Dit kan helaas echt niet, deze "interviews"quote:Op donderdag 3 augustus 2023 19:56 schreef Marcoss het volgende:
Wat moest die tolk precies vertalen?
Ik kijk nu niet, maar bij de tandem heb je ook nog wel eens dat de achterste blind is. Dus dan kunnen ze in principe beiden wel heel hard fietsenquote:Op donderdag 3 augustus 2023 20:04 schreef chufi het volgende:
Wie heeft bij die tandem een handicap? De achterste en de voorste kan heel hard fietsen ?
Ja blind vermoed ik B categoryquote:Op donderdag 3 augustus 2023 20:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik kijk nu niet, maar bij de tandem heb je ook nog wel eens dat de achterste blind is. Dus dan kunnen ze in principe beiden wel heel hard fietsen
Ze wilden aanvankelijk de junioren hier ook nog tussenproppen.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 20:07 schreef Columbiafan het volgende:
Wat een ramp is dit baantoernooi nu al op schematisch vlak. Dit hadden ze toch echt kunnen voorspellen?
Daar had ik liever naar gekeken. Wanneer zijn die nu?quote:Op donderdag 3 augustus 2023 20:09 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ze wilden aanvankelijk de junioren hier ook nog tussenproppen.
Over twee weken in Cali. Heb je mijn prachtige post deze reeks niet gelezen?quote:Op donderdag 3 augustus 2023 20:10 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Daar had ik liever naar gekeken. Wanneer zijn die nu?
Zeker wel, maar dat feitje had ik niet onthouden.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 20:11 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Over twee weken in Cali. Heb je mijn prachtige post deze reeks niet gelezen?
Parasport tijdens de elite sport gebeurt ook bij de commonwealth games. Voor mij hoeft het niet, maar ja.quote:
Elke dag behalve woensdag.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 20:19 schreef noodgang het volgende:
Ik vind het verwarrend, al die categorieën door elkaar. Is dit de hele week zo?
Meh, dan maar alleen t einde of een samenvatting meepakken. Dit wordt veel te veel (en te saai) zoquote:Op donderdag 3 augustus 2023 20:20 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Elke dag behalve woensdag.
Jij wil ONZE sprinters niet zien?quote:Op donderdag 3 augustus 2023 20:22 schreef noodgang het volgende:
[..]
Meh, dan maar alleen t einde of een samenvatting meepakken. Dit wordt veel te veel (en te saai) zo
Zolang ze het zelf maar opruimen.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 20:24 schreef Koffieplanter het volgende:
Straks tussen de finale team sprint en het wereldrecord van Dygert komen ze weer.
Het waren een kleine 47 heel inspirerende secondenquote:Op donderdag 3 augustus 2023 20:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij wil ONZE sprinters niet zien?
Ik eis dat we Jeffrey Hoogland voorop zetten en alle paralumpische medailles gaan pakkenquote:Op donderdag 3 augustus 2023 20:04 schreef chufi het volgende:
Wie heeft bij die tandem een handicap? De achterste en de voorste kan heel hard fietsen ?
Ja zoiets dan tochquote:Op donderdag 3 augustus 2023 20:26 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ik eis dat we Jeffrey Hoogland voorop zetten en alle paralumpische medailles gaan pakken
Terechte klachtquote:Op donderdag 3 augustus 2023 20:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
Heel matig dat ze niet verschil met snelste laten zien
Deze hele ronde mag wat mij betreft geschrapt worden.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 20:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stelling: Bij de tussenronde zou nummer 1 tegen nummer 4 en nummer 2 tegen nummer 3 moeten rijden als een soort halve finale ipv deze troep waarbij je eigenlijk voor de tweede keer tegen het klokje rijdt.
Itt de strijd om brons waar onze meisjes geveegd gaan worden door de Chineesjesquote:
Dat is nog saaier dan dit.quote:
G-voetbal.quote:
Dat is ook het probleem bij parasport: max 1 op de 3 onderdelen is spannend.quote:
Ja die kunnen ook wel naar de Paralympicsquote:
Als je 690 verschillende categorieën hebt, krijg je hoogstens een paar atleten die aan elkaar gewaagd kunnen zijn.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 21:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Niveauverschil is hier ook schrijnend
Hier in dit topic?quote:Op donderdag 3 augustus 2023 21:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Niveauverschil is hier ook schrijnend
Hierna C2 Individual Pursuit jaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 3 augustus 2023 21:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hierna zijn we klaar met parasport neem ik aan? We hebben voor mijn gevoel al 20 uur parasport gehad en 2 minuten de bekende koppen
Wat een flopprogramma zeg. Gelukkig moet ik waarschijnlijk komende 3 dagen terugkijken. Dan kan ik alleen kijken wat ik echt belangrijk vind.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 21:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hierna C2 Individual Pursuit jaaaaaaaaaa
En daarna vrouwen sprint finale en mannen scratch finale
Dat is geen prutser of zoquote:Op donderdag 3 augustus 2023 21:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Toch best lullig voor Browser.
Er is weinig aan zoquote:Op donderdag 3 augustus 2023 21:30 schreef Szura het volgende:
Echt totaal geen Schwung in het programma zo
Het helpt ook niet mee dat de paraonderdelen niet de leuke onderdelen zijn muv de scratch. Hier gaat nu iemand heel boos worden want de achtervolging is GEWELDIG enzo maar ik vind onderdelen met meer man in de baan toch altijd wel spannender om naar te kijken.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 21:30 schreef Szura het volgende:
Echt totaal geen Schwung in het programma zo
Achtervolging is leuk als niveau dichtbij elkaar is en dat is bij para niet zo.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 21:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het helpt ook niet mee dat de paraonderdelen niet de leuke onderdelen zijn muv de scratch. Hier gaat nu iemand heel boos worden want de achtervolging is GEWELDIG enzo maar ik vind onderdelen met meer man in de baan toch altijd wel spannender om naar te kijken.
Natuurlijk is dit niet eerlijk. Sommige handicappen worden bij elkaar gegooidquote:Op donderdag 3 augustus 2023 21:36 schreef Felagund het volgende:
Dit is toch niet eerlijk? 2 tegen 1 been.
Het leven is niet eerlijk.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 21:36 schreef Felagund het volgende:
Dit is toch niet eerlijk? 2 tegen 1 been.
Sow, noem jij vrouwensprint een para-onderdeel?quote:Op donderdag 3 augustus 2023 21:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nou, op naar het volgende para-onderdeel!
Denk het niet, zette nu natuurlijk alleen zijn beste beentje voorquote:Op donderdag 3 augustus 2023 21:32 schreef Koffieplanter het volgende:
57 per uur op een been. 💀 Stel je er voor dat hij er 2 had. Grootste talent ooit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |