portefeuille
✓ Er wordt een eerste hypothecaire inschrijving van ¤ 900.000,- op de woning aan de Graan voor Visch 18413, 2132 GP te Hoofddorp, kadastraal bekend als sectie L nummer 6393 te Haarlemmermeer, verkregen ten behoeve van de investeerders. Het onroerend goed kent een huidige marktwaarde van ¤ 430.000,- en een marktwaarde van ¤ 520.000,- na verbouwing op basis van een taxatierapport met waarde peildatum 20-07-2023;
✓ Er wordt een eerste hypothecaire inschrijving van ¤ 900.000,- op de woning aan de Dirk Schäferhof 29, 1421 KG te Uithoorn, kadastraal bekend als sectie B nummer 8815 te Uithoorn, verkregen ten behoeve van de investeerders. Het onroerend goed kent een huidige marktwaarde van ¤ 395.000,- op basis van een taxatierapport met waarde peildatum 27-12-2022;
✓ De (huidige en toekomstige) huurpenningen van het onroerend goed aan de Graan voor Visch 18413, 2132 GP te Hoofddorp, kadastraal bekend als sectie L nummer 6393 te Haarlemmermeer en Dirk Schäferhof 29, 1421 KG te Uithoorn, kadastraal bekend als sectie B nummer 8815 te Uithoorn, worden verpand aan de investeerders van Collin Crowdfund;
✓ De Dun & Bradstreet kwalificatie is Laag risico;
✓ De overall Collin Credit Score is Goed.
Via de volgende link kunt u de gehele pitch bekijken en vanaf nu al investeren: Great Peninsula Services B.V.
Investeren kan via de website, helaas is investeren via de app niet mogelijk voor deze eerste investeringskans.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zit bovenstaande project net nog even te bekijken. Helaas kan ik het precieze (bedrijfsmatige) pand niet vinden want het heeft volgens mij een zijingang en dus niet aan de doorgaand weg gelegen. Gevoelsmatig is het de 150k wel waard en lijkt het mij wel een aardig project.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 14:46 schreef KrekelJapie het volgende:
Bedrijfsmatig vastgoed
https://www.collincrowdfund.nl/el-ouardi-vastgoed-b-v/
1e hypotheek
De status van de projecten wordt afgelopen weken vrij actief bijgehouden op de website (projectpagina tabblad updates). Dat is in ieder geval enorm verbeterd ten opzichte hoe dit vorig jaar en begin dit jaar was. Alleen wel weer jammer dat je daar geen emails over ontvangt, je moet dus zelf deze updates opzoeken.quote:Op maandag 7 augustus 2023 10:50 schreef Slingervinger het volgende:
Verneemt iemand nog wel eens iets van/over MAX? bijvoorbeeld over de nieuwe website of de ECSPR (zou rond 2 augustus uitsluitsel over komen). Op mijn mails wordt niet meer gereageerd
Die lust ik wel, goede recensies. 2x 2de hypotheek met dekking.quote:Op maandag 7 augustus 2023 13:18 schreef Horsemen het volgende:
Nieuw Collin project met 2x een 2e hypotheek:
SMX Racing
¤ 100.000 | 8,0% rente | 36 maanden
https://www.collincrowdfund.nl/smx-racing/
Achter de bank aansluiten. Dank u.quote:Op maandag 7 augustus 2023 13:18 schreef Horsemen het volgende:
SMX Racing
quote:Op maandag 7 augustus 2023 13:32 schreef impact9 het volgende:
[..]
Die lust ik wel, goede recensies. 2x 2de hypotheek met dekking.
Positief EV en winstgevende bedrijfsvoering
Op zich geen slecht project maar ik heb ook liever het project met de 1e hypotheek op het bedrijfsmatige onroerend goed voor maar een half procentje minder.quote:Op maandag 7 augustus 2023 14:16 schreef zeeland6 het volgende:
[..]
Achter de bank aansluiten. Dank u.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou ja, toch nog een tientje verdiend![]()
Voor de mensen is het een stuk triester uiteraard.....
[ Bericht 2% gewijzigd door obligataire op 07-08-2023 18:38:53 ]Pecunia non olet
yep : https://kadastralekaart.com/kaart/perceel/HLM03/C/4118 Zijn BV is ingeschreven op het adres 49D vd pitch plus denk zijn huurder , geen wereldrente, courant pand lijkt me en altijd wel te verkopen, beperkte inleg doe/ durf ik altijd wel bij dit soort projecten, als een soort tussendoor snackje zie ik dit.quote:Op maandag 7 augustus 2023 10:43 schreef Horsemen het volgende:
[..]
Ik zit bovenstaande project net nog even te bekijken. Helaas kan ik het precieze (bedrijfsmatige) pand niet vinden want het heeft volgens mij een zijingang en dus niet aan de doorgaand weg gelegen. Gevoelsmatig is het de 150k wel waard en lijkt het mij wel een aardig project.
Wel jammer dat er weer nauwelijks afgelost gaat worden en dat de netto rente weer erg krapjes is. Wel verwacht ik dat je hier je geld wel terug gaat krijgen. Andere die hier nog op willen schieten?
Geen linkje kunnen vinden, maar deze gaat morgen livequote:Op maandag 7 augustus 2023 13:18 schreef Horsemen het volgende:
SMX Racing
quote:Op maandag 7 augustus 2023 15:45 schreef KrekelJapie het volgende:
Fat Phills Eindhoven
¤ 340.000 | 10,0% rente | 60 maanden
https://www.collincrowdfund.nl/fat-phills-eindhoven/
Niet materiële 2e hypotheek nieuwbouwwoning + incentive
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |