Op de Player?quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 22:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
Morgen 11.00 present voor vrouwen junioren wegkoers.
Nou inderdaad, groen en rood is toch vrij duidelijk zou je zeggen, zeker na tig races.quote:
Normaal gesproken heb je geen 4e man inderdaad, tenzij iemand dubbelt qua fietsonderdelen. Was ooit sprake van Kimmann die blijkbaar indruk maakte, maar die gaat dat sowieso niet overwegen voor de OSquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 22:05 schreef Felagund het volgende:
[..]
Al is het misschien niet zo dat Australië met vier man start in Parijs (daar moest Nederland ook trucs voor uithalen in Tokyo).
Sinds Renaat Wuyts heeft opgevolgd, vind ik hem echt uitermate zwak geworden, ook in het baanwielrennen wat hij al ja-ren doet.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 22:08 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nou inderdaad, groen en rood is toch vrij duidelijk zou je zeggen, zeker na tig races.
Kimman zou alleen een optie kunnen worden als starter, je vierde man is bij voorkeur de man die 3 rondjes rijdtquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 22:08 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Normaal gesproken heb je geen 4e man inderdaad, tenzij iemand dubbelt qua fietsonderdelen. Was ooit sprake van Kimmann die blijkbaar indruk maakte, maar die gaat dat sowieso niet overwegen voor de OS
Wij feliciteren Cat Ferguson met haar aanstaande wereldtitel.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 22:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
Morgen 11.00 present voor vrouwen junioren wegkoers.
Wil net zeggen. Dit is de minst spannende wegrit.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 22:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wij feliciteren Cat Ferguson met haar aanstaande wereldtitel.
Ah, dat klinkt logisch ja, dan was het ter vervanging van vd Bergquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 22:15 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Kimman zou alleen een optie kunnen worden als starter, je vierde man is bij voorkeur de man die 3 rondjes rijdt
Ik heb echt geen flauw idee eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 22:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wij feliciteren Cat Ferguson met haar aanstaande wereldtitel.
Daarom heb ik alvast de uitslag verklapt.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 22:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik heb echt geen flauw idee eerlijk gezegd.
quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 19:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ twitter ]
Gefeliciteerd allen.
Die regenboogtrui he, dat wordt toch niet de standaard?quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 01:25 schreef wimderon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ook jij van harte!
Jawel.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 08:20 schreef franklop het volgende:
[..]
Die regenboogtrui he, dat wordt toch niet de standaard?
Sharp en Bego dan? Lijkt me in ieder geval (vooraf) een stuk spannender dan vorig jaar.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 22:21 schreef TheArt het volgende:
[..]
Wil net zeggen. Dit is de minst spannende wegrit.
Is daar al protest tegen geweest? Of moeten we dit maar weer slikken?quote:
Ik zie niet echt een reden om me druk te maken over de standaard van een gran fondo trui.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 08:25 schreef franklop het volgende:
[..]
Is daar al protest tegen geweest? Of moeten we dit maar weer slikken?
Of ben ik de enige die het helemaal niks vind?
Zeg dat danquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 08:25 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik zie niet echt een reden om me druk te maken over de standaard van een gran fondo trui.
Is dit een sneer?quote:Dit parcours wordt als een speeltuin voor crossers beschreven. Klopt dat? "Het is geen nadeel als je goed een bocht kunt nemen. Ik zeg het anders: als je niet kunt sturen, is het moeilijk om dit WK te winnen."
Oei, heibel in het Belgische kamp.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 08:38 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Is dit een sneer?
https://sporza.be/nl/2023(...)ersen~1691154649902/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |