Gaat het?quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 00:19 schreef Tjacka het volgende:
Nee ik ga niet meer. Ik ga gewoon niet meer. Ik heb het helemaal gehad met dat Ajax. Er loopt geen Nederlander meer tussen. Je weet mijn god niet meer wie wie is en ze zijn alleen maar aan het kankeren over geld. Het kan nooit genoeg zijn. Er is toch niks mooiers? Je bent de hele dag lekker in de buitenlucht en lekker bezig met je lijf. Ik zou er voor tekenen maar nee hoor.
Het moet meer en meer en meer.
Het was een vergelijking met het soort transfer niet zo zeer de transfer zelf. Gevestigde naam vs jong talent dit dat sus zo.quote:
Je kan toch gewoon fan zijn van Taylor?quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 00:19 schreef Tjacka het volgende:
Nee ik ga niet meer. Ik ga gewoon niet meer. Ik heb het helemaal gehad met dat Ajax. Er loopt geen Nederlander meer tussen. Je weet mijn god niet meer wie wie is en ze zijn alleen maar aan het kankeren over geld. Het kan nooit genoeg zijn. Er is toch niks mooiers? Je bent de hele dag lekker in de buitenlucht en lekker bezig met je lijf. Ik zou er voor tekenen maar nee hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan vragen ze nog 90 uuro voor zo'n shirtje.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 00:19 schreef Tjacka het volgende:
verdedigers die Union weghaalde bij Heidenheim, Greuther Fürth en Sandhausen waren genoeg om Ajax uit te schakelen vorig jaar en de CL te halenquote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:35 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Een verdediger van de nummer 5 uit de 2e Bundesliga willen kopen![]()
![]()
Geniet vooral van je bewezen aankoop Stengs dit jaar en geniet ervan.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 07:45 schreef klaasweetalles het volgende:
14 tot 19 miljoen betalen aan een speler die nog niets op het hoogste niveau heeft laten zien.
Goede aankoop
quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 07:54 schreef Mestreech1990 het volgende:
Niet reageren mensen, er is gewoon wat jaloezie
(lol)quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 07:59 schreef Mestreech1990 het volgende:
[..]
Geniet vooral van je bewezen aankoop Stengs dit jaar en geniet ervan.
5 minutenquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 08:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
De intentie begon zo goed. En uiteindelijk val je er toch voor.
Leuk he klaas een beetje reuring bij Ajax weer.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 07:45 schreef klaasweetalles het volgende:
14 tot 19 miljoen betalen aan een speler die nog niets op het hoogste niveau heeft laten zien.
Goede aankoop
Heeft Sjaak toch mooi gedaan met een beetje crowdfunding, weer een transfertje.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 08:33 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Leuk he klaas een beetje reuring bij Ajax weer.
We missen dan nog steeds een RB wat mij betreft. En een concurrent voor Brobbey.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 07:54 schreef Mestreech1990 het volgende:
Niet reageren mensen, er is gewoon wat jaloezie omdat er aan de andere zijde Stengs en Lamprou worden gehaald met CL in het vooruitzicht. Lekker focus op ons zelf houden.
Iedereen binnen Ajax heeft de voorbereiding gezien en intern wisten ze ook echt wel dat er iets bij moet. Nu is het nog hopen op Sutalo en Spertysan. Indien zij nog erbij komen, heb je enorm veel talent erbij en een flinke kwaliteitsinjectie in je ploeg.
Ben benieuwd wat er dan met Kudus en Alvarez gaat gebeuren. Nog echt concreet is het niet. Het zou fantastisch zijn als je Daramy nog met winst kan verkopen. Die kan er echt geen pepernoot van.
Zolang Sanchez er is, zal er geen nieuwe RB komen denk ik.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 08:52 schreef Scorpie het volgende:
[..]
We missen dan nog steeds een RB wat mij betreft. En een concurrent voor Brobbey.
En een LB want Steijn is niet tevreden over Wijndal en Salah-Eddine. En een LCV en een RV en een 10.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 08:52 schreef Scorpie het volgende:
[..]
We missen dan nog steeds een RB wat mij betreft. En een concurrent voor Brobbey.
Hij zal vast kunnen koppen maar benieuwd wat Sven er zelf van vindt.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 09:23 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dit lijkt echt op zo’n Football Manager transfer.
“Maar we zijn er bijna”.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 09:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En een LB want Steijn is niet tevreden over Wijndal en Salah-Eddine. En een LCV en een RV en een 10.
Ach
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |