Het waren een kleine 47 heel inspirerende secondenquote:Op donderdag 3 augustus 2023 20:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij wil ONZE sprinters niet zien?
Ik eis dat we Jeffrey Hoogland voorop zetten en alle paralumpische medailles gaan pakkenquote:Op donderdag 3 augustus 2023 20:04 schreef chufi het volgende:
Wie heeft bij die tandem een handicap? De achterste en de voorste kan heel hard fietsen ?
Ja zoiets dan tochquote:Op donderdag 3 augustus 2023 20:26 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ik eis dat we Jeffrey Hoogland voorop zetten en alle paralumpische medailles gaan pakken
Terechte klachtquote:Op donderdag 3 augustus 2023 20:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
Heel matig dat ze niet verschil met snelste laten zien
Deze hele ronde mag wat mij betreft geschrapt worden.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 20:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stelling: Bij de tussenronde zou nummer 1 tegen nummer 4 en nummer 2 tegen nummer 3 moeten rijden als een soort halve finale ipv deze troep waarbij je eigenlijk voor de tweede keer tegen het klokje rijdt.
Itt de strijd om brons waar onze meisjes geveegd gaan worden door de Chineesjesquote:
Dat is nog saaier dan dit.quote:
G-voetbal.quote:
Dat is ook het probleem bij parasport: max 1 op de 3 onderdelen is spannend.quote:
Ja die kunnen ook wel naar de Paralympicsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |