We hebben allemaal alleen de finale gezien omdat de uitzending nogal laat begonquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 11:37 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Nou moet ik eerlijk zeggen dat ik alleen de finale heb gezien en daar vond ik hem na de slotklim prima dalen.
Het zal heel erg van het weer afhangen. Als het regent gaat het veel interessanter zijn om eerder koers te maken voor de klassieke types en God gaat als het volle bak gaat elke bocht 5 meter moeten laten op Vd Poel en iets mindere mate V Aertquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 11:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat vond ik dus niet, ik zag hem juist iedere keer de verkeerde lijn kiezen, hij was in iedere bocht aan het corrigeren.
Als Bilbao had gewild had hij hem daar helemaal zoek kunnen rijden, maarja.
Hij daalt met "bravoure" om maar echt te laten zien dat hij niet meer bang is na de val, maar zoals @Rellende_Rotscholier al zei ziet het er technisch niet uit. Verkeerd aansturen, apex missen, op rare momenten versnellen / remmen. Met hard trappen compenseert Hij alsnog een hoop in de afdaling, maar het gebrek aan koerservaring compenseer je niet, dat zie je in de techniek terug.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 11:37 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Nou moet ik eerlijk zeggen dat ik alleen de finale heb gezien en daar vond ik hem na de slotklim prima dalen.
Zeker Pogi doet dat graag en dat gaat dan pijnlijk worden voor Remco. Vingegaard kan namelijk wel goed mee op zich, al is dat ook geen meesterdaler.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 11:54 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Hij daalt met "bravoure" om maar echt te laten zien dat hij niet meer bang is na de val, maar zoals @:Rellende_Rotscholier al zei ziet het er technisch niet uit. Verkeerd aansturen, apex missen, op rare momenten versnellen / remmen. Met hard trappen compenseert Hij alsnog een hoop in de afdaling, maar het gebrek aan koerservaring compenseer je niet, dat zie je in de techniek terug.
Dat voegt overigens wel een leuke dimensie toe, want in grote rondes zou ik R.EV ook graag tegen anderen zien strijden in etappes waar ze elkaar ook bergaf onder druk gaan zetten, dat kan een leuke dynamiek opleveren.
Gelachenquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 12:04 schreef TAmaru het volgende:
Van Aert is echt kansloos. Die gast kan dit seizoen echt helemaal niks. Niet bergop en niet in de sprint. Waar hij eerst telkens tweede werd, zit dat er nu zelfs niet meer in. Tijdperk Van Aert is misschien al wel voorbij. Zeker nu na zijn nieuwe baby zal hij wel geen energie meer over hebben voor een WK. Bovendien doen er veel betere en completere wielrenners mee dan hij, namelijk Pogacar en Evenepoel. Ik zie hem zwaar in de achterhoede eindigen, als hij gaat uitrijden.
quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 12:04 schreef TAmaru het volgende:
Van Aert is echt kansloos. Die gast kan dit seizoen echt helemaal niks. Niet bergop en niet in de sprint. Waar hij eerst telkens tweede werd, zit dat er nu zelfs niet meer in. Tijdperk Van Aert is misschien al wel voorbij. Zeker nu na zijn nieuwe baby zal hij wel geen energie meer over hebben voor een WK. Bovendien doen er veel betere en completere wielrenners mee dan hij, namelijk Pogacar en Evenepoel. Ik zie hem zwaar in de achterhoede eindigen, als hij gaat uitrijden.
Is dit een kloon van JonnDDD?quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 12:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
User JohnDDD heeft gewoon een hekel aan Van Aert.
PIETJEPUKKEDquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 12:04 schreef TAmaru het volgende:
Dit is echt een heel rare post.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 12:04 schreef TAmaru het volgende:
Dit zou wel een hoop verklaren.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 12:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
User JohnDDD heeft gewoon een hekel aan Van Aert.
Het antwoord is ja.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 12:28 schreef Columbiafan het volgende:
33.0 is wel een heel sterke tijd van Capewell, vraag me af of daar iemand onder kan.
Clonan doet het!quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 12:28 schreef Columbiafan het volgende:
33.0 is wel een heel sterke tijd van Capewell, vraag me af of daar iemand onder kan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |