Succes Wout.quote:Maar wat als... Wat als Philipsen in de laatste ronde samen met Wout van Aert nog rondrijdt in het groepje dat voor de zege zal sprinten?
"We hebben zaterdag nog een tactische meeting en dat zal zeker besproken worden. Maar we zijn volwassen genoeg om te bepalen hoe we ons voelen na 270 kilometer."
"Ik ben daar realistisch genoeg in om in te schatten of ik dan nog kan winnen of niet. Als ik dan niet meer de benen heb, dan zou het dom zijn om toch de sprint nog te doen."
Ze kijken hier allemaal alsof ze net van een begrafenis komen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 10:00 schreef Dale__Cooper het volgende:
[ afbeelding ]
De bv Jasper zal toch hopen op een scenario waar ie in de finale belandt.
Geen wonder, ze zien allemaal de visioenen van Mathieu in de regenboog en stuur kloppende Wout en R.EV.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 10:03 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ze kijken hier allemaal alsof ze net van een begrafenis komen.
Dit verwacht je niet. Bakelants vindt dat WOUT niet de sprint aan moet trekken voor de snelste man van het peleton. Je zou bijna denken dan Jan hier niet objectief instaat. Zou het kunnen dan Jan Wout goed persoonlijk kent?quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 10:21 schreef Dale__Cooper het volgende:
[ afbeelding ]
En dan 2 en 3 eindigen, dat zou een erg vermakelijk scenario zijn.
Staat er wat Afrikaans talent aan de start bij de junioren meisjes?quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 22:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Daarom heb ik alvast de uitslag verklapt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Put these foolish ambitions to rest.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 10:29 schreef Koffieplanter het volgende:
We hebben startnummers.Ik mis EritreaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 10:29 schreef Koffieplanter het volgende:
We hebben startnummers.Vrouwen? Mannen? Junioren? Gehandicapten? Tandems?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
Allangquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 09:42 schreef Immerdebestebob het volgende:
[ twitter ]Was deze al behandeld?
En plek 6 voor BV Jasperquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 10:21 schreef Dale__Cooper het volgende:
[ afbeelding ]
En dan 2 en 3 eindigen, dat zou een erg vermakelijk scenario zijn.
Zou Molengraaf nog kunnen verrassen?quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 22:21 schreef TheArt het volgende:
[..]
Wil net zeggen. Dit is de minst spannende wegrit.
Eritrea ontbreekt, dus nee.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 10:27 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Staat er wat Afrikaans talent aan de start bij de junioren meisjes?
Met z’n MSR-vorm wel, maar heeft ie die…quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 10:44 schreef franklop het volgende:
Heb genoeg gezien, Mathieu rijdt op het rondje niemand uit het wiel
Niet eenvoudig met peloton op een lint en zoveel bochtenquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 11:12 schreef Columbiafan het volgende:
Koers kan wel beter in beeld gebracht worden.
Vanaf een uur of 14 vandaag volgens voorspellingquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 11:19 schreef Columbiafan het volgende:
Als het gaat regenen wordt dit een drama van ongekende proporties.
Alweer onderweg.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 11:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kan iemand haar even nakijken en verzorgen
Ik zag het. Ik vermoed zomaar dat het wel heel lastig is om hier hulp/verzorging te krijgen met zulk smal parcours en overal renners. Je bent aangewezen op verzorgers langs de weg.quote:
De Belgen hebben Niels Albert al gebeld voor wat speciale tubes uit zijn schuurquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 11:19 schreef Columbiafan het volgende:
Als het gaat regenen wordt dit een drama van ongekende proporties.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |