Zou de pluim voor Nederland bekijken ipv Spanje.quote:Op maandag 7 augustus 2023 17:34 schreef Starhopper het volgende:
Vrijdag bloedheet volgens GFS pluim
Oh, jij hebt ook een foto van een oerHollandse zomer uit de oude doos gevondenquote:Op maandag 7 augustus 2023 18:00 schreef ACT-F het volgende:
Driving home for Christmas![]()
[ afbeelding ]
Ik hoop op een Elfstedentocht in augustus. It giet oan!quote:Op maandag 7 augustus 2023 18:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Oh, jij hebt ook een foto van een oerHollandse zomer uit de oude doos gevonden
Bijna 30 gradenquote:Op maandag 7 augustus 2023 18:01 schreef Haags het volgende:
[..]
Zou de pluim voor Nederland bekijken ipv Spanje.
Was wel sarcastisch eigenlijk.quote:Op maandag 7 augustus 2023 16:03 schreef quirina het volgende:
[..]
Ja, t droogt wel weer allemaal uit.
Maar morgen krijgen we weer een beetje wind, onweer en regen.
Fijn voor de tuintjes, natuur en de zwammetjes in het bos die er nou zo prachtig bijstaan.
Love it!
Het waren 2 fantastische dagenquote:Op maandag 7 augustus 2023 19:35 schreef quirina het volgende:
Volgende week twee dagen met mooi weer. Poe poe
Ik zie vrijwel elke dag zonnig weer met 22-25 graden. Dat zijn er meer dan 2 hoorquote:Op maandag 7 augustus 2023 19:35 schreef quirina het volgende:
quote:Op maandag 7 augustus 2023 17:59 schreef bloodymary1 het volgende:
Vandaag was het hier al weer warmer dan 15-18 graden, namelijk 20. Ben in het bos gaan paardrijden. Op de heenweg waaide ik er bijna af, wel zon. Onderweg drie buien gehad waarvan een harde, tussendoor steeds zon en op de terugweg was de wind helemaal weg. Best oké vergeleken bij vorige week.
En elke dag beter nu, vrijdag 28. Zin an!
Dat kon de hele maand Juniquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 09:07 schreef PzKpfw het volgende:
Eerder kon 's Ochtends weleens lekker met je bakkie koffie in de tuin zitten. Dat lijkt dit jaar maar niet mogelijk
22-24 graden is toch prachtig zomerweer??quote:Op maandag 7 augustus 2023 19:35 schreef quirina het volgende:
quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 10:10 schreef Abrikozentaart het volgende:
[..]
22-24 graden is toch prachtig zomerweer??
Mensen schrijven de hele zomer af op 2-3 weken regenachtig weer. Als het straks in de herfst 2-3 weken zonnig is, is het ook geen kutherfst!quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 12:12 schreef bloodymary1 het volgende:
De afgelopen weken waren zeker kut. Maar nu komt er echt wel wat moois aan. Verheug me er al op dat volgende week mensen gaan klagen over warmte, droogte, benauwdheid. Zin an!
Deze gaan we even bewaren.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 12:12 schreef bloodymary1 het volgende:
De afgelopen weken waren zeker kut. Maar nu komt er echt wel wat moois aan. Verheug me er al op dat volgende week mensen gaan klagen over warmte, droogte, benauwdheid. Zin an!
Als die mogelijkheid zich voor doet gaan die het zo erg zwaar krijgen hierquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 12:12 schreef bloodymary1 het volgende:
In de herfst 2/3 weken alleen maar zon? Dat heb ik hier nog nooit meegemaakt, volgens mij. September niet meegerekendquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 12:17 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Mensen schrijven de hele zomer af op 2-3 weken regenachtig weer. Als het straks in de herfst 2-3 weken zonnig is, is het ook geen kutherfst!
Zeker wel hoor. In oktober is het vaak nog een Indian Summer. Heerlijk is dat.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 12:45 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
In de herfst 2/3 weken alleen maar zon? Dat heb ik hier nog nooit meegemaakt, volgens mij. September niet meegerekend
Tot nu toe is het gewoon een vrij karig jaar wat betreft lekker weer.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 12:17 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Mensen schrijven de hele zomer af op 2-3 weken regenachtig weer. Als het straks in de herfst 2-3 weken zonnig is, is het ook geen kutherfst!
Vorig jaar oktober nog.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 12:45 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
In de herfst 2/3 weken alleen maar zon? Dat heb ik hier nog nooit meegemaakt, volgens mij. September niet meegerekend
Het is op 9 juli begonnen met regenen. Vandaag is de laatste regendag op 8 augustus. Dat is een maand.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 12:17 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Waarbij het zeker niet elke dag heeft geregend. Niet zo overdrijven. Daarnaast hebben we in die periode november tot mei ook genoeg mooie dagen met zon en kou.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 13:42 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Het is op 9 juli begonnen met regenen. Vandaag is de laatste regendag op 8 augustus. Dat is een maand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |