De enige die hij saved is hij zelf..quote:Op donderdag 3 augustus 2023 18:58 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
hoe saven, waarvoor saven, wat een lulpraat, meneer gladde praatjes is weer bezig.
Wat ik begreep wel ik dacht iets met artiestenquote:Op donderdag 3 augustus 2023 18:52 schreef realkijkers het volgende:
[..]
in het leger, zit je niet echt op romantische plekken wanneer je weg gaat.
Geen idee of hij na het leger ook veel weg is.
Enig idee hoe laat dat is?quote:
Ja geloof er geen reet van die zogenaamde opgeblazen mooibooiquote:Op donderdag 3 augustus 2023 19:00 schreef juul. het volgende:
Bep tegen Isaac: " je hebt het goed gedaan , ze heeft het verkeerd geīnterpreteerd
Dat leger is al 10 jaar geledenquote:Op donderdag 3 augustus 2023 19:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat ik begreep wel ik dacht iets met artiesten
Nopequote:
Afrojack tochquote:Op donderdag 3 augustus 2023 19:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat ik begreep wel ik dacht iets met artiesten
Van het begin af aan zeg ik al dat ik het een heel raar persoon vind. Rare praat, rare houding helemaal raar.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 19:01 schreef pingu66 het volgende:
Mirthe verzint ook hele verhalen haar verhalen hangen vaak van verzinsels en aannames aan elkaar en ze maakt er vaak een heel drama van. ( dat zei Kenzie ook al meerdere keren tegen haar tijdens de wie gaat waar slapen gate). Ook bij Nadir hele drama verhalen dat ze zich niet veilig voelde in haar kamer met Nadir omdat hij dropjes had gepakt van Kenzie.
quote:Op donderdag 3 augustus 2023 19:10 schreef pingu66 het volgende:
Marciano doet altijd heel druk als hij met eten helpt of moet koken maar doet vrijwel niets.omdat hij er geen jota van snapt.
Het is ook een apart meisje.. heel warrig chaotisch en vreemd.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 19:05 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Van het begin af aan zeg ik al dat ik het een heel raar persoon vind. Rare praat, rare houding helemaal raar.
Hij loopt meestal alleen maar in de wegquote:Op donderdag 3 augustus 2023 19:10 schreef pingu66 het volgende:
Marciano doet altijd heel druk als hij met eten helpt of moet koken maar doet vrijwel niets.omdat hij er geen jota van snapt.
Heeft in de oven gestaanquote:Op donderdag 3 augustus 2023 19:05 schreef chufi het volgende:
Maar al dat eten is nu alweer koud ....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |