Ja sorry, ik durf nooit te openen, ben bang voor fouten en tijd tekort.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 10:57 schreef Frummelie het volgende:
Het duurde even maar daar zijn we weer...
Dat verbaasd mij niets, die kan aardig wat op.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 10:57 schreef Frummelie het volgende:
Oeps Wendy heeft een flinke kater ben ik bang..
Niet nodig hoor, zo moeilijk is het niet en alles is te herstellenquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 10:58 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ja sorry, ik durf nooit te openen, ben bang voor fouten en tijd tekort.
Doe niet zo gek, dan helpen de modjes je wel weer verder hoor... gewoon doen de volgende keer... ik heb dat ook gehad maar lekker overheen stappen...quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 10:58 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ja sorry, ik durf nooit te openen, ben bang voor fouten en tijd tekort.
Ja precies..dan schrijf je: help ik moet openen of gare shit.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 11:00 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Doe niet zo gek, dan helpen de modjes je wel weer verder hoor... gewoon doen de volgende keer... ik heb dat ook gehad maar lekker overheen stappen...
In het verleden wel wat pogingen gewaagd maar laat het liever over aan mensen die het foutloos en snel kunnen om ergernissen te voorkomen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 11:00 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Doe niet zo gek, dan helpen de modjes je wel weer verder hoor... gewoon doen de volgende keer... ik heb dat ook gehad maar lekker overheen stappen...
Jaja die spuugt er niet in hoor.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 10:58 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dat verbaasd mij niets, die kan aardig wat op.
Zou dan voor het eerst zijn volgens mij dat mensen niet op tijd aangetreden zijn.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 11:02 schreef Rhosyn het volgende:
Die 90 seconden zijn allang voor bij.
Dat is 3x een gele kaart
quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 11:04 schreef Rhosyn het volgende:
Oeps ik ben in de war. ik dacht dat ze meteen naar de stippen moesten in 90 seconden. Maar ze moesten binnen 90 seconden naar hun slaapkamer en daar waren Wendy, Immi en Rupert al.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |