quote:
De Feijenoorders maken zich druk in het Ajax topic.quote:
Rare aanname. De slachtofferrol staat je niet zo goed.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 18:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
De Feijenoorders maken zich druk in het Ajax topic.
Verwijten me weer dit topic geopend te hebben als Ajacied.
Ik houd van Dudek en Charisteas.quote:
Heb je gelijk in. Ben dan ook geen slachtoffer.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 18:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Rare aanname. De slachtofferrol staat je niet zo goed.
Hij doet mij qua uiterlijk altijd aan die overleden zanger van Linkin Park denken.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 19:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Leuk feitje: Ono was vorig jaar nog actief in de Japanse competitie.
PIEBED.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 19:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ twitter ]
De nieuwe TeamSuomi is weer uit.
Die Sydney scoorde meer dan Pepi en Brubbyquote:Op donderdag 3 augustus 2023 19:34 schreef Wotte het volgende:
Japanse Sydney van Hooijdonk gehaald voor 9 miljoen.
quote:Op donderdag 3 augustus 2023 19:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ twitter ]
Hoe dan.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 19:25 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Hij doet mij qua uiterlijk altijd aan die overleden zanger van Linkin Park denken.
Zo dan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lijkt toch fokking veel op Chinees, of niet?Yea, she's on crack.
Je mag me ook gewoon taggen hoor, vind ik niet erg.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 19:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ twitter ]
PiebeGod.quote:Op zondag 6 augustus 2023 23:32 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
[..]
Je mag me ook gewoon taggen hoor, vind ik niet erg.
Alleen Gimenez is inderdaad nog matiger.quote:Op maandag 7 augustus 2023 11:06 schreef Cupfighter het volgende:
Alles beter dan die overschatte Brobey
Gimenez is een van van de beste spitsen in de eredivisiequote:Op maandag 7 augustus 2023 12:31 schreef Wotte het volgende:
[..]
Alleen Gimenez is inderdaad nog matiger.
onlogischSPOILER: klaasweetallesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:quote:quote:Op zaterdag 26 april 2025 11:00 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Dat heb ik ook nog niet gezien van Ueda....
Ik denk dat hij beter kan worden dan Ueda....zo moeilijk zal dat niet zijn
Ik vind Vente beter dan Ueda...quote:Op zaterdag 22 maart 2025 17:59 schreef klaasweetalles het volgende:
Met ueda kan je gewoon niet op lange termijn denken
de man is zo kwetsbaar door zijn aziatische lichaamsbouw dat hij ongeschikt is als eerste spits
@fetXSPOILER: onlogischOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zondag 21 juli 2024 08:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ueda mag wel weg.
Sorry @:knutdeijsbeerquote:
@CalandSPOILER: fetXOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:quote:quote:Op zaterdag 12 april 2025 17:24 schreef fetX het volgende:
Zerrouki, Ueda, Moder, Hartman, Milambo, Moussa…
Ze zijn allemaal schandalig slecht.
@GurneyIsBestOkeSPOILER: CalandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat gebeurde gisteren dus wel, lol.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 09:48 schreef Caland het volgende:
Het is vrijdag en Ueda is nog niet wegquote:Op maandag 26 augustus 2024 12:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Daarbij zag je in ieder geval wel dat hij nog iets van klasse had al kwam het er gewoon niet uit.
Ik heb na ruim een jaar geen idee wat de kwaliteiten van Ueda zijn, behalve heel hoog springen.quote:Op maandag 19 augustus 2024 18:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja die moet je natuurlijk zelf aanvinken want geen barcode
Die Ueda kan ook helemaal niksquote:Op maandag 19 augustus 2024 16:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Ueda is een speler die ik niet ga volgen als hij 1 september eindelijk opgerot is.quote:Op maandag 19 augustus 2024 11:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar dan kan hij nog steeds niet voetballen.quote:Op zondag 18 augustus 2024 18:20 schreef Caland het volgende:
Prima dagje in Zwolle met heel veel dezelfde conclusies als vorig seizoen
Stengs heeft een fantastisch linkerbeen
Timber is geen 10
Ueda en Ivanusec voldoen niet
@Haringkop2SPOILER: GurneyisbestokeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:quote:Op zondag 6 oktober 2024 15:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Die Ueda is zo ongelooflijk slechtquote:quote:
@ZipportalSPOILER: HaringkopOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zondag 11 mei 2025 16:37 schreef Haringkop het volgende:
Echt een kansloze tweede helft.
Ueda is ook echt een grote grap, wat een kutspits blijft dat zeg…quote:Op zaterdag 15 februari 2025 21:46 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Ueda kan er ook geen kut van. Wel iets minder slecht dan Carranza, maar ook altijd geblesseerd.quote:Op zondag 2 februari 2025 15:54 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Ben er niet kapot van, maar goed Ueda bakt er ook niks van.
SPOILER: ZipportalOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 13:07 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ook hier voegde Ueda niks toe. Dooie rommel.
En wat ben ik blij dat ik de positieve dingen altijd gezien heb en uitgelicht.quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 18:30 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Dombo gaat ons zo vertellen dat Ueda helemaal niet zo slecht heeft gespeeld.
quote:Op maandag 20 oktober 2025 07:59 schreef onlogisch het volgende:
Ik denk dat we inmiddels allemaal wel een dik exuus aan @:Dombohetolifantje1 zijn verschuldigd.
[ x ]
[ x ]
quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 15:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik denk dat Ueda mits hij fit blijft wel gaat meevallen dit seizoen eigenlijk.
Ik ga dus niet mijn excuses aanbieden en zwaai @fetX en @Caland toe vanaf de allerlaatste wagon op de Ueda-trein die na twee jaar vertraging op het spoor plots met volle snelheid is vertrokken.quote:Op donderdag 10 juli 2025 21:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Klopt wel, maar Ueda is ook weer niet zo slecht he. Hij is wel een stuk beter geworden het afgelopen seizoen na een tamelijk dramatisch debuutjaar, het verbaast mij eigenlijk dat het er maar zo mondjesmaat bij hem uitkomt.
Ik sluit niet uit dat het dit seizoen eindelijk bij hem gaat klikken.
Toen ik zat te graven viel het mij op dat ik opvallend mild ben geweest over Uedaquote:Op maandag 20 oktober 2025 09:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik ben precies op het juiste moment gekeerd:
[..]
[..]
Ik ga dus niet mijn excuses aanbieden en zwaai @:fetx en @:caland toe vanaf de allerlaatste wagon op de Ueda-trein die na twee jaar vertraging op het spoor plots met volle snelheid is vertrokken.
quote:Op maandag 20 oktober 2025 08:21 schreef onlogisch het volgende:
@:klaasweetallesSPOILER: klaasweetallesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.onlogischSPOILER: onlogischOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:fetxSPOILER: fetXOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:CalandSPOILER: CalandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:gurneyisbestokeSPOILER: GurneyisbestokeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:haringkop2SPOILER: HaringkopOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:ZipportalIk zei niks gek, was precies hoe hij toen voetbalde.SPOILER: ZipportalOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben ook blij hoe hij nu presteert, maar laten we ook niet te lyrisch doen tegen die elf gemankeerden van gisteren.
Zondag de kans ok mij volledig te overtuigen.![]()
Zat ook wel een goede goal bij maar natuurlijk ook wel wat geluk aan de kont te hangen. Maar doet het beter dan ik had verwacht. Ik was er van overtuigd dat deze nog slechter was dan Gimenez.quote:Op maandag 20 oktober 2025 11:43 schreef Haringkop2 het volgende:
[..]
Ik zei niks gek, was precies hoe hij toen voetbalde.
Ik ben ook blij hoe hij nu presteert, maar laten we ook niet te lyrisch doen tegen die elf gemankeerden van gisteren.
Zondag de kans ok mij volledig te overtuigen.![]()
quote:Op donderdag 22 februari 2024 22:51 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ueda is in potentie echt een BEEST om in je selectie te hebbenFan van het eerste uur.quote:Op dinsdag 24 december 2024 23:54 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ueda heeft nog steeds potentie.![]()
Ik ben jou en Ueda altijd blijven steunen en dan ben ik niet eens voor Feyenoord.quote:Op maandag 20 oktober 2025 08:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ben uitgelachen, verguisd, gekleineerd en het ergste nog tot het bot aan toe beledigd geweest.
[..]
En wat ben ik blij dat ik de positieve dingen altijd gezien heb en uitgelicht.What can change the nature of a man?![]()
Voor welke club ben jij dan? Even kijken.quote:Op maandag 20 oktober 2025 20:59 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik ben jou en Ueda altijd blijven steunen en dan ben ik niet eens voor Feyenoord.Post afgevinkt. In beroep gaan kan niet meer.quote:![]()
quote:Op maandag 20 oktober 2025 21:07 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Voor welke club ben jij dan? Even kijken.
[..]
Post afgevinkt. In beroep gaan kan niet meer.Post aangevinkt. Hoge Raad uitspraak is definitief.quote:What can change the nature of a man?![]()
Waarvoor bedankt.quote:Op maandag 20 oktober 2025 20:59 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik ben jou en Ueda altijd blijven steunen en dan ben ik niet eens voor Feyenoord.![]()
![]()
Met alle respect, nee. Hij had het zelf ook in hem opgegeven. Geen zin om opnieuw die posts op te zoeken.quote:Op maandag 20 oktober 2025 07:59 schreef onlogisch het volgende:
Ik denk dat we inmiddels allemaal wel een dik exuus aan @:Dombohetolifantje1 zijn verschuldigd.
[ x ]
[ x ]Je doet met Piastri net hetzelfde als met Ueda, en dat is van twee Walletjes eten.quote:
Wint Piastri alsnog het WDC, dan is "we storten het ravijn in" een opmerking die veilig genoeg is om te kunnen beweren dat je je onvoorwaardelijk vertrouwen in hem altijd gehouden hebt.
Verliest hij, dan kan je zeggen "ja zeg ik toch ik zag het al aankomen".
Dat deed je ook met Ueda: Ik verdedig hem al een tijd niet meer.
Maar nu hij aan de lopende band scoort, moet iedereen ineens nederigheid tonen.
@onlogisch @Caland @GurneyIsBestOke en andere vrienden uit het Ueda topic: trap er niet in!
[ Bericht 46% gewijzigd door HMFuckyouall op 20-10-2025 22:26:18 ]![]()
Het zit HMF wel heel erg diep zeg, jeetje.
Alleen omdat hij een keer riep dat hij ik hem altijd verdedig en ik zei dat ik dat al een tijdje niet meer doe.
En hij maar denken dat hij beet heeft. Lief wel.![]()
Jij neemt het wel erg serieus.quote:Op maandag 20 oktober 2025 22:16 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Met alle respect, nee. Hij had het zelf ook in hem opgegeven. Geen zin om opnieuw die posts op te zoeken.
[..]
Je doet met Piastri net hetzelfde als met Ueda, en dat is van twee Walletjes eten.
Wint Piastri alsnog het WDC, dan is "we storten het ravijn in" een opmerking die veilig genoeg is om te kunnen beweren dat je je onvoorwaardelijk vertrouwen in hem altijd gehouden hebt.
Verliest hij, dan kan je zeggen "ja zeg ik toch ik zag het al aankomen".
Dat deed je ook met Ueda: Ik verdedig hem al een tijd niet meer.
Maar nu hij aan de lopende band scoort, moet iedereen ineens nederigheid tonen.
@:onlogisch @:caland @:Gurneyisbestoke en andere vrienden uit het Ueda topic: trap er niet in!What can change the nature of a man?![]()
Ik had anders aardig beet met Piastriquote:Op maandag 20 oktober 2025 22:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Het zit HMF wel heel erg diep zeg, jeetje.
Alleen omdat hij een keer riep dat hij ik hem altijd verdedig en ik zei dat ik dat al een tijdje niet meer doe.
En hij maar denken dat hij beet heeft. Lief wel.![]()
Ongelofelijk beet ja.quote:Op maandag 20 oktober 2025 23:25 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Ik had anders aardig beet met Piastri![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: