Bern ?quote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:08 schreef engine het volgende:
De manager bedankt iedereen voor de leuke dag
Maar goed om te zien dat Isaac en Rupi haar doorhebben en walgen van dat gedrag.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:09 schreef realkijkers het volgende:
Babbel moet nog weer ff de aandacht hebben, er over heen schreeuwen, zeggen dat ze het thema geen zak aan vindt, maar wel mooi achteraf.
totaal geen besef van schaamte dat zij en marciano verder geeen zak hebben gedaan om te helpen.
niet met hun 3 stemmenquote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:12 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Maar goed om te zien dat Isaac en Rupi haar doorhebben en walgen van dat gedrag.
Ik denk echt dat Bep de volgende gaat zijn die op de stip komt.
weet het niet , groep sas ging op rupi , ik hoop dat toch nog op bep gaanquote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:16 schreef Yver73 het volgende:
[..]
O, je denkt dat ze niet nog wat meer mensen meekrijgen?? 🤣
Heb bep wel horen praten over hun, qua of ze haar er wel bij willlen houden.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:15 schreef Yver73 het volgende:
Toch ben ik benieuwd of Imi, Rupi en Isaac actie gaan ondernemen. Bep ziet het totaal niet aankomen en hoe gaat Marciano hiermee om??
Ik hoorde sas toch echt vertellen tegen Bern, dat ze op Babbel wil.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:18 schreef cinsan het volgende:
[..]
weet het niet , groep sas ging op rupi , ik hoop dat toch nog op bep gaan
ok mooi als dat zou gebeurenquote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:19 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Ik hoorde sas toch echt vertellen tegen Bern, dat ze op Babbel wil.
ben bang dat ze een manager willen houden die aan hun kant staatquote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:15 schreef Yver73 het volgende:
Toch ben ik benieuwd of Imi, Rupi en Isaac actie gaan ondernemen. Bep ziet het totaal niet aankomen en hoe gaat Marciano hiermee om??
Ja precies, dat ook.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:22 schreef Adat231 het volgende:
[..]
ben bang dat ze een manager willen houden die aan hun kant staat
Ja, zag je dat? Isaac keek heel eng naar Mirthe toen hij door de slaapkamer liep 😬quote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:25 schreef juul. het volgende:
Flirten gaat gewoon door tussen Mirthe en Isaac
Ik zie het ook niet gebeuren, ze willen wel van Bep af maar gaan hun groep niet nog kleiner makenquote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:22 schreef Adat231 het volgende:
[..]
ben bang dat ze een manager willen houden die aan hun kant staat
Echt hoorquote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:26 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Ja, zag je dat? Isaac keek heel eng naar Mirthe toen hij door de slaapkamer liep 😬
quote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:33 schreef 5thencounter het volgende:
Geweldig nieuws.. "Geld intereseert mij niet meer" Aldus jankende Wendie
Die kan zonder problemen weg dus
Dat noemt men: naïefquote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:35 schreef realkijkers het volgende:
Toch valt Wendy bij mij ook wel onder de valsen.
Ok, ze is naief richting babbel. Maar Ziet ook de intenties van o.a. jasper comlpeet verkeerd.
Ze dacht dat hij tegen haaar loog toen hij haar waarschuwde.
Maar zelfs toen ze wist voor de zoveelste keeer, dat Babbel wendy weg wil hebben, na weer op de stip te staan, is de 1e naam die ze noemt waarze beter op kunnen stemmen: jasper.
op welke stream zit je?quote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:37 schreef engine het volgende:
Ik vind dit leuk om te zien maar dit gaat allemaal wel snel
Heeft Wendy gezegd dat mensen op Jasper moeten stemmen? Tegen wie zei ze dat dan?quote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:35 schreef realkijkers het volgende:
Ok, ze is naief richting babbel. Maar Ziet ook de intenties van o.a. jasper comlpeet verkeerd.
Maar zelfs toen ze wist voor de zoveelste keeer, dat Babbel wendy weg wil hebben, na weer op de stip te staan, is de 1e naam die ze noemt waarze beter op kunnen stemmen: jasper.
Jasper heeft er toch een keer zelf om gevraagd ...quote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:38 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Heeft Wendy gezegd dat mensen op Jasper moeten stemmen? Tegen wie zei ze dat dan?
Bij wijze van spreke als er een fysieke proef zou komen omdat hij met blessures zatquote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:38 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Heeft Wendy gezegd dat mensen op Jasper moeten stemmen? Tegen wie zei ze dat dan?
Dat is al heel lang geledenquote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Jasper heeft er toch een keer zelf om gevraagd ...
Aha, je bedoelt dat Wendy in het gesprek met Rupi en Imi een aantal namen noemde (oa Jappie) die ze hadden kunnen kiezen om tegen Moraima te spelen. Ze zal echt niet zeggen: stem op Jasper en niet op Babette bij een volgende eliminatie.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:40 schreef juul. het volgende:
[..]
Bij wijze van spreke als er een fysieke proef zou komen omdat hij met blessures zat
Dat is toch niet vals? Dat is denken vanuit het perspectief van de ander.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:41 schreef realkijkers het volgende:
[..]
jazeker. dat is naief.
maar ook vals. richting japie.
Was ook nog op tv, maar ook live gezien. Na de vorige eleminatie. Waar ze met 6 stemmen tegen over Moraima stond met 5.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:38 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Dan is het 2 keer.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:40 schreef juul. het volgende:
[..]
Bij wijze van spreke als er een fysieke proef zou komen omdat hij met blessures zat
Wendy is hartstikke gesteld op Jappie, die wil ze er echt niet uit hebbenquote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:47 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Dan is het 2 keer.
Want wat ik bedoel is direct na de eliminatie van moraima, Die moest tegen Wendy spelen.
Wendy was toen pissig. Vertelde tegen rupi dat ze op jasper moesten stemmen ipv op haar.
Je bedpartner noemen, als enige naam, in een spel om 840.000 euro?quote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:45 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Dat is toch niet vals? Dat is denken vanuit het perspectief van de ander.
Ja, context is alles inderdaad. In die situatie met een Moraima die geen schijn van kans maakte tegen wie dan ook zegt ze dat. Denkend vanuit het perspectief van de ander (iedereen weet dat Jappie last heeft van zijn knie na het lopen van de marathon).quote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:46 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Was ook nog op tv, maar ook live gezien. Na de vorige eleminatie. Waar ze met 6 stemmen tegen over Moraima stond met 5.
Ze was boos, maar dat praat het niet goed. Ze zei tegen Rupi, dat ze beter op jasper hadden kunnen stemmen.
Nee, dat zei ze niet tegen moraima.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:50 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Ja, context is alles inderdaad. In die situatie met een Moraima die geen schijn van kans maakte tegen wie dan ook zegt ze dat.
Maar ik verwacht niet dat ze bij een volgende eliminatieronde gaat zeggen: doe maar Jappie en niet Babette.
Hij zit er nog steeds aan maar hij wordt er steeds nuchterder van hahaquote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:53 schreef juul. het volgende:
Jasper is verrassend nuchter, was er geen whisky voor hem
Ik zeg ook niet dat ze het tegen Moraima zei.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:52 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Nee, dat zei ze niet tegen moraima.
dat zei ze tegen rupi, Na de elimatie.
Maar goed. Het is niet de 1e keer geweest, en ook niet de laatste, dat ze jasper, die haar op allerlei manier steunt en feiten verteld, onder de bus gooit.
Voor zover ik weet dronk hij niets of hooguit een slokje. Tenminste, hij zei dat inet te gaan doen.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:53 schreef juul. het volgende:
Jasper is verrassend nuchter, was er geen whisky voor hem
Hij is verstandiger dan Wendyquote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:56 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Voor zover ik weet dronk hij niets of hooguit een slokje. Tenminste, hij zei dat inet te gaan doen.
Precies. Dat was sarcastisch bedoeld van Wendy.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:50 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Ja, context is alles inderdaad. In die situatie met een Moraima die geen schijn van kans maakte tegen wie dan ook zegt ze dat. Denkend vanuit het perspectief van de ander (iedereen weet dat Jappie last heeft van zijn knie na het lopen van de marathon).
Maar ik verwacht niet dat ze bij een volgende eliminatieronde gaat zeggen: doe maar Jappie en niet Babette.
Nee de snickers kwamen ook nog voorbijquote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:56 schreef kater1 het volgende:
Leuk feestje geweest! Bern goed met zijn cabaret, maar vergat hij nu Erik te noemen? Babette moest hard lachen (Wendy nog harder) om de grap dat zij als volgende eruit gestemd zou worden. Verder bemoeide zij en Marciano zich niet echt met iemand. Wendy oud zeer uitpraten met Rupert en Imadiddin. En fantastisch dansen met Mirthe! Aan wie ze vertelde dat ze niet bang moest zijn voor Babette, en dat ze vast zou winnen. Erik aan de bar al etend en kletsend met barman Jasper. Rupert gooide zijn heupen ook los. Sasha kan niet dansen maar genoot wel. Ice? Zat er, lachte, verder neutraal.
oh prima, het is maar tv.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:56 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ze het tegen Moraima zei.
En ik blijf het anders zien dan jij, maar dat is 👍👍
quote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:59 schreef Harry het volgende:
Stream 2
Isaac toch weer flirten met Mirthe.
Nee Mirthe met Isaac, hij staat alleen onder de douche. Mirthe zoekt die badkamer weer opquote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:59 schreef Harry het volgende:
Stream 2
Isaac toch weer flirten met Mirthe.
Dat gezicht van Isaac.... Dat spreekt boekdelen.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:59 schreef realkijkers het volgende:
[..]: mirthe zoekt hem op terwijl hij aan het douchen is haha
quote:Op donderdag 3 augustus 2023 23:01 schreef Yver73 het volgende:
Ach ach die Wendy, wat loopt ze er verlopen bij 🤣🤣
Isaac zit het niet meer zitten met al die idioten om hem heen 😁😁
Misschien moet hij ook beginnen met drinken, dan snapt hij ze misschien beter in de staat waar ze nu in zijn 😁
Zag ik hem nu net niet met zn gedouchte ontbloot bovenlijf in de loods lopen ?quote:Op donderdag 3 augustus 2023 23:01 schreef Yver73 het volgende:
Ach ach die Wendy, wat loopt ze er verlopen bij 🤣🤣
Isaac zit het niet meer zitten met al die idioten om hem heen 😁😁
Misschien moet hij ook beginnen met drinken, dan snapt hij ze misschien beter in de staat waar ze nu in zijn 😁
jerroldquote:Op donderdag 3 augustus 2023 23:06 schreef mijntjexx het volgende:
Mirthe moet ik ook niet meer. Eerst die ene donkere man opnaaien, weet zijn naam niet meer. Toen Kenzy en nu Isaac proberen te paaien met haar zogenaamde sexy poses
Oh jij wil ze graag zien?quote:
denk niet dat sas zich laat omlullen , die heeft bep doorquote:Op donderdag 3 augustus 2023 23:12 schreef mijntjexx het volgende:
BAbet wil met Sasha kletsen, gvd ze gaat haar omlullen![]()
![]()
![]()
k wil dat gesprek zien en horenquote:Op donderdag 3 augustus 2023 23:12 schreef mijntjexx het volgende:
BAbet wil met Sasha kletsen, gvd ze gaat haar omlullen![]()
![]()
![]()
Precies! Krijgen we weer een slapende Isaac te zien, booooooringquote:Op donderdag 3 augustus 2023 23:14 schreef mijntjexx het volgende:
Babs zei ook echt heel smekend " wil je heeeeeel even met mij kletsen Sasha". stream daar op dan febo!
Lang leve de lol haha......quote:Op donderdag 3 augustus 2023 23:16 schreef Harry het volgende:
Stream 1
Wendy zegt dat het leuk was vandaag, en dat ze deze dag niet laat verpesten door gezeur. "Dan kost het mij de kop maar".
Jasper loopt in vol ornaat de slaapkamer in, laat zich met Wendy op haar bed vallen. Daarop gaat Rupert er ook op liggen, en daar op nog eens Mirthe
Waarom verdraai je steeds Wendy haar woorden? Ik heb het nog eens gekeken en ze zei: ik snap het niet waarom op mij gestemd? Het kon net zo goed op Jasper bv Niet dat ze op Jasper hadden moeten stemmen, maar dat het ook had gekund. Wat is daar nu toch vals aan? Wendy is naief, maar zeker niet valsquote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:52 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Nee, dat zei ze niet tegen moraima.
dat zei ze tegen rupi, Na de elimatie.
Maar goed. Het is niet de 1e keer geweest, en ook niet de laatste, dat ze jasper, die haar op allerlei manier steunt en feiten verteld, onder de bus gooit.
oh zit babs er wel bij?quote:Op donderdag 3 augustus 2023 23:26 schreef Harry het volgende:
Heel even mochten we bij de rookarea Sasha, Babette en Marciano zien en horen. Een minuutje!
Ja heel erg viesquote:Op donderdag 3 augustus 2023 23:23 schreef juul. het volgende:
Bos okselhaar van Immi is wel een grote afknapper
wacht zijn moment af, houd nog hoop.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 23:26 schreef Yver73 het volgende:
Nou, Jasper is toch ook niet meer helemaal helder. Die staat een partij wezenloos naar Wendy te kijken 😀😀
Hij wil erop hahahaquote:Op donderdag 3 augustus 2023 23:26 schreef Yver73 het volgende:
Nou, Jasper is toch ook niet meer helemaal helder. Die staat een partij wezenloos naar Wendy te kijken 😀😀
Ik verdraai haar woorden niet. ik zeg dat ze jasper noemde. De overige eerdere berichten net zijn gewoon acties van Wendy, zoals hoe ze jasper noemde richting babbel, marciano, toen ze bleven vrgen hoe ze er toch bij kwam dat ze allemaal op wendy zouden gaan stemmen.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 23:27 schreef magnaal het volgende:
[..]
Waarom verdraai je steeds Wendy haar woorden? Ik heb het nog eens gekeken en ze zei: ik snap het niet waarom op mij gestemd? Het kon net zo goed op Jasper bv Niet dat ze op Jasper hadden moeten stemmen, maar dat het ook had gekund. Wat is daar nu toch vals aan? Wendy is naief, maar zeker niet vals
In ieder geval wel een kennis of familie van ice en Marcianoquote:Op donderdag 3 augustus 2023 23:27 schreef Thorelf het volgende:
het lijkt echt of er een bekende van bep bij de regie zit.. zij en marcia worden steeds uit beeld gehouden en gesprekken weggedraaid en wendy constant in beeld met borrel op... ..weet niet of het waar is maar las ergens dat er een vriend van de broer van bep bij de febo werkt of zoiets
😄 denk ik ookquote:Op donderdag 3 augustus 2023 23:32 schreef realkijkers het volgende:
[..]
wacht zijn moment af, houd nog hoop.
ondanks dat ze vaak een borreltje teveel op heeft....heeft ze meer verantwoordingsgevoel dan dat Bep ooit zal hebbenquote:Op donderdag 3 augustus 2023 23:28 schreef Yver73 het volgende:
Imi vraagt aan Wendy: waarom ben jij nu ineens verantwoordelijk hiervoor (het opruimen van de kleding)
Wendy begint te lachen en zegt: dat is psychisch
ik las ook van Bep ...nou dat zegt denk ik genoeg dat die 2 in bescherming worden genomen!quote:Op donderdag 3 augustus 2023 23:34 schreef woxxel het volgende:
[..]
In ieder geval wel een kennis of familie van ice en Marciano
Ach de echte backstabber valt echt wel een keer door de mand voor de eindstrijd begintquote:Op donderdag 3 augustus 2023 23:34 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Ik verdraai haar woorden niet. ik zeg dat ze jasper noemde. De overige eerdere berichten net zijn gewoon acties van Wendy, zoals hoe ze jasper noemde richting babbel, marciano, toen ze bleven vrgen hoe ze er toch bij kwam dat ze allemaal op wendy zouden gaan stemmen.
Dat staat gewoon allemaal op beeld. niets aan gelogen of verdraaid.
Mijn mening is dat ik dat backstabben vindt richting jasper.
Daarin verschillen we blijkbaar.
Voor mij bep marcia isaac en Mirthe eruitquote:Op donderdag 3 augustus 2023 23:41 schreef Thorelf het volgende:
nou bep marcia isaac en erik eruit...de rest kunnen we mss nog even gezellig mee door de laatste weken!
Hij lijkt dus boosquote:Op donderdag 3 augustus 2023 23:42 schreef mijntjexx het volgende:
Rupert draait zich weer op uit imi's armen
Ja daar leek het op, net zei Rupert ook tegen imi " waarom keek jij zo met je ogen van beneden naar boven naar haar" . Haar is wendy, jaloersquote:Op donderdag 3 augustus 2023 23:43 schreef woxxel het volgende:
Ik denk dat rupi en imi vaak ruzie hebben.
Rupi is jaloers.
Maar verder is hij een van de leukste daar.
Hij sprak Imi net wel aan op iets. Imi zou naar het kruis van Wendy of Mirthe hebben gekeken???quote:
Dat hoorde ik ook, ik dacht Wendyquote:Op donderdag 3 augustus 2023 23:45 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Hij sprak Imi net wel aan op iets. Imi zou naar het kruis van Wendy of Mirthe hebben gekeken???
Ik kreeg het niet precies mee, maar Rupi is wel een jaloers mannetje.
Imi is bi... voor rupi best moeilijk denk ik want het kan van 2 kanten komenquote:Op donderdag 3 augustus 2023 23:44 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Ja daar leek het op, net zei Rupert ook tegen imi " waarom keek jij zo met je ogen van beneden naar boven naar haar" . Haar is wendy, jaloers
yepquote:Op donderdag 3 augustus 2023 23:46 schreef Thorelf het volgende:
[..]
Imi is bi... voor rupi best moeilijk denk ik want het kan van 2 kanten komen
Ik denk dat je dat verkeerd begrepen hebt. Althans zo begreep ik het: Om niet op haar "vriendin" te stemmen had z\e ee n veilige stem kunnen doen. Net zoals Wendy op Bern ging omdat ze niet op iemand van "haar eigen groep"wou stemmenquote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:35 schreef realkijkers het volgende:
Ik denk dat je dat verkeerd begrepen hebt. Althans zo begreep ik het: Om niet op haar "vriendin" te stemmen had z\e ee n veilige stem kunnen doen. Net zoals Wendy op Bern ging omdat ze niet op iemand van "haar eigen groep"wou stemmenquote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:35 schreef realkijkers het volgende:
Volgens mij zei ze dat Babette beter op bijvoorbeeld Jasper had kunnen stemmenquote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:46 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Was ook nog op tv, maar ook live gezien. Na de vorige eleminatie. Waar ze met 6 stemmen tegen over Moraima stond met 5.
Ze was boos, maar dat praat het niet goed. Ze zei tegen Rupi, dat ze beter op jasper hadden kunnen stemmen.
dan was het een verloren stem geweest net als haar stem op bern...en dat was alles wat ze bedoeldequote:Op vrijdag 4 augustus 2023 00:00 schreef Majoraan het volgende:
[..]
Ik denk dat je dat verkeerd begrepen hebt. Althans zo begreep ik het: Om niet op haar "vriendin" te stemmen had z\e ee n veilige stem kunnen doen. Net zoals Wendy op Bern ging omdat ze niet op iemand van "haar eigen groep"wou stemmen
[..]
Volgens mij zei ze dat Babette beter op bijvoorbeeld Jasper had kunnen stemmen
quote:Op donderdag 3 augustus 2023 23:27 schreef magnaal het volgende:
[..]
Waarom verdraai je steeds Wendy haar woorden? Ik heb het nog eens gekeken en ze zei: ik snap het niet waarom op mij gestemd? Het kon net zo goed op Jasper bv Niet dat ze op Jasper hadden moeten stemmen, maar dat het ook had gekund. Wat is daar nu toch vals aan? Wendy is naief, maar zeker niet vals
Alsof ze wentijd krijgen, wennen aan geen cameras?quote:Op donderdag 3 augustus 2023 23:48 schreef mijntjexx het volgende:
En daar zitten we te kijken naar de slaapkamer streams terwijl iedereen nog wakker is......ze willen je echt al laten wennen aan het einde over 3 weken. Niet meer belangrijk om de streamers te pleasen, de show is afgelopen
mwa... mijn man kijkt best vaak met me mee. De ruzie met Zoë zei Babette zielig: Ik heb het gevoel dat ik op landmijnen loop..quote:Op donderdag 3 augustus 2023 23:37 schreef Charlotte-007 het volgende:
Ik kijk ook de uitzendingen en in de uitzendingen wordt het niet duidelijk dat Babette de echte bitch is. Te verwachten helaas.
En Wendy komt zichzelf nu even keihard tegen. En valt me op dat Wendy durft te benoemen wat ze zelf fout doet.
Eenmaal in de buitenwereld komt het helemaal goed met Wendy als ze haar kinderen weer ziet en als ze gaat merken dat ze veelal geliefd is op social media.
Dan nog, ze noemde jasper. Dat is wat ik dus raar vindt, jasaper als voorbeeld noemen om op te stemmen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 00:00 schreef Majoraan het volgende:
[..]
Ik denk dat je dat verkeerd begrepen hebt. Althans zo begreep ik het: Om niet op haar "vriendin" te stemmen had z\e ee n veilige stem kunnen doen. Net zoals Wendy op Bern ging omdat ze niet op iemand van "haar eigen groep"wou stemmen
[..]
Volgens mij zei ze dat Babette beter op bijvoorbeeld Jasper had kunnen stemmen
Oh hahahaquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 00:18 schreef Majoraan het volgende:
[..]
mwa... mijn man kijkt best vaak met me mee. De ruzie met Zoë zei Babette zielig: Ik heb het gevoel dat ik op landmijnen loop..
Mijn man: Jammer dat ze niet afgaan
Als voorbeeld omdat hij was geblesseerd door de marathon en het dan eerlijker zou zijn tegenover Morrie.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 00:19 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Dan nog, ze noemde jasper. Dat is wat ik dus raar vindt, jasaper als voorbeeld noemen om op te stemmen.
Net als het vals is om te certellen dat jasper haar warschuwde dat de groep die ze vertrouwde, allemaal op haar gaan stemmen.
Dat vertelde jasper zodat ze (wendy) niet te hard zou schrikken. Dat vertelde hij er bij.
En dat is wat ik aanhaal: Wendy noemt jasper linksom en rechtsom. of het nou als voorbeeld is of wat dan ook.
Ze gooit hem daarmee wel steeds negatief in de schijnwerpers.
Dat is wat ik vals vindt. Hij probeerde haar te helpen.
Dat sommigen hier dan doen alsof wendy alleen maar hem als voorbeeld noemde.
Ja, inderdaad, maar dat is toch raar?
Of we praten/schrijven langs elkaar heen.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 23:57 schreef Majoraan het volgende:
[..]
aha ok, dat hij met zijn geblesseerde knie op dat wiebelding kon gaan staanquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 00:20 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Als voorbeeld omdat hij was geblesseerd door de marathon en het dan eerlijker zou zijn tegenover Morrie.
ja precies. dat sowieso.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 00:24 schreef woxxel het volgende:
Omdat t dan n verloren stem was.
Ze is vooral boos op babette. Niet eens zo zeer op op de rest.
Niets gezien van dit feestje, hoop dat de filmpjes van vanavond snel online komenquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 00:06 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedenavond, filmpjes vanaf 1600 uur komen nu online .....
Uploaden duurt uren, 1600 tot 2000 uur staat nu online ....quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 01:06 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Niets gezien van dit feestje, hoop dat de filmpjes van vanavond snel online komen
Ik heb geduld hoor, je bent een topper dat je dit allemaal doet!quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 01:10 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Uploaden duurt uren, 1600 tot 2000 uur staat nu online ....
Filmpjes van 2000 tot 2400 morgen pas rond 1000 uur vrees ik ...![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik maak een diepe buiging voor je hoe je ons steeds blijft bedienen met waar we om vragen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 00:06 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedenavond, filmpjes vanaf 1600 uur komen nu online .....
Goedemorgen,ik zie nergens iets waar ik jaloers op haar zou kunnen zijn. Loop met een boogje om haar heen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 07:22 schreef humpty het volgende:
Goedemorgen![]()
Fris en fruitig hier dat zal voor sommige bewoners niet gelden denk ik
Typerend voor Babette dat het haar al veel vriendschappen buiten
heeft gekost omdat men jaloers op haar is
Het ergste is dat ze dit zelf ook nog gelooft
Dat zou dus echt master zijn.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 07:31 schreef cinsan het volgende:
goede morgen![]()
zal nog wel effe duren eer we de bewoners in beeld krijgen
verder vond ik roast of cabaret van bern heel goed , juist scherp genoeg
gedoe myrthe- ice vind ik iets vaag
Het is best een mogelijkheid want steeds meer mensen willen haar wel op de stip. Laat het vandaag maar gebeuren.quote:
Dat was eigenlijk het enige leuke dat cabaret van Bern hij kan dat super goed, Die ringen steken ging ook nog welquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 07:48 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen...![]()
Was gisteren een leuke dag en een leuk feestje, Bern was ook toppie...
Ach ik vond het wel geinig alles is beter dan naar kaartende mensen te moeten kijken... ik ben snel tevreden tegenwoordig...quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 07:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat was eigenlijk het enige leuke dat cabaret van Bern hij kan dat super goed, Die ringen steken ging ook nog wel
Verder vond ik het maar saai
Nog drie weekjes volhoudenquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 07:54 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ach ik vond het wel geinig alles is beter dan naar kaartende mensen te moeten kijken... ik ben snel tevreden tegenwoordig...
Misschien gaat er dan wel twee keer een zoemer,want van het schamele boodschappengeld wat ze deze week verdiend hebben, wordt het honger lijden. Beter kan er weer iemand naar huis. Die rookt bv, want dat is erg duur zeg,,quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 07:51 schreef Frummelie het volgende:
Zou er een verrassing voor ons zijn vandaag... zou wel erg leuk zijn..
Ik denk wel dat de zoemer gaat want zoveel geld zullen ze niet meer hebben..
Ik erger mij niet zo hoor, als ik me zou ergeren zou ik stoppen met kijken, tuurlijk af en toe ergens tegenaan schoppen is lekker... maar ik ga in een gat vallen als het klaar is..quote:
Dat zou helemaal een grote verrassing zijn...quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 08:00 schreef magnaal het volgende:
[..]
Misschien gaat er dan wel twee keer een zoemer,want van het schamele boodschappengeld wat ze deze week verdiend hebben, wordt het honger lijden. Beter kan er weer iemand naar huis. Die rookt bv, want dat is erg duur zeg,,
tuurlijk zeker toen rupi en ima manager warenquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 08:09 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dat zou helemaal een grote verrassing zijn...
Ja ik hoorde gisteren dat de shag/sigaretten ook gewoon uit de huishoudpot gaan...
Ooh ja dat geloof ik gelijk, dat zei Babette toch ook gisteren... ik dacht dat Wendy nog geld had weggelegd voor haar shag maar dat weet ik niet zeker...quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 08:12 schreef cinsan het volgende:
[..]
tuurlijk zeker toen rupi en ima manager waren
Wat bedoel je? Eet hij een appel?quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 08:39 schreef Frummelie het volgende:
Hejjj Eric gaat zich weer even fris en fruitig maken...
Ik heb niet de hele avond meegekregen maar ze was op een gegeven moment wel redelijk aangeschoten.. vanmorgen gelezen dat ze ook heeft gehuild tijdens een gesprek met Sasha.quote:
Die is al geweest...quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 08:47 schreef Rhosyn het volgende:
De lichten zijn aan. Het is wachten op de stem van de batterijenwissel.
Alleen slapers in beeld.
ze brak gewoon niet moeilijk na al die dingen van de laatste tijd. en sasha was er op dit moment voor haar bod haar luisternd oor , toppie van sas mag ook eens gezegd wordenquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 08:48 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik heb niet de hele avond meegekregen maar ze was op een gegeven moment wel redelijk aangeschoten.. vanmorgen gelezen dat ze ook heeft gehuild tijdens een gesprek met Sasha.
Ik heb het uitgezet omdat ik niet van mensen hou waaraan je kan merken dat ze een slok te veel op hebben. En dat kon ik zien bij Wendy dus streams uitgedaanquote:
Snap ik ook hoor en met drank in je mik ben je vaak iets emotioneler maar ik twijfel wel of het oprecht is van Sasha, want Sasha is leep... maar ik geef haar het voordeel van de twijfel...quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 08:51 schreef cinsan het volgende:
[..]
ze brak gewoon niet moeilijk na al die dingen van de laatste tijd. en sasha was er op dit moment voor haar bod haar luisternd oor , toppie van sas mag ook eens gezegd worden
denk niet dat sas dit deed om wendy naar hun kant te krijgenquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 08:55 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Snap ik ook hoor en met drank in je mik ben je vaak iets emotioneler maar ik twijfel wel of het oprecht is van Sasha, want Sasha is leep... maar ik geef het het voordeel van de twijfel...
Kan ik me ook niet voorstellen maar wat ik begrijp heeft Wendy zich wel kwetsbaar opgesteld en dat zou niet mooi zijn als daar misbruik van gemaakt zou worden.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 08:58 schreef cinsan het volgende:
[..]
denk niet dat sas dit deed om wendy naar hun kant te krijgen
En pakt vaak de opgeladen batterijen voor zijn slaapkamer.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 09:05 schreef Frummelie het volgende:
Eric zoals altijd na een evenement de boel weer aan het opruimen...^O^..
Precies, mijn dochter rookt en ik weet dus wat dat kost, niet normaalquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 08:09 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dat zou helemaal een grote verrassing zijn...
Ja ik hoorde gisteren dat de shag/sigaretten ook gewoon uit de huishoudpot gaan...
Jaja dat regelt bij allemaal wel...quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 09:06 schreef spapaars het volgende:
[..]
En pakt vaak de opgeladen batterijen voor zijn slaapkamer.
Ja ik denk dat hoe ze daar met haar omgaan haar hoog zit, begrijpelijk.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 08:48 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik heb niet de hele avond meegekregen maar ze was op een gegeven moment wel redelijk aangeschoten.. vanmorgen gelezen dat ze ook heeft gehuild tijdens een gesprek met Sasha.
Ik ben 5 jaar geleden gestopt, ik weet er alles van..quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 09:07 schreef magnaal het volgende:
[..]
Precies, mijn dochter rookt en ik weet dus wat dat kost, niet normaal
was bern die het erover had in zijn roast of cabaret dat rookwaar uit de huishoudpot gekocht werden , lag in een deuk toen , bern komt mss sloom over maar hij ziet dingen heel goedquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 09:09 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik ben 5 jaar geleden gestopt, ik weet er alles van..
Hier sluit ik mij bij aan..quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 09:08 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja ik denk dat hoe ze daar met haar omgaan haar hoog zit, begrijpelijk.
Staat voor iedereen klaar, vriendschappen tot in de eeuwigheid worden beloofd en voor je het weet trappen ze je de stront in.
Kun je wel zeggen het is een spel maar je kunt ook te ver gaan en dat bepaalt het verschil tussen een speler van het spel en een rat.
Naar met je medebewoners omgaan vind ik vele malen erger dan creatief boekhouden als je manager bent. Vooral als iedereen voor je hetzelfde deed.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 09:11 schreef cinsan het volgende:
[..]
was bern die het erover had in zijn roast of cabaret dat rookwaar uit de huishoudpot gekocht werden , lag in een deuk toen , bern komt mss sloom over maar hij ziet dingen heel goed
Hmm vaag... vaag dat ze sowieso daar al rondloopt.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 09:10 schreef spapaars het volgende:
Ze rookt niet meer, maar loopt wel naar buiten om de bus met shag te pakken.
[ afbeelding ]
Erik is in de douche geweestquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 09:11 schreef Rhosyn het volgende:
Erik in de keuken aan de afwas of iets wat daar op lijkt want hij eet restjes die hij vind in de bakjes en laat de bakjes staan. Er gaat geen water aan. Hij heeft zelf ook geen water gezien, zijn haar staat nog steeds rechtop net als gisteren.
Babette komt langs en praat zoals gewoonlijk maar Erik verstaat er niks van zegt hij. Babette gewoon door lullen en Erik zegt een paar keer ja en oh en fakes geïnteresseerd te zijn.
Oh hij gaat nu afdrogen/ de boel opstapelen.
Yepquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 09:17 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Oh? En hij stond ook echt onder een waterstraal?
Ben ik blij dat ik dat gemist hebt.quote:
Als het alleen maar gaat om creatief boekhouden okee, maar het wordt ook gebruikt als omkoopmiddel. Moirama deed dat erg volgens mij..quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 09:15 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Naar met je medebewoners omgaan vind ik vele malen erger dan creatief boekhouden als je manager bent. Vooral als iedereen voor je hetzelfde deed.
quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 09:17 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Oh? En hij stond ook echt onder een waterstraal?
Ik vind het een sukkel maar mijn reacties over het douchen gaat meer over de incomplete zinnen die van alles kunnen betekenen, die meer bedoelt zijn voor degene die op hetzelfde moment de streams zien.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 09:23 schreef magnaal het volgende:
[..]Wat heeft die man jou gedaan? Haha Ik vind hem ook soms ergerlijk hoor, vooral wb het eten Maar het lijkt of Immi het minst schoon over komt..
Ja klopt, dat is me wel eens vaker opgevallen dat hij dondersgoed weet wat er zich allemaal afspeelt op kantoor..quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 09:11 schreef cinsan het volgende:
[..]
was bern die het erover had in zijn roast of cabaret dat rookwaar uit de huishoudpot gekocht werden , lag in een deuk toen , bern komt mss sloom over maar hij ziet dingen heel goed
daarom mss dat ze hem geen manager wilde makenquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 09:32 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja klopt, dat is me wel eens vaker opgevallen dat hij dondersgoed weet wat er zich allemaal afspeelt op kantoor..
Oo jij doelt op mijn opmerking... " Erik gaat zich fris en fruitig maken... nou is duidelijk toch... ik tik wat ik zie op de stream of moet er voor jou een heel verslag bij..quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 09:29 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik vind het een sukkel maar mijn reacties over het douchen gaat meer over de incomplete zinnen die van alles kunnen betekenen, die meer bedoelt zijn voor degene die op hetzelfde moment de streams zien.
Daar word ik dan sarcastisch van.
Dat wilde ze natuurlijk sowieso niet, het moest bij kamp Isaac blijven..quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 09:37 schreef cinsan het volgende:
[..]
daarom mss dat ze hem geen manager wilde maken
Ik snap wat je bedoeld. Ik zag op de streams hoe hij een pot chocopasta zat uit te likken, ik werd op slag zwaar geirriteerd. Hij schijnt in het dagelijks leven iets te doen met duurzaamheid, maar dit ging mij toch te ver hoor. Van de weeromstuit dacht ik: en wat doet hij nu met die pot? Zo duurzaam is Erik niet, alleen zijn maag en zoals Moirama zei: gierigheid, waarmee ze eigenlijk hebberigheid bedoelde...quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 09:29 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik vind het een sukkel maar mijn reacties over het douchen gaat meer over de incomplete zinnen die van alles kunnen betekenen, die meer bedoelt zijn voor degene die op hetzelfde moment de streams zien.
Daar word ik dan sarcastisch van.
Alsof Moraima zelf niet hebberig wasquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 09:42 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoeld. Ik zag op de streams hoe hij een pot chocopasta zat uit te likken, ik werd op slag zwaar geirriteerd. Hij schijnt in het dagelijks leven iets te doen met duurzaamheid, maar dit ging mij toch te ver hoor. Van de weeromstuit dacht ik: en wat doet hij nu met die pot? Zo duurzaam is Erik niet, alleen zijn maag en zoals Moirama zei: gierigheid, waarmee ze eigenlijk hebberigheid bedoelde...
Nou en of! Daarom was die ruzie ook zo grappigquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 09:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Alsof Moraima zelf niet hebberig was
Misschien gaan ze nu per stelletjequote:Op vrijdag 4 augustus 2023 09:48 schreef Clasientje het volgende:
Zal vandaag denk jullie een eliminatie aankomen ? Het is al Vrijdag dus deze week zit er bijna op en niemand van hun is nog geëlimineerd. Of volgende week gaan meteen 2 eruit kan ook. We gaan het zien.
Maar niet gierig. Stond eigenlijk altijd op groen voor allesquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 09:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Alsof Moraima zelf niet hebberig was
Ja het is een soort van hebberigheid, begerigheid, helemaal opgaan in. Het is lastig te benoemen. Zijn ogen draaien nog net niet weg. Het geeft je een naar gevoel om te zien. Het is niet specifiek wat hij doet maar hoe en wat het met hem doet.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 09:42 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoeld. Ik zag op de streams hoe hij een pot chocopasta zat uit te likken, ik werd op slag zwaar geirriteerd. Hij schijnt in het dagelijks leven iets te doen met duurzaamheid, maar dit ging mij toch te ver hoor. Van de weeromstuit dacht ik: en wat doet hij nu met die pot? Zo duurzaam is Erik niet, alleen zijn maag en zoals Moirama zei: gierigheid, waarmee ze eigenlijk hebberigheid bedoelde...
Jammer niet gezien. Was ook geeen filmpje van in het filmpjes topic.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 08:51 schreef cinsan het volgende:
[..]
ze brak gewoon niet moeilijk na al die dingen van de laatste tijd. en sasha was er op dit moment voor haar bod haar luisternd oor , toppie van sas mag ook eens gezegd worden
Er is niet zoveel verdiend of zou het voldoende zijn?quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 09:51 schreef engine het volgende:
Ik verwacht vandaag een eliminatieverdienen en vrijstelling is al geweest deze week.
Dat deed Moraima ook alleen maar zodat de andere ook op groen gaan staan voor haar met haar dure spulletjes en feestje.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 09:50 schreef engine het volgende:
[..]
Maar niet gierig. Stond eigenlijk altijd op groen voor alles
Zou kunnen, maar ze hebben de laatste keer niet al teveel verdient, dus het kan alle kanten op.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 09:51 schreef engine het volgende:
Ik verwacht vandaag een eliminatieverdienen en vrijstelling is al geweest deze week.
Zoals jij het schrijft, heeft die begerigheid iets erotisch zelfs...quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 09:51 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja het is een soort van hebberigheid, begerigheid, helemaal opgaan in. Het is lastig te benoemen. Zijn ogen draaien nog net niet weg. Het geeft je een naar gevoel om te zien. Het is niet specifiek wat hij doet maar hoe en wat het met hem doet.
Gisteren had ik slagroom geklopt met een garde en ik schraapte met een lepel echt wel de laatste restjes slagroom uit de kom en daarna nog ff met vinger.![]()
![]()
Dus ja.
Ik weet het verder ook niet.
quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 09:53 schreef magnaal het volgende:
[..]
Zoals jij het schrijft, heeft die begerigheid iets erotisch zelfs...
Een hele goedemorgen allemaal.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 09:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jammer niet gezien. Was ook geeen filmpje van in het filmpjes topic.
Je bedoelt dat hij een orgasme krijgt van eten? Zo zie ik het n.l. ook, hij gaat er helemaal in op als hij weer eens een pot tot de bodem aan het leegschrapen is.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 09:53 schreef magnaal het volgende:
[..]
Zoals jij het schrijft, heeft die begerigheid iets erotisch zelfs...
Dat denk ik ook niet dat Sas het daarom doet. Wendy zit tenslotte al in hun kamp.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 09:56 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Een hele goedemorgen allemaal.![]()
Wel vaker dat Sas met Wendy sprak over het feit dat Wendy over zich heen laat lopen. Heb niet het gevoel dat Sas dat doet om haar bij hun kamp te krijgen. Sas is niet zo, als Wendy verdrietig is dan is Sas er gewoon voor haar en geeft haar advies.
De manager eruit, gewoon omdat het kan.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 10:02 schreef Deisyy het volgende:
Er moet er nog 1 uit voor de finale, dus dat mag best vandaag
Net even het filmpje bekeken en vooral Wendy had hem weer goed om leek het wel. Bern was vaak niet te verstaan want Wendy lag om alles in een deuk. Ach, de meeste van hen hebben wel kunnen lachen alleen Marciano vond het waarschijnlijk weer een kleuterklasje met dat zingen want die deed niet mee. Leuk gedaan van Bern trouwens, weer eens een andere sfeer daar en wat hij zei klopte als een bus, verpakt in een zoet jasje. Die heeft wel degelijk door wat er allemaal gebeurd is en heeft het op een leuke manier vertaald.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 10:03 schreef Rhosyn het volgende:
Alle whisky, rum, likeur en wijn is op. Alleen bier is er nog en 1 fles cola.
Helemaal eens, weg met dat mens.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 10:05 schreef Alocanda het volgende:
[..]
De manager eruit, gewoon omdat het kan.
Haha ja alles kwam haarzelf ten goede...quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 09:50 schreef engine het volgende:
[..]
Maar niet gierig. Stond eigenlijk altijd op groen voor alles
Die was alleen maar aan het graaien daar en dan tegen Erik zeggen dat hij niet kan delen!quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 10:10 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Haha ja alles kwam haarzelf ten goede...
is ook niet bro-waardigquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 10:06 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Net even het filmpje bekeken en vooral Wendy had hem weer goed om leek het wel. Bern was vaak niet te verstaan want Wendy lag om alles in een deuk. Ach, de meeste van hen hebben wel kunnen lachen alleen Marciano vond het waarschijnlijk weer een kleuterklasje met dat zingen want die deed niet mee. Leuk gedaan van Bern trouwens, weer eens een andere sfeer daar en wat hij zei klopte als een bus, verpakt in een zoet jasje. Die heeft wel degelijk door wat er allemaal gebeurd is en heeft het op een leuke manier vertaald.
Wonderlijk dat hij niet helemaal is dichtgegroeid daar met alles wat hij in zijn mond duwt. Je ziet zijn genot en daarom blijf je er naar kijken.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 10:11 schreef xdiashalizx het volgende:
We kunnen weer 'genieten' van Erik..![]()
Die man eet alsof zijn leven ervan afhang, zo snel.
Gisteren zat hij aan de bar chips te eten, ik heb met verbazing gekeken hoe snel dat ging, je MOET gewoon kijken, of je wil of niet..
Is ook een goeie, Marciano wegstemmen. Kijken wat Babette dan gaat doen en hoeveel vrienden ze daar dan nog heeft.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 10:12 schreef Giggio het volgende:
[..]
is ook niet bro-waardig![]()
wat zou ik die toch graag willen zien vertrekken - nog eerder dan babbel
Vermoed dat hij een giga snelle verbranding heeft, kan niet anders!quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 10:13 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Wonderlijk dat hij niet helemaal is dichtgegroeid daar met alles wat hij in zijn mond duwt. Je ziet zijn genot en daarom blijf je er naar kijken.
Niet bro-waardigquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 10:12 schreef Giggio het volgende:
[..]
Vooral als het iets is wat je hard nodig hebt, snap dat ook niet. Zo zie ik ook vaak mensen hun bril op het glas wegleggen, niet daar hoor maar hier in het dagelijkse leven.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 10:15 schreef Rhosyn het volgende:
Sasha legt haar bril op het randje van een douchewand met 1 kant op een horloge en de andere kant steekt uit over de wand.
Die gaat vallen!
Ik begrijp dat soort dingen nooit. Je ziet toch dat je iets scheef neer legt.
Vond ik ook verbazingwekkend toen ik hem zag met dat ding op zijn hoofd. Vooral omdat hij altijd zo voorzichtig is met zijn krulletjes.quote:
Dat zou tactisch wellicht ook beter zijn, want hoe gaan de anderen daarop reageren uit dat groepje?quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 10:12 schreef Giggio het volgende:
[..]
Ja, ik hoorde het ook, vraag me af hoe..quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 10:21 schreef Dotteke het volgende:
Ze moeten de loods leeg opleveren, hoor ik dat nu goed wat Jasper net zei?
Ze hebben een hoop zooi verzameld de afgelopen maanden. Ik denk dat ze elke dag wat zooi achter de poort moeten neer zetten.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 10:23 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Ja, ik hoorde het ook, vraag me af hoe..
Ja vond het ook vreemd? Of het moet leeg zijn met spullen die ze zelf aangeschaft of gemaakt hebben?quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 10:23 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Marci, de gangster-nar 🤣quote:
Ik zou als gewoon in de poort zetten...doei red je ermee..quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 10:23 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
De tegenstrijdigheid in deze foto is bijna beeldend voor de houding van Marchiano..Hij is daar om pegels te verdienen en meer niet, lijkt het..Wat een kostelijke foto!quote:
quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 10:26 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Marci, de gangster-nar 🤣
Misschien kan Babette deze foto gebruiken om een t-shirt voor hem mee te bedrukken. Kan hij die mooi inlijsten.
Morgen, die gaat dan aan Mirthe kleven en probeert haar van Wendy af te pakken.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 10:15 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Is ook een goeie, Marciano wegstemmen. Kijken wat Babette dan gaat doen en hoeveel vrienden ze daar dan nog heeft.
Goed idee, zal ik een doenquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 10:39 schreef Adat231 het volgende:
[..]wel topic waardig. heb je de foto daar ook neergezet? Het marciano topic
O, dat zou een giller zijn maar vermoed dat zij dat nooit zal durven.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 10:26 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Marci, de gangster-nar 🤣
Misschien kan Babette deze foto gebruiken om een t-shirt voor hem mee te bedrukken. Kan hij die mooi inlijsten.
Laten we hopen dat Wendy dan eindelijk eens voor zichzelf op gaat komen en Mirthe Wendy daarin gaat steunen wetende wat Bep haar allemaal heeft aangedaan.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 10:34 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Morgen, die gaat dan aan Mirthe kleven en probeert haar van Wendy af te pakken.
Ik denk vanwege zijn narcistische karakter maar nu hij zich vertoonde als nar is dat helemáál logisch!quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 10:42 schreef Adat231 het volgende:
[..]
iemand hier noemt hem toch altijd Narciano. Daar moest ik aan denken bij deze foto
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |