Geen mooie zomeravonden hequote:Op zaterdag 5 augustus 2023 21:24 schreef Apotheose het volgende:
maar alles is beter dan 11 graden nu met regen
En volgens mij blijft het dat een groot deel van de dag doenquote:Op zondag 6 augustus 2023 07:16 schreef Kickinalfa het volgende:
Wat een verrassing, het regent nog steeds.
Ik zie inderdaad dat er weer een 'prettig' regengebied boven ons landje hangt.quote:Op zondag 6 augustus 2023 07:27 schreef Ponsai het volgende:
[..]
En volgens mij blijft het dat een groot deel van de dag doen
Hier ook. En gaat ook nog de hele dag door.quote:Op zondag 6 augustus 2023 09:40 schreef Pisces29 het volgende:
Het regent hier al 7 uur aan n stuk. Touch.
Augustus is nog lang gelukkigquote:Op zondag 6 augustus 2023 09:39 schreef Nattekat het volgende:
Wel fijn dat augustus keek naar juli en besloot om er nog een schepje bovenop te doen qua triestheid. Je zou bijna terugverlangen naar juli.
Kan zeker nog mooi weer geven in augustus en mogelijk in september.quote:
Dank voor het medeleven. Ik heb nu mijn lange vakantie en alleen maar regen en kutweer. Echt balen.quote:Op zondag 6 augustus 2023 10:45 schreef Ponsai het volgende:
[..]
Kan zeker nog mooi weer geven in augustus en mogelijk in september.
Maar de zomer is toch al verknalt als je het mij vraagt.
Voor veel mensen is DE vakantie van het jaar (drie weken vrij) in de regen gevallen voor 75 procent.
Dat vind ik echt sneu.
Vreselijk. Dan voel je je op den duur toch ook down?quote:Op zondag 6 augustus 2023 11:07 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Dank voor het medeleven. Ik heb nu mijn lange vakantie en alleen maar regen en kutweer. Echt balen.
Ga eens weg. Sinds jij hier bent is het slechte weer alleen maar slechter geworden.quote:Op zondag 6 augustus 2023 11:07 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Dank voor het medeleven. Ik heb nu mijn lange vakantie en alleen maar regen en kutweer. Echt balen.
Die mooie onweersbuien mis ik al een aantal jaar nu. Maar ik woon gewoon verkeerd hier aan de kust.quote:Op zondag 6 augustus 2023 11:22 schreef DemonRage het volgende:
Het gebrek aan mooie onweersbuien maakt deze zomer kut.
quote:Nog een paar dagen regen en dan breekt de zon vaker door. Maar zo mooi als veel mensen hoopten wordt het niet – of zoals meteoroloog Leander de Wit van Buienradar zegt: 'de vette zomerworst die ons werd voorgehouden komt er niet'. "Het wordt geen weer om massaal naar het strand te gaan."
Die zullen wel weer komen een dezer weken als het bloody hot wordtquote:Op zondag 6 augustus 2023 11:22 schreef DemonRage het volgende:
Het gebrek aan mooie onweersbuien maakt deze zomer kut.
Een buitje af en toe. Genoteerd.quote:Op zondag 6 augustus 2023 12:38 schreef Mortaxx het volgende:
Wat een geklaag hier. Ik vind het weer juist heerlijk zo. Warm genoeg om zonder jas te lopen, lekker fris briesje en een buitje af en toe. Goed voor mens, dier en natuur
"Ik vind het wel prima zo, ik ben de hoofdpersoon, waarom denkt niet iedereen als ik? Waarom klagen ze zo veel?"quote:Op zondag 6 augustus 2023 12:38 schreef Mortaxx het volgende:
Wat een geklaag hier. Ik vind het weer juist heerlijk zo. Warm genoeg om zonder jas te lopen, lekker fris briesje en een buitje af en toe. Goed voor mens, dier en natuur
Haha! Dat is dit precies niet. Echt heel lekker zonder jas is het ook niet. In juli was het maar 9 dagen droogquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |