SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Weeronline - begrippen (nederlands)
---
• WKN - Actueel weer in Nederland
• KNMI Daggegevens
• KNMI Geografische overzichten van het weer
• KNMI buienradar
---
• Klimaateffectatlas
• Nederland in de ban van de 'supercel'
• CAPE + Liftedindex
---
---
User locaties
Zo dat we ook nog weten wie waar ongeveer woont,
let op dit is een screenshot, klik op het kaartje of de link eronder voor live
DM (met plaats/stad naar); @kree om erop toegevoegd te worden.
We gaan dit trouwens niet precies op GPS locatie toevoegen (tenzij op verzoek) plaats/stad lijkt me nauwkeurig genoeg voor dit doel
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
Wat is 113 ook alweer?quote:
de luisterlijn?quote:Op donderdag 3 augustus 2023 14:17 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Wat is 113 ook alweer?
Het belemmert m'n werk :p
Ja dat heeft die van de winter ook zeker heerlijk gedaan! Maar nu is het nog 23 graden in mijn kantoor, dus dat zou een beetje overdreven zijn.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 13:11 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Airco kan ook verwarmen. Just saying.
Niet bellen. Ze doen namelijk nogal moeilijk over ophangen.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 14:17 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Wat is 113 ook alweer?
Het belemmert m'n werk :p
Ik hang al best lang aan de lijnquote:Op donderdag 3 augustus 2023 17:39 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Niet bellen. Ze doen namelijk nogal moeilijk over ophangen.
Zweten als een mallequote:Op donderdag 3 augustus 2023 17:47 schreef Dven het volgende:
Aangename 37°C weer. Dat was een matige fietstocht
Hier donderdag 23, dus we stijgen (nu gevoelstemp 19) 4 graden.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 15:51 schreef Drass het volgende:
Donderdag 28 graden. "Pakt zwembroek".
De 31er van volgend weekend is er uit inderdaad. 25 graden is ook meer dan primaquote:Op donderdag 3 augustus 2023 17:50 schreef MissButterflyy het volgende:
Volgens m’n Apple weerapp gaan de temperaturen volgende week naar een aangename 25 graden met ☀
Bij mij niet. Staat er nog voor zaterdag (volgende week).quote:Op donderdag 3 augustus 2023 19:42 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
De 31er van volgend weekend is er uit inderdaad.
Ja, dat zei ik ook al. Pffquote:Op donderdag 3 augustus 2023 20:24 schreef AdVictoriamN7 het volgende:
Hier staat die juist voor donderdag. Kan wel 32 graden worden. Het is hier ook altijd het 1 of het ander man man man.
Elke hittehater hier bezit een airco. Dus nul medelijden met de haters.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 20:24 schreef AdVictoriamN7 het volgende:
Hier staat die juist voor donderdag. Kan wel 32 graden worden. Het is hier ook altijd het 1 of het ander man man man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |