Bern ?quote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:08 schreef engine het volgende:
De manager bedankt iedereen voor de leuke dag
Maar goed om te zien dat Isaac en Rupi haar doorhebben en walgen van dat gedrag.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:09 schreef realkijkers het volgende:
Babbel moet nog weer ff de aandacht hebben, er over heen schreeuwen, zeggen dat ze het thema geen zak aan vindt, maar wel mooi achteraf.
totaal geen besef van schaamte dat zij en marciano verder geeen zak hebben gedaan om te helpen.
niet met hun 3 stemmenquote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:12 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Maar goed om te zien dat Isaac en Rupi haar doorhebben en walgen van dat gedrag.
Ik denk echt dat Bep de volgende gaat zijn die op de stip komt.
weet het niet , groep sas ging op rupi , ik hoop dat toch nog op bep gaanquote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:16 schreef Yver73 het volgende:
[..]
O, je denkt dat ze niet nog wat meer mensen meekrijgen?? 🤣
Heb bep wel horen praten over hun, qua of ze haar er wel bij willlen houden.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:15 schreef Yver73 het volgende:
Toch ben ik benieuwd of Imi, Rupi en Isaac actie gaan ondernemen. Bep ziet het totaal niet aankomen en hoe gaat Marciano hiermee om??
Ik hoorde sas toch echt vertellen tegen Bern, dat ze op Babbel wil.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:18 schreef cinsan het volgende:
[..]
weet het niet , groep sas ging op rupi , ik hoop dat toch nog op bep gaan
ok mooi als dat zou gebeurenquote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:19 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Ik hoorde sas toch echt vertellen tegen Bern, dat ze op Babbel wil.
ben bang dat ze een manager willen houden die aan hun kant staatquote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:15 schreef Yver73 het volgende:
Toch ben ik benieuwd of Imi, Rupi en Isaac actie gaan ondernemen. Bep ziet het totaal niet aankomen en hoe gaat Marciano hiermee om??
Ja precies, dat ook.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:22 schreef Adat231 het volgende:
[..]
ben bang dat ze een manager willen houden die aan hun kant staat
Ja, zag je dat? Isaac keek heel eng naar Mirthe toen hij door de slaapkamer liep 😬quote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:25 schreef juul. het volgende:
Flirten gaat gewoon door tussen Mirthe en Isaac
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |