Wel veel onzekerheid nog voor alles na woensdag.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 10:32 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
GFS doet nu ook mee. Zal het dan toch?![]()
Het is maar voor korte duur, maar op dit moment heb ik vrede met alles.
Dit is al meer dan één dronken oper van EC, nu zijn EC en GFS allebei voor optie warmte aan het gaan.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 10:36 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Wel veel onzekerheid nog voor alles na woensdag.
Wel precies in het weekend, dat dan weer wel.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 10:32 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
GFS doet nu ook mee. Zal het dan toch?![]()
Het is maar voor korte duur, maar op dit moment heb ik vrede met alles.
30+ mag alleen met luchtvochtigheid van 30/35quote:Op donderdag 3 augustus 2023 10:22 schreef Straatcommando. het volgende:
Ja stop er maar weer mee, het weer in dit land is echt niet leuk meer op deze manier. Er was ooit eens weer wat niet tussen 0 en 100 procent slingerde.
Meteen weer die nasty ass 30+
Heb je hem wel op Nederland gezet?quote:Op donderdag 3 augustus 2023 08:04 schreef Jor_Dii het volgende:
Mijn weer app geeft zaterdag 12 augustus 31 graden aan..
quote:Op donderdag 3 augustus 2023 10:58 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Heb je hem wel op Nederland gezet?
Hier geeft ie voor die datum 24 aan.
In de week van 10 tot en met 15 augustus geeft veel minder regen aan en zonnig/bewolkt weer aan met 24-25 graden.
Daarna weer vooral regen.
quote:Op donderdag 3 augustus 2023 10:56 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
30+ mag alleen met luchtvochtigheid van 30/35
Jaquote:Op donderdag 3 augustus 2023 10:58 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
De Apple-app geeft dat aan. Dus laten we die aanhouden voor volgende week!quote:Op donderdag 3 augustus 2023 10:58 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Hier geeft ie voor die datum 24 aan.
In de week van 10 tot en met 15 augustus geeft veel minder regen aan en zonnig/bewolkt weer aan met 24-25 graden.
Daarna weer vooral regen.
Hier niks.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 12:22 schreef Wereldgozer het volgende:
Ongekend die bak water die er nu valt
Hou maar lekker bij jequote:Op donderdag 3 augustus 2023 12:22 schreef Wereldgozer het volgende:
Ongekend die bak water die er nu valt
Airco kan ook verwarmen. Just saying.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 12:57 schreef bloodymary1 het volgende:
Dat is wel een gaaf ding!
Ik zou mijn airco wel eens uit willen proberen.
Word hier zo moedeloos vanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |