SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Weeronline - begrippen (nederlands)
---
• WKN - Actueel weer in Nederland
• KNMI Daggegevens
• KNMI Geografische overzichten van het weer
• KNMI buienradar
---
• Klimaateffectatlas
• Nederland in de ban van de 'supercel'
• CAPE + Liftedindex
---
---
User locaties
Zo dat we ook nog weten wie waar ongeveer woont,
let op dit is een screenshot, klik op het kaartje of de link eronder voor live
DM (met plaats/stad naar); @kree om erop toegevoegd te worden.
We gaan dit trouwens niet precies op GPS locatie toevoegen (tenzij op verzoek) plaats/stad lijkt me nauwkeurig genoeg voor dit doel
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
Wat is 113 ook alweer?quote:
de luisterlijn?quote:Op donderdag 3 augustus 2023 14:17 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Wat is 113 ook alweer?
Het belemmert m'n werk :p
Ja dat heeft die van de winter ook zeker heerlijk gedaan! Maar nu is het nog 23 graden in mijn kantoor, dus dat zou een beetje overdreven zijn.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 13:11 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Airco kan ook verwarmen. Just saying.
Niet bellen. Ze doen namelijk nogal moeilijk over ophangen.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 14:17 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Wat is 113 ook alweer?
Het belemmert m'n werk :p
Ik hang al best lang aan de lijnquote:Op donderdag 3 augustus 2023 17:39 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Niet bellen. Ze doen namelijk nogal moeilijk over ophangen.
Zweten als een mallequote:Op donderdag 3 augustus 2023 17:47 schreef Dven het volgende:
Aangename 37°C weer. Dat was een matige fietstocht
Hier donderdag 23, dus we stijgen (nu gevoelstemp 19) 4 graden.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 15:51 schreef Drass het volgende:
Donderdag 28 graden. "Pakt zwembroek".
De 31er van volgend weekend is er uit inderdaad. 25 graden is ook meer dan primaquote:Op donderdag 3 augustus 2023 17:50 schreef MissButterflyy het volgende:
Volgens m’n Apple weerapp gaan de temperaturen volgende week naar een aangename 25 graden met ☀
Bij mij niet. Staat er nog voor zaterdag (volgende week).quote:Op donderdag 3 augustus 2023 19:42 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
De 31er van volgend weekend is er uit inderdaad.
Ja, dat zei ik ook al. Pffquote:Op donderdag 3 augustus 2023 20:24 schreef AdVictoriamN7 het volgende:
Hier staat die juist voor donderdag. Kan wel 32 graden worden. Het is hier ook altijd het 1 of het ander man man man.
Elke hittehater hier bezit een airco. Dus nul medelijden met de haters.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 20:24 schreef AdVictoriamN7 het volgende:
Hier staat die juist voor donderdag. Kan wel 32 graden worden. Het is hier ook altijd het 1 of het ander man man man.
Haters mogen best haten, snap prima dat niet iedereen blij wordt van hitte. Iedereen die het huidige jankweer continu zit te nuanceren, daar ga ik geen medelijden mee hebben. Branden zullen zequote:Op donderdag 3 augustus 2023 21:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Elke hittehater hier bezit een airco. Dus nul medelijden met de haters.
Nou dan vallen we van de regen in de drup. Wat een tyfusweer is er op komst.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:33 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
GFS pluim (temp en dauwpunt)
[ afbeelding ]
EC pluim
Ze zijn het nog niet echt eens. Wat wel vast staat is dat het gedaan is met de huidige ellende.
Wordt dus zweten zo te lezenquote:Op donderdag 3 augustus 2023 22:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Haters mogen best haten, snap prima dat niet iedereen blij wordt van hitte. Iedereen die het huidige jankweer continu zit te nuanceren, daar ga ik geen medelijden mee hebben. Branden zullen ze
Dat gezegd hebbende weet ik niet of ik ook wel heel erg blij wordt van wat er op het menu staat. Dit is niet meer die Spaanse hitte van juni, dit is heel erg broeierige ellende.
Laat lekker staan joh. Grasmaaien, veel zinlozer wordt het niet.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 19:04 schreef PzKpfw het volgende:
Ja hoor.. Hele dag droog geweest en het gazon ook zo goed als droog. Op de buienradar leek het de komende drie uur ook droog te blijven. Ik heb de maaier net gestart en het begint weer te regenen.. Onderhand staat het gazo wel 10 cm hoog
quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 04:09 schreef quirina het volgende:
Wie heeft er tegenwoordig nog gras in de tuin? Tegels zijn zoveel beter en het scheelt ook in de smerige teken en andere insecten.
En dat maaien..ain’t nobody got time for that!
Maar goed volgende week twee dagen mooier weer maakt nog geen zomer!
De 31 staat nu bij de vrijdag. Zaterdag 30quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 05:11 schreef AdVictoriamN7 het volgende:
[..]
Intussen is die toch ook weg. Nu rond de 24 graden die periode.
Grapje zekerquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 04:09 schreef quirina het volgende:
Wie heeft er tegenwoordig nog gras in de tuin? Tegels zijn zoveel beter en het scheelt ook in de smerige teken en andere insecten.
Eens. Ik heb ook veel betegeld. Is makkelijker bij reparatie auto’s.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 04:09 schreef quirina het volgende:
Wij hebben niet zo’n grote tuin en bovendien een hekel aan tuinieren, dus hier ook geen gras.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 04:09 schreef quirina het volgende:
Is wel beter voor het water dan mooi in de bodem kan wegzakken als men gras heeft.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 04:09 schreef quirina het volgende:
Dat mag de gemeente oplossen met wadi's op gemeentelijk grond.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 08:37 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Is wel beter voor het water dan mooi in de bodem kan wegzakken als men gras heeft.
En als je al tegels hebt, haal er dan eens eentje tussenuit voor hetzelfde effect.
Tenminste dat hoor je steeds in de media.
Nu.nlquote:Na het weekend warmer, het blijft dan toch wel regen mag ik hopen, goed voor de natuur
Lekker vroeg de herfst in met veel regen, heerlijk lekker gezellig
Oké.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 04:09 schreef quirina het volgende:
Echte boswachters repareren hun 4x4 gewoon door er buiten in de regen met een fraaie dubbelloops op te schieten.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 08:11 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Eens. Ik heb ook veel betegeld. Is makkelijker bij reparatie auto’s.
Dat valt reuze mee.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 08:51 schreef dick_laurent het volgende:
Tja. Nederland binnenzitland 🤷🏻♂️
quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 08:51 schreef dick_laurent het volgende:
Tja. Nederland Fok! binnenzitland 🤷🏻♂️
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |