Ik heb er ook wel een goed gevoel over.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 23:12 schreef peaceman het volgende:
Ik denk dat het best goed gaat komen eigenlijk.
Misschien komend seizoen nog geen kampioen, maar daarna gewoon wel weer.
Ben wel benieuwd of er nog Nederlandse spelers bijkomen inderdaad, als je Klaassen en Berghuis ook nog kwijt zou raken. Ik las ergens dat Maatsen op de radar stond, maar da's ook een van de weinige geruchten over Nederlandse spelers die ik heb gehoord.quote:
Voor het goeie moet je ze wel iets eerder hebben, ik neem aan dat Borges/Forbs door onze nieuwe hoofdscout naar City is gehaald, nu is het uiteraard voor City makkelijker om de grootste talenten te pakken, maar Ajax moet eigenlijk in de categorie 16+ meer gaan doen want spelers gaan in de regel ook vrij jong weer weg.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 23:34 schreef Wotte het volgende:
Dit zijn natuurlijk wel de vijvers waar Ajax voorheen vrij succesvol in viste. Jonge onbekende gasten met potentie die of net doorgebroken zijn of daar dicht tegenaan zitten. Wat dat betreft wel tevreden met deze aankopen. Doen waar je goed in bent :-)
Dat zou mooi zijn, maar helaas zijn er momenteel niet veel goede haalbare Nederlanders. Zelfs Nederlands elftal spelers zijn geen zekerheidjes. Bergwijn deed het ook goed in het Nederlands elftal voordat hij naar Ajax kwam, en Wijndal zat daar op dat moment ook dichtbij. Ajax was wel geïnteresseerd in Rijnders, maar die ging voor veel geld maar Milan. En ook van hem weet ik niet of die de 20+ miljoen waard was geweest.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 23:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd of er nog Nederlandse spelers bijkomen inderdaad, als je Klaassen en Berghuis ook nog kwijt zou raken. Ik las ergens dat Maatsen op de radar stond, maar da's ook een van de weinige geruchten over Nederlandse spelers die ik heb gehoord.
Eerlijk gezegd zou ik het wel een fout vinden om die beide te laten gaan.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 23:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd of er nog Nederlandse spelers bijkomen inderdaad, als je Klaassen en Berghuis ook nog kwijt zou raken. Ik las ergens dat Maatsen op de radar stond, maar da's ook een van de weinige geruchten over Nederlandse spelers die ik heb gehoord.
Dit ja maar daarom gaat dat Bayern verhaal ook niet op, die halen de goeie spelers van de nummer 2, hier kan je al bijna niet meer van Heerenveen kopen.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 23:46 schreef papert het volgende:
[..]
Dat zou mooi zijn, maar helaas zijn er momenteel niet veel goede haalbare Nederlanders. Zelfs Nederlands elftal spelers zijn geen zekerheidjes. Bergwijn deed het ook goed in het Nederlands elftal voordat hij naar Ajax kwam, en Wijndal zat daar op dat moment ook dichtbij. Ajax was wel geïnteresseerd in Rijnders, maar die ging voor veel geld maar Milan. En ook van hem weet ik niet of die de 20+ miljoen waard was geweest.
Frimpong is bijvoorbeeld ook al niet meer te betalen.
Klaassen zou ik nog wel willen laten gaan, maar Berghuis kan nog erg nuttig zijn ja.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 23:48 schreef peaceman het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd zou ik het wel een fout vinden om die beide te laten gaan.
Ik vind Klaassen een prima gozer maar hij zou geen basisspeler moeten zijn, als hij daar vrede mee heeft en de club ook kan je hem echt wel gebruiken.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 23:48 schreef peaceman het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd zou ik het wel een fout vinden om die beide te laten gaan.
En voor een Antony is ook veel betaald dus ook die spelers worden duurder.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 23:46 schreef papert het volgende:
[..]
Dat zou mooi zijn, maar helaas zijn er momenteel niet veel goede haalbare Nederlanders. Zelfs Nederlands elftal spelers zijn geen zekerheidjes. Bergwijn deed het ook goed in het Nederlands elftal voordat hij naar Ajax kwam, en Wijndal zat daar op dat moment ook dichtbij. Ajax was wel geïnteresseerd in Rijnders, maar die ging voor veel geld maar Milan. En ook van hem weet ik niet of die de 20+ miljoen waard was geweest.
Frimpong is bijvoorbeeld ook al niet meer te betalen.
als hij bereid is om 12/13/14e man te zijn, zeker behouden ja. Al is het maar voor het stukje mentaliteit en ervaring.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 23:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind Klaassen een prima gozer maar hij zou geen basisspeler moeten zijn, als hij daar vrede mee heeft en de club ook kan je hem echt wel gebruiken.
Nu zit ik er mee hoe heet die (geloof ik) Marokkaanse jeugdspeler met heel veel instagram volgers. Van Anderlecht naar Ajax geloof ik. Boussa nog wat.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 23:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Voor het goeie moet je ze wel iets eerder hebben, ik neem aan dat Borges/Forbs door onze nieuwe hoofdscout naar City is gehaald, nu is het uiteraard voor City makkelijker om de grootste talenten te pakken, maar Ajax moet eigenlijk in de categorie 16+ meer gaan doen want spelers gaan in de regel ook vrij jong weer weg.
Neres was iets van 16 volgens mij.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 23:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En voor een Antony is ook veel betaald dus ook die spelers worden duurder.
Was Neres niet al 10 mil flink wat jaren terug?
Voor 75% van de transferrechtenquote:Op donderdag 3 augustus 2023 23:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Neres was iets van 16 volgens mij.
Ze hebben ook een jonge deen gehaald, Lasse nog wat.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 23:57 schreef Wotte het volgende:
[..]
Nu zit ik er mee hoe heet die (geloof ik) Marokkaanse jeugdspeler met heel veel instagram volgers. Van Anderlecht naar Ajax geloof ik. Boussa nog wat.
Dat bedoel ik.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 23:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Neres was iets van 16 volgens mij.
Boerderijhoofd moet gaan inderdaad, berghuis op 10quote:Op donderdag 3 augustus 2023 23:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Klaassen zou ik nog wel willen laten gaan, maar Berghuis kan nog erg nuttig zijn ja.
Rayane Bounida dat was 'm.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 23:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ze hebben ook een jonge deen gehaald, Lasse nog wat.
Lasse Abildgaard bedoel je. Maar goed het mes kan aan beide kanten snijden wat mij betreft. Puntje bij paaltje zijn ze daar als organisatie goed in talentontwikkeling. Dus in dat licht zie ik liever talent komen dan transfers van het kaliber Bergwijn/Haller.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 23:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ze hebben ook een jonge deen gehaald, Lasse nog wat.
Jij vindt Haller een miskoop?quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 00:10 schreef Wotte het volgende:
[..]
Lasse Abildgaard bedoel je. Maar goed het mes kan aan beide kanten snijden wat mij betreft. Puntje bij paaltje zijn ze daar als organisatie goed in talentontwikkeling. Dus in dat licht zie ik liever talent komen dan transfers van het kaliber Bergwijn/Haller.
Gaat het?quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 00:19 schreef Tjacka het volgende:
Nee ik ga niet meer. Ik ga gewoon niet meer. Ik heb het helemaal gehad met dat Ajax. Er loopt geen Nederlander meer tussen. Je weet mijn god niet meer wie wie is en ze zijn alleen maar aan het kankeren over geld. Het kan nooit genoeg zijn. Er is toch niks mooiers? Je bent de hele dag lekker in de buitenlucht en lekker bezig met je lijf. Ik zou er voor tekenen maar nee hoor.
Het moet meer en meer en meer.
Het was een vergelijking met het soort transfer niet zo zeer de transfer zelf. Gevestigde naam vs jong talent dit dat sus zo.quote:
Je kan toch gewoon fan zijn van Taylor?quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 00:19 schreef Tjacka het volgende:
Nee ik ga niet meer. Ik ga gewoon niet meer. Ik heb het helemaal gehad met dat Ajax. Er loopt geen Nederlander meer tussen. Je weet mijn god niet meer wie wie is en ze zijn alleen maar aan het kankeren over geld. Het kan nooit genoeg zijn. Er is toch niks mooiers? Je bent de hele dag lekker in de buitenlucht en lekker bezig met je lijf. Ik zou er voor tekenen maar nee hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan vragen ze nog 90 uuro voor zo'n shirtje.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 00:19 schreef Tjacka het volgende:
verdedigers die Union weghaalde bij Heidenheim, Greuther Fürth en Sandhausen waren genoeg om Ajax uit te schakelen vorig jaar en de CL te halenquote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:35 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Een verdediger van de nummer 5 uit de 2e Bundesliga willen kopen![]()
![]()
Geniet vooral van je bewezen aankoop Stengs dit jaar en geniet ervan.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 07:45 schreef klaasweetalles het volgende:
14 tot 19 miljoen betalen aan een speler die nog niets op het hoogste niveau heeft laten zien.
Goede aankoop
quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 07:54 schreef Mestreech1990 het volgende:
Niet reageren mensen, er is gewoon wat jaloezie
(lol)quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 07:59 schreef Mestreech1990 het volgende:
[..]
Geniet vooral van je bewezen aankoop Stengs dit jaar en geniet ervan.
5 minutenquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 08:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
De intentie begon zo goed. En uiteindelijk val je er toch voor.
Leuk he klaas een beetje reuring bij Ajax weer.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 07:45 schreef klaasweetalles het volgende:
14 tot 19 miljoen betalen aan een speler die nog niets op het hoogste niveau heeft laten zien.
Goede aankoop
Heeft Sjaak toch mooi gedaan met een beetje crowdfunding, weer een transfertje.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 08:33 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Leuk he klaas een beetje reuring bij Ajax weer.
We missen dan nog steeds een RB wat mij betreft. En een concurrent voor Brobbey.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 07:54 schreef Mestreech1990 het volgende:
Niet reageren mensen, er is gewoon wat jaloezie omdat er aan de andere zijde Stengs en Lamprou worden gehaald met CL in het vooruitzicht. Lekker focus op ons zelf houden.
Iedereen binnen Ajax heeft de voorbereiding gezien en intern wisten ze ook echt wel dat er iets bij moet. Nu is het nog hopen op Sutalo en Spertysan. Indien zij nog erbij komen, heb je enorm veel talent erbij en een flinke kwaliteitsinjectie in je ploeg.
Ben benieuwd wat er dan met Kudus en Alvarez gaat gebeuren. Nog echt concreet is het niet. Het zou fantastisch zijn als je Daramy nog met winst kan verkopen. Die kan er echt geen pepernoot van.
Zolang Sanchez er is, zal er geen nieuwe RB komen denk ik.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 08:52 schreef Scorpie het volgende:
[..]
We missen dan nog steeds een RB wat mij betreft. En een concurrent voor Brobbey.
En een LB want Steijn is niet tevreden over Wijndal en Salah-Eddine. En een LCV en een RV en een 10.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 08:52 schreef Scorpie het volgende:
[..]
We missen dan nog steeds een RB wat mij betreft. En een concurrent voor Brobbey.
Hij zal vast kunnen koppen maar benieuwd wat Sven er zelf van vindt.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 09:23 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dit lijkt echt op zo’n Football Manager transfer.
“Maar we zijn er bijna”.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 09:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En een LB want Steijn is niet tevreden over Wijndal en Salah-Eddine. En een LCV en een RV en een 10.
Ach
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |